Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den chci se zeptat za jak dlouho mi zboží dorazí ? (Objednávka na Z-box v Krásensku (16.8. V 17:00 cca)

  • Nechápu tu praktiku s pronajímáním zboží, kterou tento obchod používá. Přijde mi to, že chtějí nalákat hejly, kteří si nevýhodné podmínky nepřečtou, zboží objednají a po vypršení doby "pronájmu", bude chtít eshop zboží zpět, v originálním balení, s kompletním příslušenstvím a prakticky nepoškozené. Neuvěřitelné, co si někteří obchodníci začínají dovolovat.

    • Jej, pardon, toto mělo být k jinému eshopu :)

  • Vzkaz pro zákazníka, co se podepsal jako Váňous. Měl jste trvat na své objednávce a trvat na dodržení kupní smlouvy. Měl jsem ten samý případ a nabídli mi alternativu, nebo že mi obratem pošlou peníze zpět. Řekl jsem, že peníze zpět nechci, že trvám na uzavřené objednávce. Volal jsem na ČOI ku a tam mi řekli, že objednávku může zrušit pouze spotřebitel a obchodník pouze v jednom případě. Měl jsem jim napsat mail, že jim dávám lhůtu několika dnů a pak že budu případ řešit soukromoprávní cestou. Během dvou dnů byla objednávka vyřízena a dodána. Jednalo se taky o nízké ceně objednaného zboží. J.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Omlouvám se za překlepy které jsou v článku pod tímto textem.Psal jsem to na mobilu za jízdy autem jako spolujezdec.

  • Dobrý den.
    Reaguji na informace napsaným nějakým honzou.
    Za prvé:Pokud tedy jsi nějáký chlap tak se podepiš jménem a příjmením.Máte na svých www.stránkách profilové fotofrafie tak ať vím který člověk to píše.

    Teď se vyjadřuji ke komunikaci reklamace.Jestli jste mě volali 31.7.2017 to nevím.Nepřijaté hovory si nezalohuji,ale určitě jsme spolu mluvili 3.8.2014 po 15.hodině.Na základě toho jsem si vyzvedl peníze téhož dne asi hodinu po našem rozhovoru.Mám od Vás reklamační protokol.
    Dále se vyjádřím k reklamaci podavače papíru EPSON.
    Závádu jsem uvedl proto,že jsem volal na českou pobočku Epson.cz.
    Epson mě potvrdil,že mužu buď zaslat poškozenej podavač v záruce přímo na adresu kterou mě uvedli,nebo to vrátit na prodejnu kde jsem zakoupil a prodejna to stejně pošle na tu adresu kterou jsem dostal i já .
    Po přepojení na technika u firmy Epson jsem byl požádán o o přesné popsání poruchy podavače.Po telefotické konzultaci mě bylo řečeno,že by se vyměnila buď jen poškozená část nebo celý výrobek.Proto jsem psal podrobný popis k závadě.
    Otázka zní:Poslala vůbec firma BScom s.r.o věc na reklamaci?????
    Závěr vyjádření:Pokud jsem vám nezvedal telefon,je to možné.Nebylo to naschvál.Někdy to nestihnu kvůli svému zdravotnímu stavu si pro telefon dojít,ale proč jste neposlali email?? Ten čtu každý den a máte ho ode mně v své databázi jelikož konverzace mezi námi už také proběhla dříve emailem???
    Jinak jsem moc věděl,co je s tím podavačem.Buď jsou unavené pružity co tlačí na papír k gumovým valečkům podavače,nebo je špatná.stvrdlá guma na těch válečkách podavače.Jinak mým koníčkem přez 10let jsou stavba a údržba počítače + výměna komponent a programu + i operačních.Jsem schopen oživit a nastavit router + kompletní domácí sít.Informace čerpám z internetu a z časopisu computer si čtu o novinkách.Dále se zajímám o led čipy,světla led a i o pěstování rostlin pod umělým osvětlením-led.Pěstování provádím v zimě aktivně-bylinky.Dále od 15 let se věnuji elektrotechnice,používám osciloskopy.generátory signálu a pod.Takže si troufnu říct,napsat že něco už za ty léta umím.Ano otázka zní proč nepodnikám.Ano,mohl bych jelikož opravuji jen kamarádům.A pro mě na prvním místě je rodina.
    Takže nějakej Honzo lepší by znělo VAŠKU- ze seriálu Humberto až nastane doba kdy třeba pracovník na reklamaci u Vás nebude místo sedu skoro ležet na židli když tam někdo vejde..Až někdo příjde a nebude se muset sám jako první ptát jestli je tady reklamační a naopak se zvedne,třeba mu i podá ruku či se ho hezky a mile zeptá-s čím potřebuje pomoct.Pokud tam máte kamery tak se podívejte v jaké pozici váš pracovním se nacházel.Pokud ne tak si je tam dejte.Proč.Protože při přebírání grafické karty-musím prodavače za jednání pochválit,ale na rekl.ne.Vaši firmu jak jsem koukal vede dost mladý kolektiv.Zkuste pochopit ,že zákazník je pán co kupuje co vám dává peníze.Zakazník není lump,ale určitou šlušnost a dobrou komunikaci žádá a potřebuje.Píšu to zde proto,protože s komunikací máte problémy dle odezvy na Heuréce.
    A nezapomeňte se podepsat.U firmy by to mělo být pravidlem a u lidí slušností se podepsat.
    Jinak si rád u Váz zase něco zakoupím,ale počkám až budete mít lepší komentáře nebo lepší zaměstnance.
    S pozdravem Soural Jiří

  • Jiří:

    Rádi bychom ještě doplnili, že reklamace byla vyřešena vrácením peněz v řádné zákonné lhůtě a to do 17 dnů od přijetí reklamace od Vás. Bohužel jsme se Vám však 31.07.2017 nedovolali a ani jste se nám neozval zpět. Po dnešní telefonické dohodě se tedy pouze čeká na to, až se dostavíte pro peníze, abychom mohli celou záležitost uzavřít i k Vaší spokojenosti uzavřít.

    S pozdravem

    Tým BScom s.r.o.

  • Jiří:

    Dobrý den,

    rádi bychom se vyjádřili k Vaší reakci. Již v první větě se nachází nesrovnalost. Zboží jste objednával 13.07.2017 a očekávaný termín doručení byl 14.7.-17.7. Grafická karta byla připravena k Vašemu osobnímu odběru na prodejně 17.7.2017 čili termín byl splněn. Navíc jste o všem byl včas informován, jak emailem, tak telefonicky a ještě v ten den jste si zboží vyzvedl.

    Do jiných dveří Vás kolegové poslali proto, jelikož máme rozdělenou jak prodejnu, tak servis/reklamace (prodejna a servis/reklamace sídlí v podchodu naproti sobě).

    Oceňujeme, že jste si připravil vlastní reklamační protokol, nicméně potřebujeme vystavit vlastní z našeho interního systému. Avšak Vámi připravený protokol jsme potvrdili, aby obě strany byly spokojené. Popis závady samozřejmě záleží přímo na reklamačních technikovi a popis se obvykle snaží zestručnit a zvěcnit, aby bylo pro následně technika, který věc opravuje naprosto zřejmé, kde je problém. Přístup reklamačního technika k Vám samozřejmě prověříme, aby se vícekrát neopakoval.

    Náš kolega Vám volal z důvodu, že jste na Heuréce zadal negativní hodnocení u nákupu grafické karty se kterou nebyl nejmenší problém. Karta přišla v termínu, je plně funkční a v pořádku jste si ji osobně na prodejně vyzvedl. Čili chtěl prověřit, kde nastala chyba, jelikož z naší strany proběhlo vše bez jakéhokoliv problému. Jednání kolegy také samozřejmě prověříme, ale samozřejmě pokud nejste spokojen s našimi službami a nákupem u nás, tak máte právo nakupovat jinde. Avšak budeme rádi, když nám zůstane věrný.

    Vaše zdravotní situace nás mrzí. Z tohoto důvodu by možná bylo výhodnější si zboží objednat přímo do domu kurýrem nebo reklamaci zaslat poštou. Bohužel totiž nejsme schopni ovlivnit to, jak se k nám zákazník dopraví, jelikož volba je na něm. Co se týká ochoty, tak opět vše prověříme, ale předpokládáme, že pokud byste se potřeboval posadit, tak je zde sedačka, kterou zákaznici normálně využívají i bez přímého vyzvání, aby se posadili. Dále si myslím, že se Vás určitě kolega musel optat s jakým problémem se na nás obracíte.

    S pozdravem

    Tým BScom s.r.o.

  • DOPLNĚNI:(jirka soural)
    Ještě chci jen dodat,že jsem převážně na inv vozíku a do krámu jsem přišel o franc.holích.Žádná ochota typu sedněte si co můžem pro vás udělat a pod.

  • Dobrý den.Nic proti nákupu na BScom nemám kromě toho,že dodací lhůta byla delší než bylo uvedeno při nákupu mé grafické karty.Pří vyzvednutí grafické karty osobně na prodejně vše v pořádku, ale zrovna jsem reklamoval v záruce jinou věc zakoupenou před rokem také na BScom.S reklamovanou věcí mě poslali do jiných dveří.Zde jsem chtěl dát dokument s popisem závady a s informacemi jaké díly jsou součástí reklamace.Jinak řečeno, že posílám zpět vše jak jsem koupil před rokem.Pán na reklamačním nechtěl tento list,že si napíše svůj.Svůj si napsal ,že věc nejde.Vůbec nenapsal závadu kterou jsem popsal a ani nenapsal, že přebírá kompletní věc.Když jsem ho o to požádal podruhé velmi neochotně to znova vytiskl.Takže přístup hodnotím na reklamačním oddělení velmi negativně.Proto jsem na Heuréce obchod nedoporučil.Dnes po 14 dnech mě volá pán s BScom, že proč jsem nedoporučil obchod.Řekl jsem výše napsaná slova.On se urazil dle mého názoru a já mu řekl,že si příště rozmyslím kde budu nakupovat.On řekl, že bude rád když nakoupím jinde.
    Takže sem se setkal s velkou arogancí ze strany BSCom.
    S přáním ať se Vám dobře nakupuje přeje Vám Jirka Soural.

  • : Dobrý den,

    balení obsahuje:

    Tělo kartáčku – 2 FlexCare
    UV sanitizér – 1ks
    Kartáčové hlavice – 2ks InterCare, standardní velikost
    Nabíječka – 1ks
    Cestovní pouzdro – 1ks

  • Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zubni kartacek Philips Sonicare FlexCare HX6932/36 1+1 tělo, neuvádíte Obsah balení, obsahuje vše toto?
    2x tělo kartáčku Philips Sonicare FlexCare
    2x kartáčková hlavice InterCare
    1x UV sanitizér pro sterilizaci hlavic
    1x cestovní nabíječka
    2x hygienická cestovní krytka
    1x cestovní pouzdro

  • Objednal jsem si monitor, který se ukázal jako "skladem, připraveno k odeslání". I předplacené kreditní kartou a dodávka byla očekávána během 2 dnů. 4 dny nato jsem obdržel telefonát říkat, že nemají prodávat monitor a už, že peníze budou vráceny. Velmi zklamaný, ztratil jsem čas!

  • Rád bych tento obchod pochválil za kvalitní přístup k zákazníkovi a schopnost odborně poradit při výběru zboží - v mém případě monitoru k PC. Vostárek.

  • Jirka Pekárek: Před letošními vánoci se na mne se stejnou zkušeností obrátili tři lidé. Zboží skladem, potvrzen email a po osobní návštěvě s čistým srdcem a úsměvem jeden z mnoha desítek nic nedělajících lidí oznámil, že je jim to líto, a doprava a dodavatel a stejné lži, zboží bude po novém roce . Když to potvrdili a lidi s tím počítají, pak je to pěkný podraz. A ty desítky lidí kteří nenapíší nebo nereagují pomáhají ke zklamání dalších.

  • Ale na druhou stranu jsem rad ze mi 1. Produkt dorazil.

  • Tridac: Mas naprostou pravdu ja kupoval tento produkt pred vanoci dosel... Ale po vanocich sem obednal dalsi a taky mi s timto lhali!!!! A nevim jestli mi to jeste na postu nekdy dorazi a navic slibili ze zavolaji a take nic! Sem hrube nespokojen! Kdyz nemaji produkt tak proc to tu maji??!! A jeste ke vsemu lhat ze produkt je na miste!! Hruza!

  • Dobrý den,
    reaguji na lež tohoto obchodu.
    Možná by bylo velmi vhodné minimálně nelhat. Věřím, že negativní zkušenost veřejně prezentována není příjemná, ale zkušenosti mnoha lidí pomohou novým k výběru prodejce, který alespoň nelže když už neplní to co sám písemně potvrdí.
    To, že se to nepovede se stane. Když to je během třech dnů dvakrát už není samo sebou.
    Ale lhát nesnáším.
    Zboží jsem objednal 24.10.2013 po 12 té hodině, v 13:16 mám potvrzenu objednávku a potvrzující email, že zboží je připraveno na prodejně k vyzvednutí. Jaké 4 dny a jaký svátek? Zboží nebylo připraveno tak jak bylo písemně potvrzeno jeho převzetí.
    Odpusťte si ty lži, nejsem na ně zvědavý.
    4x jsem u vás nakoupil, 4x jsem buďto nedostal zboží, nebo jindy než jste uvedli a nebo jiné.
    Nemám o čem diskutovat, váš obchod už v životě nenavštívím.
    Přeji krásný den.
    A nelžete, prosím.
    Tridac

  • Prosím o pomoc mám tento mobil a mám zapnutou viditelnost vše ale nemám nidke talčitko odeslat pomoc bluethoot mam ho zaplý mam zaplou viditelnost vše ale nemužu posilat a když si pomocí bluethooth do mobilu mam prazdou pametovku 8GB a odesilam odesilam jede to a pak tuk odesilani neuspěšné a nejde mi nic poslat absolutně nic nevíte co s tím??? :(

  • mám obědnanou věc u které bylo napsáno
    Skladem: Skladem ?
    3 týdny bez kontaktu.
    Myslím že pokud se jedná o počítače tak to je vyřízené hned (zřejmě jejich obor)ale co se týče ostatních věcí tak by se do toho asi neměli srát zas bez odpovědi......
    Věc obědnávám jinde a toto si nevyzvednu at si dobírku zaplatěj.
    Všude budu chválit