Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nechápu proč víc jak týden trvá než mi dorazí jedna hračka jeden set tři kusů, kdyby náš mladší narozeniny jako to objednávám vždycky tak nemám tušení co bych dělal, chápu že jeden den se to nedá ale týden to je trochu moc.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží bylo doručeno zaprášené, auto vypadalo jak po havárce jako by bylo poslední někde hozené ve skladu . Chyběla tomu průhledná krytka v krabici, takže bylo komplet zaprášené, asi bych se propadla hanbou tohle někomu dát a předtím nevycistit. Napsala jsem na Messenger , odpověď byl odkaz na reklamaci. Já nechci reklamovat ale chtěla jsem vědět jestli je to normální že to chodí v tomto stavu. Nebo aspoň omluvu že jsou šlompáci a nikdo se nad tím nepozastavil

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Výběr zboží
    • Opravdu dlouhá doručovací lhůta, telefon nikdo nezvedá

    Vybrala bych si jiný eshop, protože dodací lhůta přes týden je dle mého názoru velmi dlouhá. Když jsem chtěla nějaké vysvětlení, nikdo nezvedal telefon. Napsali email, že zboží posílají až po mém emailu, kde jsem je urgovala. Jednalo se o dárek k narozeninám pro syna a nedorazil včas:( takže zde už nenakoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouha doba dodani
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Způsob balení

    Balení absolutně neodpovídá povaze zabaleného předmětu. Docela drahý model auta s výsuvným jeřábem “létal” volně v krabici od stěny ke stěně i když by zabalen v původním obalu, ale ten má jednu stranu úplně volnou. PS: Dostávám jiné “Hlouposti” které jsou zabaleny tak že není možné aby se cokoliv poškodilo. Nevím jestli dotyčný který to balil by takový dárek přijal!

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Poškozené zboží a vůbec nereaguje na nápravu!!!!! Už nikdy tento obchod!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jiné než na obrázku

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Neúplný obal. Je to dar. Vadí to.

    Zboží přišlo v neúplném obalu.
    Je to dar. Vadí to.
    Při pokusu kontaktovat prodejce po telefonu nebyl několikrát dostupný.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávku nemám, na mail nikdo neodpovídá, telefon nezvedají. Podávám oznámení na ČOI.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NEDOPORUČUJI!!! Obchod komunikuje a funguje jen pokud řešíte objednávku. Dodají bleskově, to ano, ale pokud v objednávce něco chybí, dělají mrtvého brouka. Na email nikdo neodpovídá a telefon je vypnutý!
    Rozhodla jsem se podnět podat ČOI. Fungovat, jenom když se jim to hodí a neřešit průsery je špatně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží neodpovídá Objednávce!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách je napsáno že je zboží skladem, druhý den píše obchod že skladem není

  • Nedoporučuje obchod

    • kontakt kteri negzistuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Telefonní číslo nefunguje, údajně neměli zboží na skladě, ale objednat a zaplatit slo. Komunikovali až po nátlaku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nejdriv potvrdili a druhý den oznámili,že nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Udělal jsem objednávku a 5 dní se nic nedělo. Volal jsem několikrát do obchodu a nešlo se ani dovolat a nijak obchod nekomunikival. Objednávku jsem tedy zrušil a objednal jsem si zboží v jiném obchodě.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Musel jsem objednávku zrušit, protože byl k dispozici pouze 1 produkt ze 3 vybraných a tím pádem drahá doprava - mimochodem jsem pak sehnal levnější zdroj.....

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zásilka byla doručena na jinou pobočku Zásilkovny, než byla objednána a když jsem to chtěl řešit, tak byl telefon na bruderland.cz celý den nedostupný-pokoušel jsem se volat opakovaně ve všední den od 8 do 16h.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po třech dnech jsem, poslal dotaz jak to vypadá s dodání, po týdnu žádná odpověď, telefonní číslo hlásí mimo provoz.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednával jsem ve čtvrtek dárek, který jsem potřeboval v sobotu. Stránky garantovaly doručení v pátek. Do poznámky jsem pro jistotu uvedl, že pokud nebude doručeno v pátek, tak zboží nepřevezmu (už mi nebude k ničemu). Ve čtvrtek jsem dostal informaci, že zboží bylo odesláno (Super, vše klaplo.). Předpokládal jsem, že je vše v pořádku a neřešil náhradní dárek. V pátek mi ale přišla informace od PPL, že převzali zboží a budou doručovat v pondělí. Informace o odeslání tedy nebyla pravdivá a já jsem musel v pátek odpoledne shánět náhradní dárek.