Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Po 12 dnech od objednávky ,po telefonickém rozhovoru, mi bylo sděleno, že se nemůžou spojit s výrobcem a budou doufat, že se to podaří. Pokud se chcete spolehnout ,že vám zboží dorazí včas , zkuste to jinde.

    Reakce obchodu Brouczech.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že se nám nepodařilo relaxační pytel zajistit rychleji. Měli jsme od výrobce slíbený termín dodání, který jsme komunikovali emailem. Bohužel v této nelehké době z důvodu nemoci nebylo možné termín dodržet. Snažili jsme se opravdu, co se dalo, ale tentokráte se nám nepodařilo zaslat dle Vašeho přání. Velice se omlouváme, ale už to nebylo možné více ovlivnit.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikace o nedostupnosti zboží a nabídka alternativního zboží.

    Zvolená doprava za 90,- "balík do ruky " byla odeslána obchodníkem jako "doporučený dopis, prioritní". Dopis se ztratil. Čekám, zda dostanu zpět peníze nebo zboží ještě bude dohledáno.

    Nejdříve mi bylo řečeno, abych si zásilku vyreklamovala sama, což není možné, jen obchodník má podací doklad.

    Některé zboží nebylo dostupné i když jej bylo možné objednat.

    Reakce obchodu Brouczech.cz

    Omlouváme se za vzniklé kompliace, balíček jsme po dohodě odeslali obratem. Bohužel Česká pošta nám ho ztratila.
    Zákaznice upozornila, že na něj čeká, situaci jsme prověřili a obratem u pošty reklamovali. Bohužel zákaznice si mylně vysvětlila naší formulaci v emailu, že "budeme muset zásilku reklamovat" tím, že ji má reklamovat sama. To tak rozhodně myšleno nebylo, to jsme jí také v zápětí vysvětlili hned v dalším mailu. Obratem jsme se i se zákaznicí domluvili a iniciativně jí vrátili platbu. Reklamaci dodnes s poštou řešíme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Sortiment
    • Informace emailem
    • Dodání zboží

    Obchod jsem vybrala, protože měl jediný skladem pytel na pleny Rumparooz. Celkem jsem objednávala 6ks za 1500,-Bohužel jsem měla při prvním nákupu zde smůlu. Byla jsem informována emailem, ale nejdříve se čekalo na naskladnění 1ks, bylo posláno předčasné předání dopravci, který doručoval až po více dnech, kdy jsem nemohla, tak jsem si nechala balík uložit na výdejnu, a v balíku nakonec chyběl jiný 1ks zboží, s vysvětlením, že byl přibalen někomu jinému, dodání se tím ještě zkomplikovalo a protáhlo... :-(

    Reakce obchodu Brouczech.cz

    Dobrý den, znovu se omlouváme za nedopatření při balení Vaši zásilky. Dobjednávali jsme kosmetiku, aby byla ve větším balení čerstvá. Bohužel při balení nám tu pak zůstala role separačních plen, což jsme zjistili a hned doposlali další den. Je nám líto, pokud při doručování zásilek pak vznikli nějaké komplikace, to už bohužel dále neumíme ovlivnit.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nebyla jsem spokojena s dodaci lhutou- vybrala jsem si zpoplatnenou sluzbu pres zasilkovnu a cekala strasne dlouho, nez zbozi dorazilo...v den, kdy melo dorazit, me nikdo ze zasilkovny nekontaktoval/ zadna sms/ a tak jsem cely den obvolavala dodavatele a sberne misto (jako zacarovany kruh). Nejsem spokojena a uz si zbozi neobjednam.

    Reakce obchodu Brouczech.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že balíček nedorazil dle Vašich představ. Zásilkovna je nejlevněí způsob přepravy, ale zároveň s delší dodací lhůtou. Při objednání i v obchodních podmínkách je uvedeno, že na Zásilkovnu podáváme balíčky 2-3 týdně. Když balíček podáme, Zásilkovna si mezi sběrnými místy předává balíčky cca 2 pracovní dny, ale stalo se, že to bylo i déle. Proto u Zásilkovny musíte počítat s delší dobou přepravy. Zákaznice nás ráno informovala, že balíček nejpozději druhý den potřebuje, ale ze Zásilkovny zatím nic. Operativně jsme ji nabídli odeslat znovu na naše náklady kurýrem, aby měla druhý den, jak potřebuje. Nakonec se nám podařilo v Zásilkovně během dne zjistit, že bude ten den k vyzvednutí, takže jsme nechali na vyzvednutí v Zásilkovně. Omlouvám se za komplikace, ale fungování Zásilkovny neovlivníme. Stačilo připsat do poznámky, že potřebujete do určitého data, mohli jsme poslat rovnou jiným přepravcem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • drahý, pomalý, špatná komunikace, tel.žádosti o doručení

    už nikdy více...paní na mateřské, překupnice, která nemá čas

    Reakce obchodu Brouczech.cz

    Dobrý den, mrzí más nespokojenost s naším obchodem. Hned druhý den po objednávce jsme Vás telefonicky kontaktovali a zjišťovali, jak na zboží spěcháte a upozornili, že je nutné toto konrétní zboží doobjenat a že to bude trvat minimálně týden, než dorazí. Domluvili jsme se na nejzazším termínu, kdy je nutné zboží dodat. Před tímto stanoveným termínem jsme zboží dodali, jak jsme slíbili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobré ceny
    • nevím, zboží mi zatím nedorazilo, ale byly svátky, již je zaplacené

    pokud dojde k dodání zboží, tak budu spokojena,

    Reakce obchodu Brouczech.cz

    Dobrý den,
    je nám velice líto, že jste nebyla s naším obchodem spokojená, ale v tomto případě se musím proti Vaší negativní reakci ohradit. Vaše objednávka dorazila v podvečer 22.12.2012, přičemž na našich stránkách bylo již od začátku prosince jasně uvedeno, že objednávky expedujeme do 19.12 a další expedice bude znovu 3.1.2013. S tímto faktem jste při Vaší objednávce tedy byla obeznámena a pokud jste objednala po 19.12., nemohla být uspokojena dříve než 3.1.2013. Vzhledem k tomu, že jsme přes svátky byli odjetí, tak ani nebylo jakkoli možné ji doručit dříve. Vaše nespokojenost nás mrzí, ale v tomto případě ji považuji za zcela neoprávněnou a jistě pochopíte, že i my chceme prožít klidné svátky...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Konkretni zbozi, co vyrobce prestava vyrabet ma vedeno jako skladem, ac timto zbozim fyzicky nedisponuje. Pokud je zbozi skladem, znamena to, ze ho fyzicky maji, ne, ze ho bude teprve objednavat od vyrobce!

    Nez zbozi zaplatite, ujistete se, ze ho skutecne maji.

    Reakce obchodu Brouczech.cz

    Dobrý den, je nám velice líto, že jsme Vaši objednávku již nemohli uspokojit a s obchodem jste nebyla spokojená. V e-shopu u zboží není uveden počet kusů skladem, jak uvádíte, takže jste u nás nemohla nikde vyčíst, že máme skladem přesně 1ks. Snažila jsem se Vás obratem informovat mailem, vzhledem k tomu, že to bylo o víkendu, nechtěla jsem Vás otravovat telefonicky, jinak bych Vám obratem volala. Každého zákazníka se snažíme v nejkratším možném termínu informovat telefonicky nebo mailem o stavu objednávky a předpokládaném termínu odeslání.

    U vybraného zboží jste si mohla zvolit i platbu dobírkou, kterou byste měla v tomto případě také zdarma a např. u PPL lze platit i kartou při převzetí. V naší serióznost svědčí i fakt, že peníze, které jsme od Vás obdrželi jsme zaslali obratem zpět na Váš účet ještě týž den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Hlavni slabina dle meho nazoru: dlouha dodaci lhuta pro dodani zbozi, z toho duvodu jsem dala odpoved ze bych nedoporucila obchod svym znamym. Zatim zbozi nedorazilo a uvidime kdy a jak dorazi:), zda vubec. Jinak jsem spokojena, "obchod" se mnou komunikuje a mam i cislo zasilky ke sledovani, ale CP se s balikem zrejme nekde pozapomnela.

    Viz. Predchozi

    Reakce obchodu Brouczech.cz

    Dobrý den,
    je nám velice líto, že Vaše zásilka ještě nedorazila, ale opravdu nevím, jak bychom to mohli ještě více ovlivnit. Od objednání jsme Vaši zásilku předali 3.pracovní den přepravci. Toto je také dodací lhůta - doba doručení dle obchodních podmínek. Již několikrát jsme kontaktovali přepravce a snažíme se aktvině ovlivnit doručení zásilky. Opravdu nevím, co bychom měli ještě dělat více. Vaše negativní recenze by něměla patřit našemu obchodu, ale přepravci.