Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednáno 24.9. dnes je 2.10 zboží nedorazilo

    Reakce obchodu BRIOL

    Dobrý den, pane Petře,
    Ano, máte pravdu, zboží jsme expedovali až 2.10. a za to se omlouváme. Objednal jste zboží, které nemáme běžně skladem s termínem naskladnění 2-3 pracovní dny. Zásilku jsme měli dle našeho potvrzení expedovat nejpozději v pátek 27.9. K opoždění došlo z důvodu zdržení expedice od výrobce a následně ještě zdržení o jeden den u přepravce. Tato situace, že se opozdí dodávky zboží od dodavatelů se občas stává, ale bohužel to nedokážeme ovlivnit.
    Ještě jednou se omlouvám, pokud jsme Vám způsobili nějaké komplikace.

    Roušar Jiří, BRIOL s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednával jsem vruty s hlavou TORX, místo nich jsem v sáčku nalezl vruty s křížovou drážkou, bohužel až doma v Praze, nepředpokládal jsem vzhledem k zaměření obchodu, že bych měl objednávku kontrolovat ihned po předání v obchodě (poučení pro příště).

    Reakce obchodu BRIOL

    Dobrý den,
    za chybu se omlouváme, nerezové vruty máme na skladě vedle sebe a skladník omylem vzal těch 12 ks z jiné krabičky. Stačilo nám zavolat a vše bychom vyřešili. To samozřejmě nabízíme i nyní, správné vruty s drážkou TORX Vám můžeme zdarma zaslat.

    Roušar Jiří, BRIOL s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlé vyřízení

    Firmu dále nedoporučuji. Prodáváme obdobný sortiment a nebudu zákazníky posílat ke konkurenci

    Reakce obchodu BRIOL

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení :-) Jsme rádi, že jste byl s nákupem u nás spokojený.
    PS: pokud by jste měli zájem, můžeme Vám nabídnout B2B přístup a velkoobchodní ceny

    Roušar Jiří, BRIOL s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí produkt, pak napíše, že není a bude až v září (za cca3 měsíce)

    Reakce obchodu BRIOL

    Dobrý den, vážený pane,
    děkujeme za Vaši recenzi. To, že se nějaký sezónní produkt vyprodá a potom je delší termín dodání, se občas stane. Obratem jsme Vás informovali, že objednaná netkaná textilie je vyprodaná u nás na skladě i u našeho dodavatele a jaký bude termín naskladnění. Nabízeli jsme Vám i zrušení této položky a vrácení zaplacené částky. Sám jste si vybral, že objednávku nemáme rušit, že si počkáte až bude kompletní a potom ji máme odeslat. Objednávku tedy evidujeme v systému a pošleme tak, jak jste si zvolil.

    Roušar Jiří, BRIOL s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chybí komunikace, nechtějí potvrdit platbu, přesto, že jsem je 2x žádal, zboží mělo dorazit 12.4.

    Dodnes nevím kde jsou peníze ani jestli dostanu to co jsem si včetně dopravy zaplatil. Tento obchod neznám.

    Reakce obchodu BRIOL

    Dobrý den,
    9.dubna jsme Vám poslali zálohovou fakturu a informaci, že zboží není skladem a předpokládaný termín expedice bude 12.4.2024. Bohužel se nám opozdilo dodání zboží od výrobce a tím i termín dodání. Omlouváme se za komplikaci. Platbu zálohové faktury standardně automaticky nepotvrzujeme, protože ji ve většině případů používají firemní zákazníci.

    Roušar Jiří, BRIOL s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka objednána před týdnem. Zboží nebylo skladem, tudíž rozumím delší době doručení, ale chtěla jsem zjistit alespoň přibližný termín doručení. Na e-maily mi bohužel nikdo neodepisuje, telefon byl vyřízen se slova "zjistím to a dám Vám vědět", samozřejmě se už nikdo neozval. Tak tedy stále čekám.

    Reakce obchodu BRIOL

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi, ale potvrdili jsme Vám termín dodání za 7-10 pracovních dní, o předběžném termínu dodání jste tedy věděla. Do telefonu jsem Vám osobně říkal, že termín naskladnění kolíků bude 22.2., a že ohledně termínu dodání laserového dálkoměru (je na e-shopu uveden s termínem dodání NA DOTAZ) vás ještě budu informovat, protože dodavatel jej nemá momentálně na skladě, a že termín musím pověřit. Myslím, že komunikace z naší strany je dostatečná. Pokud objednáte položku s termínem dodání na DOTAZ, je lepší se o termínu dodání informovat předem, než ji objednáte. Je tedy logické, že termín dodání bude delší.

    Roušar Jiří, BRIOL s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Bleskové dodání, supr domluva.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dodaný produkt neodpovídá foto na produktové kartě.

    Reakce obchodu BRIOL

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaší recenzi.

    Dodaný produkt (Šroub závitořezný M6x20 se šestihrannou hlavou) je vyroben rozměrově i funkčně přesně dle normy DIN 7513A, tyto šrouby běžně odebírají jiní zákazníci. Obrázek produktu odpovídá (je zobrazen šroub většího průměru), u šroubů menších průměrů jsou řezací drážky v závitu mělčí, než vypadá na obrázku, což je ale dáno stoupáním závitu.
    Zákazníkovi jsme vyšli vstříc, když se mu šrouby "nelíbily", zboží jsme vzali zpět a vrátili jsme mu zaplacenou částku.

    Roušar Jiří, BRIOL s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Rozhodne NEDOPORUCUJI! Navzdory dlouholete obchodni spolupraci byl z jejich strany zamitnut pozadavek na vraceni nerozbaleneho a nepouziteho zbozi v hodnote 3,5 tisice. Zadna snaha ani ochota vyjit vstric.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi nepříjemná a arogantní obsluha. Zatímco kolegové pana Chaloupky byli velmi vstřícní, on byl vyloženě otrávený jen proto, že musel pracovat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nekomunikuji

    Reakce obchodu BRIOL

    Dobrý den,
    Děkujeme za Vaše hodnocení.
    Objednávka byla odeslána 19.05.2022 13:33 hod, zvolil jste platbu předem zálohovou fakturou, která vám byla odeslána hned 19.05.2022 v 13:40 hod, v textu e-mailu jsme uváděli, že zboží je skladem a můžeme jej expedovat hned následující den 20.5.2022. Platba zálohové faktury zatím neproběhla, proto jsem Vám ještě zboží neodeslali a čekáme na úhradu zálohové faktury. Do dnešního dne (30.5.) jsme platbu neobdrželi, ač jsme Vám již 3x psali na e-mail a posílali znovu zálohovou fakturu.

    Roušar Jiří, BRIOL s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Neskutečně drahá doprava.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Široký sortiment
    • Přehledný web
    • Nejistá kvalita, předem neznámý výrobce šroubů
    • Nelze vyhledávat podle velikosti, např. M4x16

    Nemusím tu asi psát nic navíc, ať si každý sám udělá obrázek podle mailové komunikace níže (historie odspoda).

    ______________________________________________________________
    Dobrý den,

    rozšíření drážky na krajích je naprosto běžné, nejen u šroubů do plechu ale i metrických, např. DIN 84A apod. Takové šrouby v mnohých rozměrech dodává i Vámi zmiňovaný výrobce Bossard, který obchoduje převážně v EU a nemůže si dovolit odchylky od norem. Naši výrobci též neevidují jedinou reklamaci šroubů dle DIN 7971C - a to bylo doposud prodáno několik stovek tisíc kusů od rozměru.

    Celou věc máme za vyřízenou a nebudeme se jí více zabývat. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem

    Max Olšan, BRIOL s.r.o.

    -----Original Message-----
    Dobré odpoledne,

    to jste mi špatně rozuměli. Norma stanovuje drážku rovnoběžnou, to znamená, že drážka může být na kraji širší než uprostřed, ale stále nejvýše v dovolené toleranci +22%. Tato tolerance platí pro celou šířku drážky.

    Mějte se krásně!

    JK

    ______________________________________________________________
    >Dobrý den,
    >
    >dle vyjádření našeho reklamačního oddělení jsou zmíněné rozměry drážky v pořádku - u pr. 3,9 - 1,2 mm, u pr. 4,8 - 1,4 mm - tedy dle DIN 7971C.
    >
    >Je nutné měřit drážku uprostřed hlavy. U výběhu je samozřejmě drážka širší, dle výrobce, jak jsme již upozorňovali.
    >
    >Tímto považujeme reklamaci šroubů za uzavřenou, platí již uvedené - šrouby nám můžete zaslat zpět na provozovnu, obratem vystavíme dobropis.
    >
    >S pozdravem
    >
    >Max Olšan, BRIOL s.r.o.
    >
    >-----Original Message-----
    >Dobré odpoledne,
    >
    >říkal jste, že šrouby lze reklamovat, nebudou-li neodpovídat normě. Německá norma DIN7971, podle které šrouby prodáváte, stanoví pro průměr šroubu 3,9mm šířku drážky 1mm s tolerancí -1%+22%. V důsledku deforomavého tvaru drážky dochází k jejímu rozšíření až na 1,6mm, což nesplňuje toleranci normy. Maximální tolerance je +22%, +60% už je moc...
    >
    >http://www.newfastener.com/wp-content/uploads/2013/03/DIN-7971.pdf
    >
    >Mějte se krásně!
    >
    >JK
    >
    ______________________________________________________________
    >>Vážený pane,
    >>
    >>jak jsme již avizovali, nejedná se o reklamaci, neboť šrouby odpovídají tolerancím. Pokud Vám šrouby nevyhovují, můžete je vrátit, ovšem na Vaše náklady - z naší strany k pochybení nedošlo.
    >>
    >>Položky zašlete na adresu:
    >>
    >>BRIOL, s.r.o.
    >>Moravská 1227
    >>Litomyšl 570 01
    >>
    >>Nezpomeňte připojit číslo účtu pro vrácení platby. Děkuji.
    >>
    >>S pozdravem
    >>
    >>Max Olšan, BRIOL s.r.o.
    >>
    >>-----Original Message-----
    >>Dobré dopoledne,
    >>
    >>tak si vyberte způsob dopravy, vzhledem k tomu, že její uhrazení je též na Vás.
    >>
    >>Například dodané šrouby v originálním balení BOSSARD jsou ty sprvné. Viděl jsem že spoustu materiálu berete od nich, tak mi jen není jasné, proč ne všechen, když mají dobrou a stálou kvalitu. Nebo by to bylo možné specifikovat při objednávce? Kdybych totož předem věděl přesně co dostanu, bylo by to mnohem snazší :-)
    >>
    >>Mějte se krásně!
    >>
    >>JK
    >>
    ______________________________________________________________
    >>>
    >>>Dobrý den,
    >>>
    >>>nevyhovující položky nám zašlete zpět, vystavíme dobropis.
    >>>
    >>>Šrouby s drážkou odpovídají starým normám, kde jsou velké tolerance, proto níže popisované nemůžeme řešit jako reklamaci.
    >>>Pokud je odběr kusů mimo originální balení, nejsme schopni zajistit naprosto vzhledově totožné šrouby - záleží na volbě výrobce a šarže se pochopitelně liší.
    >>>
    >>>S pozdravem
    >>>
    >>>Max Olšan, BRIOL s.r.o.
    >>>
    >>>-----Original Message-----
    >>>Dobrý večer,
    >>>
    >>>šrouby v pořádky dorazily, děkuji. Dřív jste na pytlících značili i materiál, to by bylo vhodné zachovat, ne vždy je to vidět na první pohled podle barvy :-)
    >>>
    >>>Kromě toho bych chtěl reklamovat několik velikostí šroubů do plechu, konkrétně:
    >>>
    >>>3,9x25 - 100ks
    >>>3,9x32 - 200ks
    >>>4,8x32 - 10ks
    >>>
    >>>Oproti ostatním mají výrazně deformovanou drážku (není ostrá), pročež z ní šrouovák vyklouzává a nedá se pořádně šrobovat. 3,9x19 má drážku ostrou, jak má být. Zajmavý efekt nastal u 3,9x25, kde se Vám podařilo pomíchat 2 provedení a zhruba polovina má drážku ostrou a druhá polovina deformovanou. Proto reklamuji jen 100ks.
    >>>
    >>>Náhled dodaných šroubů posílám zde:
    >>>
    >>>https://jkutil.rajce.idnes.cz/Srouby_BRIOL
    >>>
    >>> Jako řešení navrhuji dodání šroubů se správnou drážkou. Případně pokud to není možné, tak vrácení peněz za tyto šrouby.
    >>>
    >>>Mějte se krásně!
    >>>
    >>>JK
    >>>

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Oproti objednávce šrouby nebyly pozinkované, ale černé.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • 11.12. jsem zboží objednal a 18.12 . jsem se po urgenci dozvěděl že mi bude dodána pouze polovina objednávky !!!! ????

    Reakce obchodu BRIOL

    Dobrý den, pane Vladimíre,
    zřejmě jste si to popletl a napsal recenzi pro jiný internetový obchod zde do našeho hodnocení.
    Zboží jste u nás objednal 2.12.2020 odpoledne v 17:28 hod (šrouby M6x10 s půlkulatou hlavou a drážkou) a hned druhý den bylo celé objednané množství expedováno a balíček byl předán přepravní službě. U přepravní služby se balíček zdržel, ale byl Vám doručen 7.11.2020 v 9:11 hod a převzal jste jej na dobírku bez výhrad. U této zásilky neevidujeme žádnou urgenci ani reklamaci.

    Roušar Jiří, BRIOL s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • SLIBY A TEPRVE PO URGENCI DODANO

    Reakce obchodu BRIOL

    Dobrý den Vážený pane Hauzer,
    nechápu, proč nás hodnotíte negativně, když jsme zboží expedovali přesně v potvrzeném termínu. Zboží Vám přišlo o jeden den déle, což v době předvánoční snad každý pochopí, že přepravní služby jsou přetížené a zásilka se může zdržet.
    Přesto Vám děkujeme za Vaší recenzi.

    Roušar Jiří, BRIOL s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Velmi nepřiměřené přepravní podmínky.

    Jednání příjemné. Ceny přepravy velmi drahé.

    Reakce obchodu BRIOL

    Dobrý den, Vážený pane,
    pokud se Vám naše přepravní podmínky zdají nepřiměřené, nikdo Vás nenutil u nás nakupovat. Mohl jste si zboží zakoupit jinde, kde Vám jej pošlou levněji. U klínových ocelí, které jste si objednal v délce 1 metr je příplatek za balné, protože je z důvodu přepravy musíme balit do 5-ti vrstvých metrových krabic.

    Přesto děkujeme za Vaše hodnocení.

    Roušar Jiří, BRIOL s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Poslali mi větší než jsem si objednala. Reklamace by se nevyplatila, nebo poštovné je dražší než zaslané zboží.

    Reakce obchodu BRIOL

    Dobrý den,
    objednala jste si lanové svorky, pokud vám přišla jiná velikost, než jste si objednala, na reklamaci máte právo.
    Pokud zjistíme, že je chyba na naší straně, posíláme zákazníkovi správné zboží na naše náklady a pro špatně dodané zboží si posíláme vlastní svoz. Je ale potřeba zavolat nebo napsat e-mail a domluvit se, s výměnou zboží by vám nevznikly žádné další náklady. O Vašem problému se dozvídáme až z této negativní recenze... Reklamace tohoto typu řešíme do druhého dne, vše bychom vyřídili k Vaší spokojenosti.

    Roušar Jiří, BRIOL s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    dodani 8 dni od objednani

    Reakce obchodu BRIOL

    Vážený pane, děkujeme Vám za recenzi. Objednal jste u nás zboží (závitotvářecí šrouby se zápustnou hlavou TORX), u kterého je je jasně uveden termín dodání 7 dní. Objednávku jsme přijali 12.3.2019 a zboží bylo doručeno 19.3.2019, termín dodání jsme tedy přesně dodrželi, jak máme uvedeno. Nevím tedy s čím nejste spokojený.

    Roušar Jiří, BRIOL s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Datum doručení o týden posunuto bez předchozího upozornění.