Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Neuvádí váhu prstenu a nemají fotky,jak vypadají prsteny na ruce. Vyobrazený prsten ve skutečnosti vypadá jako dětský prstýnek a kameny jsou sotva viditelné.

    Reakce obchodu Brilianty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu týkající se Vašeho nákupu u nás.

    Váhy na stránkách neuvádíme, jelikož jsou šperky ručně opracovávány a konkrétně prsteny objednávány v různých velikostech, tedy se váhy vždy nepatrně liší. Na vyžádání však rádi informaci o orientační váze konkrétního šperku poskytneme a poskytne-li nám zákazník e-mail, zašleme i fotografie navlečených šperků či reálnější fotografii, nejsou-li na stránkách u daného šperku k dispozici.

    Nákupy přes e-shop nebývá občas jednoduchý, proto, není-li zákazník s vybraným šperkem spokojen, či nesplňuje jakkoliv jeho představy, má nárok jej do 14 dnů vrátit či vyměnit za jiný.

    Nejste-li s Vámi vybraným šperkem spokojen, spojste se prosím s naší zákaznickou podporou v chatovacím okně, kde jsme pro Vás online každý den od 8:00 do 22:00, či telefonicky ve dny pracovní od 8:00 do 16:30 a nebo nám napište na [email protected]. Pokusíme se společně Vaši nespokojenost s nákupem u nás napravit.

    Váš rodinný klenotník

    DANFIL JEWELLERY s.r.o.

    • Nedodržení termínu dodání při objednání, zaslání vadného e-mailu - dle telefonického sdělení, kdy mi byl přislíben další termín - opět nedodržený, na emailovou komunikaci žádná odpověď, přestože deklarují reakci do 1 hodiny.

    zatím samé nevýhody

    Reakce obchodu Brilianty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás nedodržení termínu u Vaší objednávky a oslabená komunikace našeho zákaznického servisu mrzí. Prosím věřte, že u nás nejsou tyto situace standardem. Na spokojenosti našich zákazníků nejen se šperkem, ale i se službami, které svým zákazníkům poskytujeme, nám velmi záleží. Doufáme, že i přes tuto zkušenost jste se zakoupenými šperky spokojená a v budoucnu, vrátite-li se k nám opět pro nákup šperků, se nám podaří tuto zkušenost napravit.

    Tým DANFIL JEWELLERY

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží je v pořádku
    • Špatný zákaznický servis - ignorování emailů
    • Nešťastný remarketing - akční nabídka právě zakoupeného produktu - pořád, všude.

    Reakce obchodu Brilianty.cz

    Dobrý den,

    velmi děkujeme za zpětnou vazbu k Vašemu nákupu u nás. Velmi nás mrzí, pakliže neprobíhala komunikace s naším zákaznickým servisem na kvalitnější úrovni. Již jsme prověřili databázi e-mailové komunikace a Váš dotaz dohledali. Velmi se omlouváme za nereagování, prosím věřte, že se nejednalo o úmysl, došlo k chybnému založení e-mailu, tím došlo k jeho nevyřízení, za což se ještě jednou velmi omlouváme.
    Provedeme nápravu, aby se podobná situace již neopakovala.

    Jsme rádi, že se zbožím samotným, jste spokojena a odpovědným pracovníkům našeho remarketingu předáme Vaše připomínky pro podnět ke kontrole a přenastevní.

    S přáním příjemného dne

    Tým DANFIL JEWELLERY

  • Velmi neseriózní obchod.
    Vše skončilo potvrzením přijetí objednávky dne 20.12.
    Dnes mi přišel e-mail abych ohodnotil služby.
    Považuji to za výsměch a už nikdy bych si nic u této firmy neobjednal.

    Reakce obchodu Brilianty.cz

    Dobrý den, pane Chmelíku,

    děkujeme za názor a zpětnou vazbu. Zkontrolovali jsme Vaši objednávku, kterou jsme přijali v pátek 20.12. v odpoledních hodinách po otevírací době, kdy byl již e-shop bohužel uzavřen. V pondělí byl otevřen náš showroom ve zkrácené době už pouze na poslední osobní schůzky po předchozí telefonické domluvě. Velice nás tedy mrzí, že došlo zřejmě k nedorozumění v expedičním termínu. Neradi bychom, aby tato komplikace zapříčinila Vaši nedůvěru. Vždy se snažíme o bezchybný servis i kvalitu našich produktů a toto je pro nás cenná zpětná vazba, která nám pomůže naše služby ještě zlepšit. Rozumíme tomu, že nyní již bohužel nevynahradíme situaci s nepředaným vánočním dárkem, velice rádi Vám však nabídneme kompenzaci v podobě slevy nebo dárku k jiné objednávku v budoucnu.

    Přejeme mnoho štěstí do nového roku a doufáme, že se opět setkáme při společných nákupech, kdy budeme moci plně napravit Vaše zklamání.

    Váš rodinný klenotník

    Danfil Jewellery

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • tragická doprava

    Reakce obchodu Brilianty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za ohodnocení našeho obchodu a přijměte prosím naši omluvu za komplikace s doručením Vaší objednávky.
    Stále necháváme našim zákazníkům možnost vybrat si dopravce, se kterým mají ty nejlepší zkušenosti, bohužel zkušenosti zákazníků jsou zcela individuální a není možno určit, který dopravce je ten 100% nejlepší či naopak nejhorší a vyřadit jej.
    Pro zkvalitnění služeb jsme zařadili do možnosti výběru nového dopravce a v tomto předvánočním čase radíme volit doručení způsobem EMS Expresní doručení Českou poštou.

    V rámci omluvy a dořešení záležitosti s pozdním doručením Vaší zásilky budete ještě kontaktován naším obchodním oddělením.

    Váš rodinný klenotník

    Danfil Jewellery

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Vzájemně si odporující údaje o odeslání zásilky mezi tím, co tvrdili na webu při objednávání, a tím co tvrdili v automaticky odeslaném e-mailu (naštěstí reálné odeslání odpovídalo tomu prvnímu).
    Taštička, v níž bylo zboží byla poškrábaná (štěstí, že jsem to v ní neplánoval i darovat).

    Reakce obchodu Brilianty.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste nebyl s nákupem na našem webu zcela spokojen. Děkujeme však za cennou zpětnou vazbu. Neustále se snažíme zlepšovat náš vnitřní systém zpracování objednávek, aby jsme byli schopni našim zákazníkům poskytnout ty nejlepší služby. Pokud byste se na nás rád obrátil s dotazy nebo dalšími připomínkami, můžete prosím na tel. čísle 485 110 116.

    Děkujeme za zprávu a přejeme krásný den.

    Váš rodinný klenotník

    Danfil Jewellery

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velikost přívěsku a styl neodpovídá skutečnosti, pozor na nemilé překvapení

    Snímky zboží na stránce jsou velmi zdařilé a několikanásobně zvětšené, tak že ve Vás vyvolají pocit super nákupu za skvělou cenu a umocní ve Vás chuť zakoupit. Doporučuji si dobře prohlédnout všechny snímky, protože na jednom malém snímku je zobrazena velikost přívěsku ani ne 1 x 1 cm, kdesi straniu je zobrazení velikosti, aby prodejce byl krytý, že skutečnou velikost odprezentoval. Opravdu pozor, nikde jinde není uvedeno o jak velký předmět se jedná a snímky jsou opravdu zdařilé a předměty koupě vypadají bombasticky, ale po rozbalení Vás bude spíš čekat zklamání. Opravdu příště půjdu raději do kamenné prodejny, protože tyto věci je třeba vidět na vlastní oči!!!

    Reakce obchodu Brilianty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši připomínku. Pokud šperk nevyhovuje Vaši představě, máte samozřejmě nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení celé částky, jestliže budete potřebovat s postupem poradit, zavolejte na naši zákaznickou linku 485 110 116.

    Všechny snímky na našich stránkách jsou stejně velké, po kliknutí na obrázek se Vám zobrazí v plném rozlišení. Zákazníkům, žádné informace neskrýváme, naopak postupně doplňujeme další a další informace a na základě přání zasíláme další fotky šperků na modelce.

    Nyní začátkem roku doplníme rozměry i do tabulky k parametrům šperku a postupně přidáme podpůrné fotky, které jsou nyní k dispozici na vyžádání.

    Přejeme příjemné prožití vánočních svátků.

    S pozdravem,
    Tereza Fantová
    Danfil Jewellery

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Výrobek je nekvalitní. Fotka klame. Přišlo mi srdíčko a myslel jsem, že je to legrace. Srdíčko je nafocené jen z jedné strany.

    Reakce obchodu Brilianty.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš názor. Mrzí nás, že jsme nenaplnili Vaše očekávání. Samozřejmě máte nárok na vrácení zboží a vrácení peněz v plné výši. Pokud byste si přál poradit s postupem vrácení šperku, zavolejte na naši zákaznickou linku 485 110 116.

    Ke všem našim šperkům postupně doplňujeme další podpůrné fotky včetně rozměrů. Na vyžádání také zasíláme foto šperků na modelce.

    Váš rodinný klenotník

    Danfil Jewellery

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Darování zásnubního prstýnku je VÝZNAMNÝ ŽIVOTNÍ AKT. Muž se na to dlouho připravuje a hledá VHODNOU DOBU k předání. Prstýnek, který jsem objednal, měl být skladem (druhý den k expedici). Prstýnek jsem objednal v pondělí a chtěl ho předávat v pátek. Nakonec skladem nebyl. Což se u zboží může stát, ale ZÁSNUBNÍ prstýnek je trochu "jiné zboží" . Bylo mně nabídnuto, ať si vyberu jiný prstýnek, který mají na skladě. Žena si ale zpravidla vybere konkrétní prstýnek (je to pro ni velmi OSOBNÍ záležitost) a pak už jen čeká a doufá, že ho jednou dostane. Prstýnek (i když nebyl skladem) nebyli schopni během 4 pracovních dnů doručit. KONEC MÉHO PŘÍBĚHU: přítelkyni jsem místo prstýnku předal mailovou komunikaci s firmou BRILIANTY.CZ (nic jiného jsem v ruce neměl) a zásnubní prstýnek místo mě předal pošťák, protože jsem musel odjet na 14 dní do zahraničí ... Nakonec jsme se tomu všemu zasmáli a přítelkyně měla velkou radost!

    Reakce obchodu Brilianty.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za komplikace takto důležitého životního okamžiku. Vynasnažíme se, aby se podobná situace již neopakovala a na termíny expedice se v následující době zaměříme více. Věříme, že samotný šperk naplnil vaše i partnerčino očekávání. Jako omluvu můžeme nabídnout alespoň dodatečnou kompenzační slevu, prosím kontaktujte nás na email: [email protected]

    Za tým DANFIL, Tereza Fantová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dodané zboží je vzhledově jiné než vyobrazené na internetových stránkách obchodu, moc titěrné nelze rozeznat detaily o kameni ani nemluvě

    Reakce obchodu Brilianty.cz

    Dobrý den,

    velmi děkujeme za důležitou připomínku, pakliže objednaný šperk nesplňuje Vaše představy, můžete využít nároku na vrácení zboží do 14-ti dnů od převzetí, případně výměnu za jiný šperk. Rádi na vyžádání zašleme reálné fotografie šperků pro lepší představu, jak ve skutečnosti vypadají.

    Pokud je potřeba jakákoliv informace týkající se námi nabízených šperků, neváhejte nás kontaktovat na zákaznické lince (485 110 116), případně e-mailem: [email protected], kde Vám rádi zodpovíme všechny dotazy.

    Za tým DANFIL Pavla Bartlová