• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádní výhoda, jen nevýhody.
    • Nabízejí zboží u kterého deklarují, že je skladem, skladem není a nevracejí peníze.

    Vybral jsem si zboží na netu a poté zakoupil na tomto e-shopu, neboť měli uvedeno, že je skladem. Zaplatil jsem kartou 3950,- Kč, přišlo mi potvrzení objednávky. Pak následovalo ticho, kdy po cca 3 - 4 dnech jsem napsal e-mail s dotazem, kdy mi dodají objednané a zaplacené zboží. Odepsali, že zboží nemají skladem. Že si můžu vybrat jiné zboží z jejich nabídky, popř. že zboží bude asi za tři týdny! Napsal jsem jim, ať mi vrátí peníze. Uběhlo pět dnů a peníze dosud nemám!
    Tento e-shop zásadně nedoporučuji, dejte si velký, ale velký pozor.

    Reakce obchodu brašničky.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení.
    Jeden ze dvou objednaných kufrů se bohužel opravdu doprodal chvíli před Vámi. Zaslali jsme Vám info o nedostupnosti a nabídli jinou barevnou variantu. S čímž jste nesouhlasil a objednávku celou stornoval.
    Tentýž den jsme zadali platební bráně pokyn k vrácení platby zpět. Do dvou dnů od stornování tedy byla platba připsána na Váš účet. Možná jste tento příchozí platební příkaz nesprávně identifikoval, protože se jednalo o storno původní platby.

    Omlouváme se za nedostupnost jednoho z objednaných kufrů.

    S přáním hezkého dne brašničky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Vzal jsem si dovolenou a svěřil doručení do rukou české poště Došla sms že je zboží na cestě ok ČEKAL JSEM U DVEŘÍ A NIC Večer došla sms že je zboží na poště Nemám čas zboží vyzvednout na poště Platil jsem zboží do rukou Tak nic špatný velká stížnost na poštu a ti Vám zaplatí poštovné Zboží rušim a odstupuji od smlouvy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemají nabízené zboží.
    • Pomalá odpověď.

    Reakce obchodu brašničky.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Objednaný batoh byl uveden s dostupností "Na dotaz". Tuto dostupnost využíváme u zboží, které je u výrobce v posledních pár kusech a je nutné jeho dostupnost ověřit individuálně.
    Info o nedostupnosti batohu jsem Vám zaslali hned první pracovní den od objednání.

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné komplikace.

    S pozdravem brašničky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nulova komunikace. Arogantni chovani obchodnika pri dotazu jak to s objednavkou vypada.

    Reakce obchodu brašničky.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Na Váš email byly odeslány email s rekapitulací a následně i s potvrzením objednávky, pokud Vám nedorazily mrkněte do hromadných emailů případně do spamu. Telefonicky jste se informoval na termín expedice, což Vám pracovník na lince obratem zdělil. Žádný jiný dotaz ani požadavek, na který bychom mohli reagovat jsme od Vás nezaznamenali. Pokud Vám pracovník na lince přišel arogantní, tak za to se velmi omlouváme, asi neměl zrovna svůj den, ale standardně se snažíme vyjít zákazníkům maximálně vstříc.

    S přáním hezkého dne Brašničky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    objednal jsem si brašničku Cl-DCB 302 k a přišla mně DCB302

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nějaký problém se synchronizací platby na straně obchodu :-(

    Reakce obchodu brašničky.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Musíme však ještě doplnit, že problém nebyl v synchronizaci, ale ve Vámi špatně zadaném variabilním symbolu platby. Platba se proto nemohla spárovat s objednávkou automaticky a bylo ji nutné dohledat a identifikovat ručně. Zboží bylo již expedováno k Vám a telefonicky se vše vysvětlilo. Věříme, že s taškou budete určitě spokojeni.

    S pozdravem brašničky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na webových stránkách bylo uvedeno, že zboží je skladem. Po objednání mi do dvou dnů napsali, že zboží je doprodané a není možné ho již doručit.

    Reakce obchodu brašničky.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Vaši objednávku jsem prověřil a ano je možné, že u produktu bylo ještě uvedeno skladem. Poslední kufr se objednal 22 minut před Vámi a aktualizace skladů probíhá 1x za hodinu. Informaci o nedostupnosti jsme Vám však zasílali nikoliv druhý den, ale tentýž den jen pár hodin po Vaší objednávce.

    Velmi se omlouváme za vzniklé komplikace.

    S pozdravem SvětBatohů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednala jsem 28.11. dnes je 9.12. a objednané zboží ještě nedorazilo, takže není co hodnotit.

    Reakce obchodu brašničky.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Zboží od nás v pořádku odešlo, bohužel situace na České poště je nyní poměrně kritická a některé balíky doručují opravdu dlouho. Z naší strany bohužel nemáme prostředky, jak balíky na poště více popohnat.
    Omlouváme se za zpoždění a věříme, že až batoh dorazí budete s ním maximálně spokojen.

    S pozdravem SvětBatohů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Poděkování za nákup a dotaz z obchodu na mojí spokojenost s nákupem jsem obdržel, no s podivem, nicméně mnou objednané zboží nedorazilo ani po 11 dnech. Samozřejmě nedorazila ani omluva nebo informace o zpoždění. Asi to bude můj první i poslední nákup v tomto obchodě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadne
    • Neuvadi aktualni stav vyrobku.

    Bohuzel eshop nabizel produkt ve stavu Skladem pricemz tento produkt jiz nelrodaval. Vzhledem k objednani o vikendu bylo toto oznameno az treti den.

    Reakce obchodu brašničky.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaše hodnocení. U tohoto pouzdýrka opravdu došlo o víkendu k doprodání posledního kusu z výprodeje, začeš se ještě jednou omlouváme. Nicméně musíme trošku poupravit údaj o třech dnech. Zboží jste objednával v neděli odpoledne a hned v pondělí jsme Vás informovali, tedy do 24 hodin a to včetně neděle.

    S pozdravem a přáním hezkého dne Brašničky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemohu posoudit,pro nás prozatím výhoda žádná.Chtěli jsme nakoupit s dodávkou do domu.To byl náš hlavní důvod k nákupu.
    • Komunikace žádná,takže ani nevíme jestli je naše objednávka vůbec ještě platná.U jiných prodejců jsem prozatím pokaždé obdržela potvrzení a přibližný nebo skutečný datum dodání.Prozatím je to deset dnů od objednávky.

    Doufám,že budete mít větší štěstí a trpělivost.