• Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhoda je pouze pro prodávajícího. Kdo to koupí, ten je podveden ! Zasnu nad drzostí prodávajícího !
    • Prodává se zboží, které není homologizováno v ČR - nedoporučuji kupovat.

    Prodávají zboží, které není homologizováno v CR. Spotřebič je na 120V - tedy v ČR neopravitelný. Obchod ani neuvádí nějakou značkovou opravnu. Myslím, že jde o nelegální obchod - Elektronika na 120V je rarita.

    Reakce obchodu Braň se.cz

    Toto je od zákazníka nefér. Všechny výrobky mají CE certifikát a RoHs. Paní se jednalo o paralyzér ZAP. Vadilo ji , že má v balení 2 adaptéry. Jeden pro ČR a druhý pro USA. Ptala se mne proč má ten druhý adaptér. Říkal jsem ji , že je určen pro jiné země než ČR a ,že ho nemusí používat , ať použije ten určený pro ČR.Vadilo ji , že dostala 2 adaptéry. Jeden pro 230 V a druhý pro 120 V(USA). Nechápala , že ten pro 120 V nemusí používat, že je to pro případy kdy cestujete do ciziny a paralyzér si berete s sebou. Adaptér je součástí originálního balení. Dodaný paralyzér měl CE certifikát , RoHs, český návod, schválený český adaptér pro ČR na 230 V. Když jsem se jí ptal jestli ho vyzkoušela, odpověď byla ne. Cítím z toho záměr mě bezdůvodně poškodit a tak k tomu budu přistupovat.. Na závěr by chtěl říct , že nemohu svévolně měnit balení výrobků , pokud nejsem výrobce nebo přímý dovozce do EU. Pralyzéry ZAP dováží firma www.paralyzery-vychytavky.cz. Součástí globálního balení jsou 2 adaptéry. Pokud to někomu vadí, ať ten druhý vyhodí třeba do koše když ho nepotřebuje. Naštěstí u paralyzérů, které dovážím přímo já. Jedná se o PANTHER, není zapotřebí žaden adaptér neboť jsem si nechal vyrobit přívodní elektrickou šňůru pro ČR která prošla zkušebnou a má potřebné certifikáty.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádný
    • Nekomunikuje

    Nekupujte nic obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu Braň se.cz

    Velice mne mrzí názor zákazníka. Každého informujeme o stavu objednávky, o odeslání i případné dotazy. Hned budu kontaktovat zákazníka a zjistím , kde se stala chyba. Uděláme vše , aby tato situace znovu nenastala. Škoda , že mi zákazník nezavolal. Zákazník mněl zboží hned druhý den. Zjistím , kde se stala chyba.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobré prostředky na obranu k prodeji.
    • Nedobří zaměstnanci, kteří jsou slepí a neumějí zboží poslat na správnou adresu! Potřebuješ pepřák a je někde v prd...

    Nezodpovědné jednání. Aspoň omluva se dostavila.

    Reakce obchodu Braň se.cz

    Velice se omlouvám za naší chybu. Je to pro nás poučení. Chybovat je lidské a občas se to stane každému. Chyba byla napravena a zákazník své zboží má. Sice s dvoudenním zpožděním. Uděláme vše pro to aby se to už příště neopakovalo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • komunikace se zákazníkem

    Reakce obchodu Braň se.cz

    Velice mne mrzí toto nedorozumění , ale chyba nebyla na mé straně. Zásilku jsem hned druhý den po objednání odeslal.Hned po odeslání objednávky jsem zákazníka informoval o odeslání objednávky včetně čísla zásilky. Chyba je na straně České pošty , která zákazníka neinformovala , že má pro něho zásilku. Zásilka ležela 15 dní na poště u zákazníka a já jsem bohužel neměl ani potuchy , že zásilka ještě nebyla zákazníkovi předána. Zákazník je svou kritikou plně v právu , ale tato kritika plně padá na hlavu ČESKÉ POŠTY. Velice mne to mrzí a okamžitě posílám zboží ještě jednou na moje náklady, ikdyž by to měla hradit Česká pošta.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Doprava na prt 10 dni a nic

    Reakce obchodu Braň se.cz

    Omlouvám se. Je to moje chyba. Vždy, když udělám tuto chybu, zákazník má zboží zdarma. Udělám vše pro to aby se to neopakovalo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • objednavka probehla v poradku az do te doby, kdy jsem chtela zbozi vratit, protoze se nam doma sesel stejny vanocni darek
    • obchod prestal komunikovat ohledne vraceni zbozi a stale mi nedorazila platba, i kdyz jsem zbozi posilala zpet pred Novym rokem

    Reakce obchodu Braň se.cz

    Omlouvám se za tento omyl. Se zákazníky komunikuji hned.Okamžitě vše napravím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • komunikace

    nebrat

    Reakce obchodu Braň se.cz

    Velice se omlouvám za chybu. Hned ji napravím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nabízí spoustu možností jak okamžitě poslat peníze na účet obchodníka, doporučuji raději nechat zboží zasílat na dobírku !!!
    • - zboží prezentované na skladě bylo dodáno až po 3 písemných urgencích, samozřejmě bez jediné reakce/vysvětlení/omluvy a to až za 7 dní !!!
    • - arogantní jednání

    - svobodná volba každého

    Reakce obchodu Braň se.cz

    Velice mne mrzí co se stalo. Měl jsem před Vánoci problém s přijímáním e-mailů. Škoda , že zákazník nezavolal. O urgencích jsem nevěděl. Před Vánoci i dopravci měli delší dodací lhůty. Poštu neovlivním. Nakonec svou objednávku zákazník obdržel ještě před Vánoci. Navíc mu vracím peníze a svoji objednávku bude mít zdarma, ikdyž jsem ji doručil do Vánoc. Ještě jednou se velice omlouvám. Zákazníka zkontaktuji ještě osobně a omluvím se mu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlost dodání, rozmanitost nabídky.
    • Zboží bylo odflákle vyrobené, kupovala jsem si popřový sprej ve tvaru rtěnky a to co mi dorazilo nestálo ani za 20 kč. Vršek byl nedbale přilepený, samotný design nevypadal dobře.

    Reakce obchodu Braň se.cz

    Je to pro mne poučení.Budu vše lépe vše kontrolovat. Mrzí mne , že se zákazník neozval hned jak zboží převzal. Buď by měl nový sprej nebo vrácené peníze. Pokud někdo víte , kde se dají koupit spreje za 20.-Kč, poraďte mi. Měsíčně prodávám asi 1 000 kusů sprejů a mám 1 max. 2 reklamace. Může se stát výrobní vada. Nakupuji přímo od výrobce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné nejsou
    • Prodávají použité nefunkční žboží

    Rozhodně nedoporučuji

    Reakce obchodu Braň se.cz

    Velice se omlouvám. Byla to výrobní vada, která se může stát u kteréhokoliv výrobků. Výrobek byl vyměněn za nový. Zpřísníme kontrolu výrobků před odesláním.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Po pěti měsících od reklamace vadné kuše nedorazila ani slibovaná jiná kuše a nebyli vráceny peníze

    Nákup v tomto obchodě nedoporučuji. Po půl roce od reklamace zboží které bylo vadné hned po rozbalení nemám ani jinou slibovanou kuši od obchodu ani zpět peníze

    Reakce obchodu Braň se.cz

    Velice se za tuto chybu omlouvám. Je to pro mne ponaučení. Hned to napravím. Peníze hned pošlu a kuši bude mít zdarma. Vždy , když udělám chybu, zákazníka odškodním.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Špatná komunikace

    Nespolehlivost

    Reakce obchodu Braň se.cz

    Omlouvám se za nedorozumění. Na reklamaci mám ze zákona 30 dní. Vyřídil jsem ji za 8 dní. Nový výrobek je na cestě k zákazníkovi. Beru to jako svou chybu. Velice mě to mrzí a budu se snažit aby se to příště neopakovalo.