• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno 24.10 a dnes je 4.11 a objednavka nikde

    Reakce obchodu brando.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Omlouvám se za pozdní zaslání, vzniklé naší technickou chybou. Jako dárek jsme Vám přibalili jedno balení respirátorů navíc. Doufám, že na nás nezanevřete a budeme se těšit na Vaše případné další nákupy.

    S přáním příjemného dne
    Tým www.brando.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Velmi dlouhá dodací doba

    Nejdříve chybou ve skladu zboží neodešlo, pak slíbili, že pošlou zboží další den. Odeslali ho ve skutečnosti až další týden.

    Reakce obchodu brando.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Omlouváme se za vzniklé komplikace s odesláním Vaší objednávky.

    S přáním příjemného dne
    Tým www.brando.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 14. 9. jsem zboží objednala. Ve chvíli objednávky bylo uváděno skladem. Zaplaceno bylo ihned online.
    22. 9. mi bylo na můj dotaz co se děje sděleno, že se po problému podívají a co nejdříve vyřeší.
    25. 9. mi mailem byl doručen dotazník o spokojenosti s dodávkou.
    Žádná dodávka neproběhla. Brando má smysl pro ironii!

    Reakce obchodu brando.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Mrzí nás dané komplikace, chyba je na naší straně. Dané jsme vyřešili společně telefonicky a zboží doručili.

    S přáním příjemného dne
    Tým www.brando.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • několik měsíců nedodavají zboží, které má stále na webu dobu doručení 5. dnů

    Zboží jsem objednal 1.12. byl jsm informován, že zboží do vánoc nedorazí, od té doby níc.

    Reakce obchodu brando.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za nedodání zboží. V okamžiku prodeje byla uvedena informace, že je produkt na objednání a není skladem. Po objednávce jsme spolu telefonicky hovořili, že bude zboží k dispozici až po novém roce, ale poté jsme Vás zapomněli informovat znovu o přesném termínu. Za to se velice omlouváme. Jednalo se o specifické zboží. Všechny produkty, které máme uvedeny skladem, opravdu máme ve svém skladu.

    Jako omluvu nabízíme dárek zdarma k případné další objednávce.

    S přáním příjemného dne
    Tým www.brando.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    nic jsem neobdržel

    Reakce obchodu brando.cz

    Dobrý den,

    za tuto situaci se velmi omlouváme. Za tyto komplikace jsme k objednávce přidali pár dárků :)

    Přeji pěkný den,

    Jan Radil

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zatím nevím

    nemám

    Reakce obchodu brando.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Rádi bychom se zlepšili a vyšli Vám vstříc na 100%, ale bohužel jste nenapsal, co přesně Vám vadí. Tak budeme rádi, když nám dáte příště ještě šanci.

    S přáním příjemného dne
    Tým www.brando.cz