-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Napriek tomu ze k lyziam za viac ako 500€ som si musel priplatit montaz viazania za 7€ a dal im všetky potrebne informacie na nadstavenie viazania na moju osobu, mi nejakym nedopatrenim zabudli nadstavit jednu lyzu a viazanie ostalo na minimalnych hodnotach. Vsimol som si to ešte pred lyzovackou čo ma prinajlepsiom zachranilo od mozno nepekneho padu.
-
Nedoporučuje obchod
- našiel som len nevýhody, takže žiadne výhody
- ponúka čo nemá, operátorka zavádza, je toho proste viac....
vyhnúť sa min 100 km okruhom, radšej priplatiť ale so serióznym jednaním.
-
Nedoporučuje obchod
- žádné
- Nepochopitelný poplatek 199,-Kč při vrácení zboží jednalo se o LYŽAŘSKÉ BOTY. Tento poplatek odůvodnili tím ,že se jedná o náklady- uvedení zboží do původního stavu a odvolali se na obchodní podmínky.
- Nejde mi o 199,-Kč ale kdyby bylo v obchodních podmínkách poplatek za vrácení zboží pochopil bych to.
- Zboží bylo nepoužité, nepoškozené a ani nijak znečištěné a zaslané v původním obalu.
Reakce obchodu Bradsky.cz
Ponížení vrácené částky o náklady na uvedení zboží do původního stavu je naprosto legitimní. Stejně jako má zákazník právo na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz do 14 dnů, má obchodník právo na ponížení částky o náklady, které mu díky tomuto vznikly. Vyskladnění zboží, naskladnění zboží, zabalení, rozbalení, důkladné zkontrolování, výměna obalu, doprava která nebyla účtována, atd.. V našich obchodních podmínkách, s kterými jste vyjádřil souhlas, i v občanském zákoníku je toto vše uvedeno. Se skutečnými náklady na přípravu, odeslání, přijetí a opětovné naskladnění vrácených lyžařských bot se do 199 Kč nevejdeme..