• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Napriek tomu ze k lyziam za viac ako 500€ som si musel priplatit montaz viazania za 7€ a dal im všetky potrebne informacie na nadstavenie viazania na moju osobu, mi nejakym nedopatrenim zabudli nadstavit jednu lyzu a viazanie ostalo na minimalnych hodnotach. Vsimol som si to ešte pred lyzovackou čo ma prinajlepsiom zachranilo od mozno nepekneho padu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • našiel som len nevýhody, takže žiadne výhody
    • ponúka čo nemá, operátorka zavádza, je toho proste viac....

    vyhnúť sa min 100 km okruhom, radšej priplatiť ale so serióznym jednaním.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Nepochopitelný poplatek 199,-Kč při vrácení zboží jednalo se o LYŽAŘSKÉ BOTY. Tento poplatek odůvodnili tím ,že se jedná o náklady- uvedení zboží do původního stavu a odvolali se na obchodní podmínky.
    • Nejde mi o 199,-Kč ale kdyby bylo v obchodních podmínkách poplatek za vrácení zboží pochopil bych to.
    • Zboží bylo nepoužité, nepoškozené a ani nijak znečištěné a zaslané v původním obalu.

    Reakce obchodu Bradsky.cz

    Ponížení vrácené částky o náklady na uvedení zboží do původního stavu je naprosto legitimní. Stejně jako má zákazník právo na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz do 14 dnů, má obchodník právo na ponížení částky o náklady, které mu díky tomuto vznikly. Vyskladnění zboží, naskladnění zboží, zabalení, rozbalení, důkladné zkontrolování, výměna obalu, doprava která nebyla účtována, atd.. V našich obchodních podmínkách, s kterými jste vyjádřil souhlas, i v občanském zákoníku je toto vše uvedeno. Se skutečnými náklady na přípravu, odeslání, přijetí a opětovné naskladnění vrácených lyžařských bot se do 199 Kč nevejdeme..