Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Omylem jsem zaskrtla osobní odběr. Snažím se, aby mi byla objednávka přivezena, protože jsem jí už platila. Je s tím hrozny problém. Komunikace liknava. Když jsem doplatila dopravné, částka mi přišla na účet zpátky. Neustále při mých zprávách píší, že chtějí doklady o zaplacení.. už mi přestává tato situace bavit. Vůbec nemají v této době snahu. Zklamali mě.

    Reakce obchodu Boží nákup

    Dobrý den paní Zuzano Štemberová,

    Vaší nespokojenost jsem řádně prošetřil a rád bych se k ní z pozice obchodního ředitele vyjádřil.
    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s naším obchodem, ale striktně se distancuji od všech vašich výtek, protože ani jedna z nich není pravdivá. Jediné, v čem s Vámi mohu souhlasit je, že jste si udělala omylem objednávku na osobní odběr (nevadí, to se občas stává). Osobní odběr je zdarma a proto, když jste se rozhodla, že chcete zboží zaslat, tak jsme po Vás požadovali uhrazení nejlevnějšího poštovného 69kč na které jste nám doslovně napsala, cituji „to snad nemyslíte vážně, že po mě chcete uhradit poštovné?“ Vůbec žádný problém z naší strany nebyl, tyto změny děláme běžně, obzvláště teď s uzavřenými okresy. Naopak velký problém jste měla Vy s tím, že po vás požadujeme dodatečnou platbu za přepravu. Kolegyně byla velmi nápomocná a vše řešila vždy během pár desítek minut, bohužel z vaší strany byla jen arogance a odmítavý postoj.

    Dále jste chtěla zásilku odeslat na BALÍKOVNU, ale ani přes několik proseb, na kterou BALÍKOVNU, jste nebyla schopná nám odpovědět. V ČR je přes 2 000 BALÍKOVEN. Když jste po několika žádostech ohledně dodatečného uhrazení poštovného platbu doplácela, tak jste zadala špatné číslo účtu, proto se Vám platba vrátila, bohužel náš obchod nemůže za to, když zákazník zadá špatné platební údaje a právě z toho důvodu kolegyně po vás chtěla doklad o zaplacení aby zkontrolovala správnost zadaných údajů. Toto potvrzení, jste nám doposud nebyla schopna dodat.
    Doplatek jsme ale nemohli najít z důvodu, že jste jej zaslala někam jinam. Bohužel z Vaší strany byla opět neochota jakkoliv spolupracovat. Vrcholem pak bylo, že jste nám vytkla i to, že Vám nejde poslat fotka s dokladem o uhrazení poštovného, za což opravdu nemůžeme.

    My jsme snahu měli, a věřte mi, že i nesmírnou trpělivost, ale bohužel musí spolupracovat obě strany, jak obchod, tak i zákazník.
    Je mi líto, že jsme Vás zklamali a velmi nás to mrzí, ale z naší strany jsme opravdu pro Vaši spokojenost nemohli udělat více. Dále bych ještě doplnil Váš poslední výstup ohledně čísla účtu. Ve chvíli, kdy jste se nakonec rozhodla objednávku stornovat Vás kolegyně požádala o číslo účtu, kam máme vrátit peníze za uhrazenou objednávku (bez poštovného). Číslo účtu jste nám odmítla dát s tvrzením, „že jsme neschopni a máme si ho zjistit na finančním oddělení naší firmy“. Nebyla jste schopna akceptovat fakt, že skrze platební brány (online platba) není vidět číslo účtu odesílatele, protože se nejedná o klasický převod mezi účty. I přes veškeré Vaše arogantní chování jsme se nakonec dobrali ke zdárnému faktu, po telefonátu finančního ředitele jste nakonec pochopila, že opravdu budeme od Vás potřebovat Vaše číslo účtu a peníze Vám byly dnes navráceny zpět na účet.

    S přáním hezkého dne

    Martin Padělek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    poslali mi gely,ale dopravce mě upozornil,že z balíku něco teče,tak jsem balík nepřevzala,za dva dny poslali zásilku znovu a po otevření gely vyteklé,z 10 gelů 5 teklo kolem sváru u držadla,prý mi pošlou kompenzaci za jeden gel,ale nic neposlali,musela jsem je upozornit a po té peníze přišly.Měla jsem gely jako dárky,bohužel jsem je musela přelít a tak nemohla jako dárek použít Zámečníková

    Reakce obchodu Boží nákup

    Dobrý den, paní Zámečníková,
    vzniklá situace nás velice mrzí. První objednávka, která byla ´zřejmě´ poškozena dopravou se vrátila a ihned se zaslala nová objednávka. Bohužel u těch gelů stačí malý náraz a dojde k prasknutí . Za toto poškození byla nabídnuta sleva ve výši jednoho pracího gelu. Nedopatřením se platba opozdila a ihned včera byla zaslána na Váš účet. Tyto situace se opravdu snažíme řešit téměř okamžitě. Všude jinde trvá vyřízení reklamace 30 dní. Z naší strany byla platba zaslána do týdne. Omlouváme se , ale v tuto předvánoční dobu se může stát , že lidský faktor selže jak z naší strany tak i třeba ze strany dopravy.
    Vaše recenze nás opravdu nepotěšila a věřte , že nás komplikace s vaší objednávkou mrzí. Do vašeho emailu Vám zasílám slevový kód na další objednávku ve výši 15% na celý sortiment bez omezení data i hodnoty objednávky. Věříme, že i přes tuto nemilou zkušenost nám dáte ještě šanci vaší recenzi a názor napravit.
    Lenka / boží nákup