Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jak uvádíte, objednal jsem si barvu šedou. Poslali jste mi barvu černou. A to jsem poznal, když jsem spray nastříkal na šedou zeď. To byl tedy z Vaši strany kiks.
    • Proto Vás žádám, abyste mi bez náhrady poslali spray v barvě šedé, na uvedenou zásilkovnu v předešlé objednávce. A pokud nevěříte mému sdělení, tak během cca 3 - 4 týdnů Vám pošlu foto šedé zdi, s černým spray a i foto kartuše, kde je označení černé a pak budem problém řešit dále. Děkuji L. Matoušek
    • obchod od potvrzeni objednavky nedal zadne informace o stavu zasilky, zbozi zatim nabylo dodane....
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod upomínal, že jsme nezaplatili a že zruší objednávku. Volal jsem jim že jsem zaplatil více než před týdnem. Paní byla do telefonu neomalená, až hulvátská, že si vymýšlím, že platba nepřišla.. a světe div se, platba dávno dorazila, jen to od nich nikdo nekontroloval. Otrávené celé odpoledne.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Popis vyrobku naneshopu bohužel neodpovídá. Sada šroubováků Wera, které jsem objednal kvůli laserované špičce, tuto ficuru nemá. Trochu faux-pais od autorizovanéhondistrubutora značky.

  • Obchod si myslím že je dobrý ale přepravní společnosti co si vybírají stojí za nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kleště Knipex je druhovýroba vůbec se to originálu nepodobá
  • Objednal jsem si aku brusku, mám hodnotit kšiltovku...,
    27.11. jsem brusku objednal, 04.12. jsem místo brusky obdržel dotazník spokojenosti...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • eshop potvrdil emailem vyexpedování zásilky, nicméně dopravce ji nedoručil údajně z důvodu špatné adresy (na tuto adresu nám neustále dodává mnoho firem další a další zásilky). Jako zákazník jsem nebyl informován

    Shrnuto: zásilka byla vrácena eshopu, vybalena a zrušena. Po zjištění této situace jsem požádal o opětovné zaslání zboží. Podle vyjádření shopu nelze znovu zaslat. Musíme znovu objednat... Kocourkov. Končím, sbohem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    vadná svěrka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zavádzajúce informácie o produkte

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Poslali mi zboží na jiný typ kleští než ilustrovali na svých stránkách. Řekli mi že si musím znovu objednat nástavce na kleště že obrázek je pouze ilustrační :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Odstoupil jsem od smlouvy, utekli 3 týdny a peníze ještě nepřišli
    • Na peníze budu čekat 2 měsíce
    • začal jsem to řešit s ČOI
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dodali jiný typ jednoho z objednaných výrobků, řešíme reklamaci
    • Pokud to nemáte tak proč to nabízíte
    • Už u vás nic neobědnám

    Reakce obchodu Boukal

    Mrzí nás Vaše špatná zkušenost s naším obchodem. Nabídli jsme Vám dražší náhradu za stejnou cenu. To bylo maximum, které jsme v tu chvíli mohli pro Vás udělat. Věříme, že to s námi ještě někdy zkusíte :) tým BOUKAL

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Původní termín dodání nedodržen, nyní jedenáctý den po objednání je termín dodání v nedohlednu.

  • Dlouhá doba doručení, kdybych věděl tak si nic neobjednám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem urgent zboží, hned na začátku jsem se zeptal zda to stihnou včas doručit abych to kdyžtak objednal jinde, bylo mi řečeno , že ano.

    Samozřejmě to nestihli prý udajně kvůli nespolehlivosti personálu, ale bohužel mě nikod neinformovat a nemohl sem to už sehnal jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Produkt nedorazil. Jezdí samostatně. Obdržel jsem pouze 1 oznámení o doručení a zatím nedorazilo. Na cestě už 3 týdny.
    A druhá část rozkazu ani neukazuje, že někam jede.

    Nerozumím, jak mohu obdržet svou objednávku?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Luneta k soustruhu dorazila bez středového šroubu a třmenu.
    Je tedy nekompletní. Reklamaci jsem provedl přes email. Dodnes nemám žádnou odpověď!!!

    Reakce obchodu Boukal

    Dobrý den,

    Velmi nás to mrzí, ale kontrolovali jsme došlé e-maily a žádnou reklamaci lunety, kde by chyběly šrouby, jsme nenalezli. Na veškeré reklamace odpovídáme do 24 hodin (kromě svátků a víkendů), pokud jste tedy odpověď nedostal, zpráva nám nedorazila - zkuste ji případně zaslat bez příloh, nebo z jiné e-mailové adresy, je možné, že ji antivirus blokuje.

    Na reklamaci máte 2 roky od dodání zboží k Vám, můžete ji tedy stále nahlásit na [email protected], kde se jí budeme věnovat.

    S pozdravem,
    ING. PETRA ČERNÁ
    koordinátor servisu a reklamací

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží které vůbec nemají na skladě a dokonce ani u dodavatele.