Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Koupil jsem si je podruhé. Ale teď,po třech dnech nošení, se mi levá bota rozlepila mezi kůži a podrazkou. Musím je reklamovat a jsem zvědav kdo bude platit poštovné,protože za ty peníze se to nevyplatí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vadný výrobek,, špatně ušité - křivé suché zipy , které evidentně neměly projít kvalitativní kontrolou .. navíc , prodávající požaduje od zákazníka podíl na nákladech na reklamaci , což odporuje zákonu na ochranu spotřebitelů !!
    • prodávající požaduje od zákazníka podíl na nákladech na reklamaci , což odporuje zákonu na ochranu spotřebitelů !!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Boty po třetím nošení způsobují zdravotní problémy - sekají do palce velmi bolestivě - reklamace neuznána
    Kvalita bot se poslední dobou velmi zhoršila - poslední boty (půl roku staré) se rozpadly za chůze

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strašně nerad, ale prostě musím nedoporučit. Mou objednávku zazdila Zásilkovna. Zkušenost mi ulazuje, že slušný obchodník prostě nemůže zásilkovnu podporovat.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Rychlá dodávka s dobrými podmínkami

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    S obchodem bez problémů

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zřejmě s velkou slevou odkupuje od výrobce lehce vzhledově poškozené výrobky a pak je prodává jako bezvadné a levněji nežli statní prodejci a výrobce!
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Je riziko kupovat boty bez možnosti vyzkoušet na noze

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Bez zkoušení není zaručeno že bota sedí, rozdíl celého číslaje v tomto případě moc

    Nevyzkoušené boty nakupovat přes internet nelze

    • Boty byly třetí den doma
    • Evidentně zmetkové boty dorazily spolu s ostatními,obratem reklamováno,ale dodnes nemám peníze..
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    zboží bylo zaměněno a dosud jsem neobdržel správné boty ač je vše zaplaceno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost dodání.
    • Kotníkové boty prestige se po 10 - ti dnech začínají totálně rozpadat. Vždycky mě vydržely tak 2 - 3 roky, ale tohle ???
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Je to katastrofa hrozné jednání

    Poslali jinou obuv a pak měli hloupé řeči

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Boty jsou moc krásné,ale velikost 39,kterou si normálně kupuji mi je opravdu veliká.Do bot vleze moje sestra,která má číslo bot 41.Proto musím boty vrátit.Chtěla jsem si koupit boty menší,ale už ji nemáte.Děkuji
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • poslán jiný druh zboží, v rámci komunikace ohledně výměny obchod nereagoval, řešeno reklamací
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Ochota pohodová komunikace
    • Boty Denim mají jinou podrážku než obuv prestige , zejména podpatek je nižší ,což mně osobně velice vadí. Barva dodaných bot se velice liší od nabídkového vyobrazení na internetových stránkách - tam jsou boty světle modré se zřetelným melírem džínoviny skutečnost velmi tmavá modrá kde jakákoliv povrchová úprava zaniká.
    • Očekával jsem barevnou variantu bot prestige ale skutečnost je jiná. Moje úvaha vznikla z ceny výrobku.Bylo by fajn , kdyby obchod na to upozornil.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dodací lhůta - ok

    zboží-botasky jsou strašně tvrdý, v minulosti jiné- ok, super, tyto jsem objednala poprvé a spokojena nejsem

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání
    • K obchoddu nemám žádné vyhrady,ale zasilkovna neni v poradku,hned druhy den po odeslani platby mi prisla zpráva ze zasilkovny,domnivala jsem se taedy,že je vše v poradku,ale bohužel dodnes ještě boty vydané nemám.Takže nespokojenost a zasilkovna Praha 4,Donovalska absolutně nefunkční.

    Reakce obchodu Boty Prestige

    S pokorou musíme říct, že chyba nebyla jen na straně Zásilkovny, ale předtím i na naší. Byla to taková shoda více okolností, která se stane jednou za uherský rok, ale stalo se. Místo obvyklého doručení do dvou dní se tak vše protáhlo na jeden a půl týdne. Mrzí nás to a přijali jsme opatření, aby se to příště neopakovalo. Paní Iloně se omlouváme!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Kvalitní boty
    • Účtování poštovného při výměně zboží , špatná až arogantní komunikace se zákazníkem

    Kvalitní boty za dobrou cenu ale špatná komunikace se zákazníkem. Dokud nemusí řešit problém tak asi dobrý, to umí každy, ale absolutně nezvladnutá komunikace při výměně velikosti. Arogantní odmerena komunikace bez snahy vyhovět novému zákazníkovi.