Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přehledné webové stránky
    • Na stránkách jde dobře filtrovat velikost a druh obuvi
    • Velmi nepříjemná obsluha v obchodě
    • Obchod samotný je velmi špinavý a zanedbaný, není kde si sednout - gauče a sedáky jsou rozpadlé. Všude se válí krabice s obuví.
    • Celková neochota podívat se po jiné velikosti, pokud objednáte na webu velikost, která nesedí.

    Pokud potřebujete obuv před zakoupením vyzkoušet, zvolte jiný obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Obchod je bez problémů, rychlé doručení

    Botičky jsou pěkné, ale moc úzké.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevýhoda obchodu, nelze platit kartou a hotovost jsem u sebe neměla, kdyby to byly boty pro mně tak bych se po druhé do zásilkovny nehnala, prostě bych je nevyzvedla.

    Reakce obchodu Botonožka

    Dobrý den,

    každý zákazník má možnost platit kartou předem přes platební bránu. Pokud si zákazník vybere možnost dopravy Zásilkovny na dobírku, je předem před vyzvednutím informován od Zásilkovny SMS zprávu, že platba je možná pouze hotově. Stačí číst informace od dopravce.

    Zásilkovna má nevýhodné podmínky pro platbu kartou na výdejnách, proto je spousta obchodů, které tuto možnost platby kartou na výdejně neumožňují. Botonožka je také výdejním místem Zásilkovny, proto moc dobře víme, že platba kartou na výdejním místě není úplná samozřejmost.

    Nevyzvednutí objednané zásilky je mimochodem porušení obchodních podmínek, se kterými jste uzavřením objednávky souhlasila. Objednanou zásilku můžete stornovat pouze před odesláním (to k Vaší poznámce, že byste zásilku "prostě nevyzvedla").

    10% hodnocení obchodu za Vaši nepozornost není úplně spravedlivé, ale ať si každý zhodnotí tuto konkrétní situaci sám.

    Hezký den
    Jana Švarcová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobré ceny, kvalitní veci
    • Špatná komunikace, pozdní dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byla jsem zklamaná,botičky byly zlevněné a na eshopu u nich nikde nebylo uvedeno,že se jedná o poslední vystavený kus a tudiz jsem po otevření krabice byla velmi zklamaná když jsem zjistila že jedna boticka je již značně vybledla a že tudíž boticky musely být vystaveny ve výloze.Zavolala jsem tedy do obchodu a paní prodavačka mi to potvrdila a jeste řekla že proto byly zlevneny,tak nechápu proč to na svých stránkách u těch boticek nenapsali...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Přišlo rychle

    Obchod nedoporučuji vzhledem ke stylu, jakým se staví k případné reklamaci. Zakoupila jsem dvoje boty D.D. Step, jedny dívčí - vše ok. Druhé chlapecké, které po 6 týdnech nošení (resp. dříve, ale začali jsme řešit v této době) úplně ztratily barvu, nitě roztřepené, bota vypadá hrozně. Domnívám se, že ztráta barvy je způsobena chybou již při výrobě.

    Reklamace nebyla uznána s tím, že jsme botu poškodili "mechanicky", je to bota vycházková a tudíž se toto asi očekává. Za mě spíš barva zmizela hned po prvním otření vlhkým hadříkem a nitě jsou natolik nekvalitní, že nesnesou ani dotek.

    Na další komunikaci ohledně reklamace obchod vůbec nereaguje.

    Reakce obchodu Botonožka

    Dobrý den paní Zvolánková,

    děkujeme za hodnocení, i když z něho samozřejmě radost nemáme a nepovažujeme ho za oprávněné. To, že Vám nebyla uznána reklamace není důvod k negaci. Boty byly viditelné "odřené" od čištěné a proto vyjádření od výrobce, že se jednalo o mechanické poškození. Boty jsou z hladké kůže (samozřejmě barvené), takže se měly nejdříve nakrémovat, aby byla zachována vlastnost a barevnost kůže. Je jasné, pokud ji bez předchozího ošetření (případně pouze impregnace) otíráte houbičkou, tak si nemůže udržet svoji barevnost. Hladká kůže potřebuje výživu. Svým zacházením jste prostě barvu houbičkou odřela. A na to nepotřebujete ani několik týdnu, toto se může stát i po prvním použití houbičky na barvenou kůži. Na funkčnosti boty se nic nezměnilo, jen svým přístupem jste se připravila o barvu na botě. Zvolený způsob čistění je vhodný na broušenou kůži, ale už ne na hladkou.

    Jediné, za co se opravdu omlouváme je to, že jsem nereagovali na Vaši výzvu, ať přehodnotíme naše/výrobcovo zamítnutí reklamace.

    Pro ty z Vás, kteří čtou tuto negativní hodnocení a chcete si udělat vlastní představu o těchto reklamovaných botách, máme k dispozici fotografie zmiňovaných bot a stejně tak naskenované vyjádření od výrobce, které každému rádi zašleme.

    Věřte, že nás celá situace mrzí, ale pokud bychom Vaši reklamaci uznali jako oprávněnou, nebylo by to spravedlivé. Sice bychom si udrželi 100% hodnocení na Heurece, ale za cenu, kterou my sami považujeme na nepřijatelnou.

    Děkujeme za pochopení

    Jana Švarcová