• Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Boty byly od bláta a ošlapané, evidetně je již někdo nosil.

    Reakce obchodu BOTIČKA

    Dobrý den,
    vyhledala jsem si na kamerách balení vaší objednávky a žádné bláto na nazouváčcích nebylo, tedy vaše prohlášení je lživé, neboť v celém obchodě ani ve skladu žádné bláto nemáme. Na kameře vidím, že kolegyně vzala botičky z police kde byly vystavené a nezkontrolovala je, což je chyba, protože občas botky na policích, jak tam stojí, mohou být na podrážce lehce špinavé od prachu nebo jak si je zákazník vyzkouší. Ač se snažíme vše pravidelně čistit a ometat, tak je měla kolegyně zkontrolovat a případně očistit. Každopádně botičky nikdo nenosil, max. vyzkoušel, což určitě i vy v obchodech děláte. A řeknete pak, že už je oblečení obnošené, když jste si ho vyzkoušela? Neřeknete, že. A boty v obchodě si také vyzkoušíte, projdete se v nich, jestli sedí, a pak řeknete, že jste je ošlapala? Opět, neřeknete, protože byste si je musela koupit, kdyby to tak bylo. Za chybu kolegyně se tedy omlouvám, ale odmítám nařčení, že byly od bláta a ošlapané.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Spatne zabalene tbozi, backurky jen tak hozene do krabice, ktera nebyla z jedne strany zavrena, zbozi se mohli namocit, uspinit…

    Reakce obchodu BOTIČKA

    Dobrý den,
    omlouváme se, že se rozlepila krabice, ve které byly bačkůrky. Rozhodně to nebyl úmysl. Vzali jsme si z toho poučení a budeme krabice ještě více oblepovat.

  • Nedoporučuje obchod

    Dobrý den prosila jsem zásilku na dobírku na poštu Praha 4,Na strži,připlácela jsem za dobírku a zboží mi odeslali někam do Postboxu,kde chtěli platbu předem aniž by někdo upozornil.Tento způsob mi nevyhovuje a neakceptuji.Pokud si objednám určitým způsobem tak vím,proč to dělám.Bohužel špatná zkušenost.

    Reakce obchodu BOTIČKA

    Dobrý den,
    oproti vašemu hodnocení se musíme ohradit, my jsme Vám zásilku odeslali přesně podle objednávky, pokud máte změnu v doručení, stalo se to z nějakého důvodu u dopravce, ne u nás. Ale ve vaší objednávce stojí, že jste si zvolila Box Point.
    zvolila jste pobočku viz kopie vaší objednávky:
    Balíkovna - Česká pošta
    Pobočka: BALÍKOVNA, 14653 Praha 4 BOX OX Point pošta Na strži
    1 49,59 Kč 0 % 21% 60 Kč
    Dobírka
    1 33,06 Kč 0 % 21% 40 Kč
    Nám se vaše zásilka vrátila, že jste si ji nevyzvedla. Takže jsme za vás ještě hradili dopravné.
    O platbě předem nevíme, zvolila jste dobírku, tedy chtěli zaplatit tu dobírku. Recenze se tedy nezakládá na pravdě.
    Marie Eisová
    www.boticka.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zbozi uvedene ze je skladem nebylo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • zboží předražené o 210 Kč, na cenovce 299 Kč, zaplaceno 509 Kč

    Reakce obchodu BOTIČKA

    Jak už jsme Vám vysvětlili v mailové zprávě, prodavačka zadala při štítkování špatnou cenu, nejspíše nechala na štítkovačce cenu předešlého malého batůžku. Cena na eshopu byla správná. Zároveň jsme Vám nabídli vyrovnat cenu mezi nákupní a prodejní, na což jste nereagovala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručeno pozdě

    I přes záruku včasného doručení bylo zboží doručeno pozdě:-(

    Reakce obchodu BOTIČKA

    Dobrý den, mrzí nás pozdní dodání. My jsme balíček odeslali hned následující den 29.12.2020, bohužel to ztroskotalo na přepravní službě, která již na Silvestra nedoručovala. Asi také chtěli mít den volna.