Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží objednané 1.12. dne 13.12. stále nedodané.

    Reakce obchodu BotaCoffee

    Děkujeme za hodnocení.
    Je tomu skutečně tak. U zboží s termínem doručení 14 dní je opravdu nutné počítat s doručením za 14 dní. Proto tuto informaci uvádíme u produktu a v košíku před samotným objednáním. Víc pro to udělat bohužel neumíme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednal sem si kávu namletou pro přípravu esspresa a poté co jsem ji nasypal do páky a udusal tak mi kava ihned protekla do hrnku v podobě lehce nahnědle obarvené vody. Po přemletí na menší hrubosti už byla káva perfektní a moc dobrá

    Reakce obchodu BotaCoffee

    Dobrý den, moc děkujeme za upřímné hodnocení.

    Velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost s hrubostí kávy na espresso.

    Namlet kávu na espresso předem, aby za 25-30 s vyteklo 25-30 ml je technicky nemožné. Záleží na konkrétním kávovaru, vlhkosti kávy (která se mění postupem času) a spoustě dalších věcí.
    Samotná hrubost by měla sedět na Gaggia Classic, na kterém jsme ji testovali, ale vzhledem k výše zmíněnému to fungovat nemusí ani na stejném stroji.
    Na espresso doporučujeme vždy vlastní mlýnek, v kavárnách se na espresso mlýncích mění hrubost i několikrát denně. Takže mletí předem na espresso je vždy o velmi velkém kompromisu. A mnohdy se jedná spíše o utopii.

    Pokud máte ještě nějaké neotevřené balení kávy, tak nám napište a vyměníme Vám ji za zrnkovou.

    Ještě jednou děkujeme za hodnocení a krásný den přeji.

    Jiří Prášek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • V porovnání s ostatními internetovými obchody neposkytuje žádné výhody.
    • U dopravy kurýrem udávají dodací dobu 24 hodin, reálná doba doručení byla 52 hodin.

    Průměrný obchod s dlouhou dodací dobou.

    Reakce obchodu BotaCoffee

    Dobrý den paní Veroniko,
    mnohokrát děkujeme za hodnocení. Mám pro Vás skvělé zprávy.
    Poslední dobou jsme evidovali zásilky posílané přes našeho již minulého přepravce (inTime) a občas se stávalo, že zásilky nedoručil do 24 hodin. Problém jsme s ním řešili, ale bohužel se opakoval. I díky Vaší nespokojenosti s dopravou jsme včerejším dnem přešli na nového dopravce DPD.
    Za zpoždění Vaší objednávky se Vám omlouvám, ale z naší strany jsme udělali vše pro její včasné doručení. Vaši objednávku jsme vyřídili ve stejný den, kdy nám přišla a předali přepravci. Ten ji doručil za 45 hodin a 32 minut. Tedy 52 hodin od Vaší objednávky.

    Rád Vám také představím některé z našich výhod:
    Mezi ně patří zejména to, že jsme přímo výrobci (pražírna kávy).
    Díky tomu, že jsme výrobci, můžeme si pohlídat celý výrobní proces a kvalitu námi dovážené kávy.
    Kávu pražíme až po Vaší objednávce a ihned odesíláme, takže se k Vám káva dostane opravdu čerstvá.
    Pro stálé zákazníky máme věrnostní program, díky němuž můžete získat stálou slevu až do výše 10%.
    Minulý týden jsme spustili moderní verzi e-shopu, který je přehlednější, a uživatelsky příjemnější.
    Více informací a výhod pro naše zákazníky najdete přímo na naše e-shopu zde: www.botacoffee.cz/o-nas/

    Přeji Vám pěkný den.