Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Namísto objednaného velkého balení šamponu mi přišlo pouze malé. Z nabídky e-shopu mezitím velké balení zmizelo, tudíž nemělo smysl malé balení posílat zpět a žádat zaslání objednaného (nehledě na to, že čas a úsilí potenciálně věnovaný komunikaci s obchodem a výměnou raději strávím smysluplněji)

    Reakce obchodu Borůvkový kopeček

    Dobrý den, Magdi,

    upřímně mě mrzí, že při balení došlo k záměně velikostí šamponu. Nicméně z naší strany není problém větší balení zajistit, případně Vám tuhle nepříjemnost vykompenzovat jinak. Stačí nás kontaktovat na e-mailu [email protected], ráda se Vám budu věnovat.

    Omlouvám se za vzniklé nepříjemnosti a přeji fajn den.

    Za Borůvky zdraví Liduš.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obvykle s tímto obchodem nejsou nejmenší problémy, ale tentokrát mi objednané zboží nedorazilo. Objednala jsem si dva produkty a v balíčku mi sice dorazily dva produkty, ale jiné. Dnes jsem tedy zklamaná, protože na zdlouhavé reklamace nemám opravdu čas :(

    Reakce obchodu Borůvkový kopeček

    Dobrý den, Dari,

    rády bychom se Vám touto cestou omluvily. To, že u Vaší objednávky došlo k záměně produktů, nás upřímně mrzí, o to víc, že jste u nás neobjednávala poprvé. Jakékoliv nesrovnalosti v objednávkách/reklamace řešíme okamžitě a troufám si říct, že i s velmi vstřícným přístupem. Pokud byste si našla chvilku, budeme rády, když se nám ozvete a vše spolu vyřešíme. Děkuji a přeji hezký den.

    Za Borůvkový kopeček Liduš.