Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Namísto objednaného velkého balení šamponu mi přišlo pouze malé. Z nabídky e-shopu mezitím velké balení zmizelo, tudíž nemělo smysl malé balení posílat zpět a žádat zaslání objednaného (nehledě na to, že čas a úsilí potenciálně věnovaný komunikaci s obchodem a výměnou raději strávím smysluplněji)
Reakce obchodu Borůvkový kopeček
Dobrý den, Magdi,
upřímně mě mrzí, že při balení došlo k záměně velikostí šamponu. Nicméně z naší strany není problém větší balení zajistit, případně Vám tuhle nepříjemnost vykompenzovat jinak. Stačí nás kontaktovat na e-mailu [email protected], ráda se Vám budu věnovat.
Omlouvám se za vzniklé nepříjemnosti a přeji fajn den.
Za Borůvky zdraví Liduš. -
Nedoporučuje obchod
Obvykle s tímto obchodem nejsou nejmenší problémy, ale tentokrát mi objednané zboží nedorazilo. Objednala jsem si dva produkty a v balíčku mi sice dorazily dva produkty, ale jiné. Dnes jsem tedy zklamaná, protože na zdlouhavé reklamace nemám opravdu čas :(
Reakce obchodu Borůvkový kopeček
Dobrý den, Dari,
rády bychom se Vám touto cestou omluvily. To, že u Vaší objednávky došlo k záměně produktů, nás upřímně mrzí, o to víc, že jste u nás neobjednávala poprvé. Jakékoliv nesrovnalosti v objednávkách/reklamace řešíme okamžitě a troufám si říct, že i s velmi vstřícným přístupem. Pokud byste si našla chvilku, budeme rády, když se nám ozvete a vše spolu vyřešíme. Děkuji a přeji hezký den.
Za Borůvkový kopeček Liduš.