• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádné
    • nedodržení slova

    rozhodně se poohlédnout jinam

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Nízké ceny
    • Malé zastoupení značek datových kabelů - zdá se mi že jich máte málo

    Zásilka mi došla na dvakrát. Objednával jsem jeden datový kabel LG a 2 datové kabely samsung micro USB. V balení byl LG a pouze 1 samsung. Zavolal jsem svůj požadavek a hned druhý den ráno dorazil druhý kabel vpořádku bez nutnosti platit druhé poštovné - za rychlost a serióznost chválím

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Bonus mobil je v celku rychlí obchod v případě nesrovnalostí rychle kontaktují zákazníka ja osobně jsem byl velmi spokojen.V případě dalších nákupů se určitě budu zajímat o mobili u tohoto prodejce ale bude ovšem rozhodovat cena jako vždy.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nekomunikuje se zákazníkem

    od převzetí zakázky se neozvali a nyní jsem se dočetl na internetu že zboží nedoručili... zákazník nezastižen. Blbost byl jsem celý den doma.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí zboží které nemá

    nevěřte že zboží mají, ačkoliv to stránky obchodu tvrdí..

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • průměr.
    • komunikace, bordel v účetnictví, nulový přehled o stavu objednávek

    1. zaplatil jsem zboží předem. ani se mi neozvali s potvrzením, že platba dorazila.
    2. na můj e-mailový dotaz po týdnu odpověděli, potvrdili, že platba dorazila. kdybych se neptal, tak asi dělají mrtvého brouka.
    3. napsali mi písemně, že mou zásilku posílají přes PPL, přičemž bylo objednáno přes Českou poštu = jednoznačný důkaz, že mají neskutečný bordel v evidenci a asi i v účetnictví (myslím, že kontrola FÚ je nemine)
    4. to, že tam je bordel, potvrzuje i to, že uvedli nesprávné jméno adresáta, místo "Milan" napsali "Michal" a ještě to bylo ručně psané, asi nemají na tiskárnu.
    fuj! fuj! fuj! už nikdy více!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nevidím žádné extra výhody zatím
    • jeden ze 4 internetových obchodů který nabízí zboží které chci
    • není určeno je-li zboží skladem
    • průměrná komunikace internetovým robotem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Díky nekomunikaci mezi obchodem a výdejním místem a přes to, že bylo zboží fyzicky přitomné na výdeji, jsem nemohl toto vyzvednout a nedodržel termín vůči dalšímu odběrateli. Pokuta 10000,-. A všichni se smějí a přehazuhí si horký brambor....

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dorazil jiný druh zboží než který je vyobrazen na stránkách obchodu což je pro mne v případě nákupu přez inet zásadní nedostatek. Uvedená dodací lhůta do 48 hod - ve skutečnosti objednáno 25.10. dodáno 2.11.
    Originální kožené pouzdro pro telefony Nokia 5230× (Horizontal)

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • výběr doma z internetu
    • Tento obchod se mi nabízel na internetu jako první, další jsem nehledala.
    • Objednala jsem minulý týden v e-shopu datový kabel na můj mobil Nokii 7230, byl mi však vydán jiný, který je pro uvedený mobil nepoužitelný! Chtěla jsem ho vyměnit za správný, nebo vrátit peníze, ale nebylo mi vyhověno s poukazem na to, že jsem objednala chybnou značku. Není to však pravda - viz došlá elektronická objednávka.

    Byla to moje první zkušenost, příště si najdu pravděpodobně jiný způsob obchodu. Problém však považuju stále za nevyřešený a zvažuju do několika dnů možnost konzultace ČOI, pokud nedostanu požadovaný kabel, který byl objednaný se správným označením, nikoliv chybným, jak mi bylo v obchodě sděleno.

    Reakce obchodu Bonusmobil.cz

    Byl objednán i dodán správný typ datového kabelu. Jednalo se chybnou manipulaci s kabelem na straně zákazníka. K vyřešení této záležitosti pomohlo vysvětlení postupu připojení datového kabelu k mobilnímu telefonu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • cena
    • komunikace se zákazníkem
    • přístup k zákazníkovi
    • extrémně dlouhá dodací lhůta - zboží dostupné skladem vydáno po 8 dnech!!!

    Přes internet nakupuji velmi často. Zboží v tomto obchodě jsem si vybral vzhledem k nabízené ceně. Zboží bylo označeno "dostupno skladem". U všech obchodů přes které jsem doteď nakupoval bylo zboží označeno "skladem" připraveno k vyzvednutí během několika minut nebo maximálně následující den. U všech obchodů jsem okamžitě dostal mail, že je zboží připraveno k vyzvednutí, tady jsem žádný mail nedostal. Zboží jsem si objednal v pondělí 11. října. Následující dny se nic nedělo. Tak jsem ho telefonicky urgoval ve čtvrtek 14. října. Vzhledem k tomu, že jsem ani po urgenci žádný e-mail nedostal a nic se nedělo, vypravil jsem se v úterý 21. října do kamenného obchodu (výdejní místo). Tam mi řekli, že zboží je samozřejmě připraveno a můžu si ho vyzvednout. Proč mi neposlali e-mail nebyl prodavač schopen vysvětlit. Takže přes bonusmobil jsem nakupoval prvně a asi i naposled. Po těchto zkušenostech ho nikomu nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • ceny
    • nedostupnost nabízeného zboží
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • cena, oficialni cesky dovoz, zadny šedivky s pochybnou zarukou
    • nedodrzena dodaci lhuta, proto jsem objednavku zrusil (mel to byt darek)
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • osobní vyzvednutí bohužel při skoro okamžité reklamaci bylo zboží zasláno do servisu bez náhrady
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • špatný popis výrobku. Nabíječka, byla určena pro jiné telefony než bylo uvedeno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • nevím

    zboží není k dodání

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • rychlost dodani
    • nekvalitni zbozi

    spatne zbozi, v zadnem pripade bych nedoporucil u vas nakupovat. zakoupena baterie CPA nevydrzi v nokii e66 ani jeden den, ani se neda nabit do plna, vzdy ukazuje o jednu carku min i pri plnem nabyti. katastrofa. kvuli dvema stovkam se mi nevyplati chodit na postu a posilat vam to nazpet. Dal jsem si tam starou baterii, ktera vydrzi aspon 2 dny.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • velmi dobré ceny
    • obchod je velmi blízko mého bydliště
    • pěkné provedení na internetu
    • první zboží co přišlo bylo poškozené a tím pádem se hned udělá obrázek o kvalitě obchodu

    dlouho bych se rozmýšlel, jestli znova něco nakoupit a když ano, tak by to zboží muselo ovšem být v naprostém pořádku a pak by se mohlo jednat o dalších nákupech

    Reakce obchodu Bonusmobil.cz

    Dobrý den, rádi bychom Vás požádali o informace, jakým způsobem bylo zaslané zboží poškozené a také proč jste nás ihned po obdržení zboží neinformoval, abychom problém co nejrychleji vyřešili k Vaší spokojenosti.
    Děkujeme za Vaší odpověď.
    S pozdravem Bonusmobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zadne,zbozi ktere mabizi nema!!ani nebjedna presto ze bylo psano- skladem oline
    • .................

    ..................

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Porovnávání až 3 mobilů mezi sebou.
    • Velký objem realizovaných prodejů.
    • Přejímá na zboží standardní texty a parametry velkoobchodníků a výrobců bez přidané hodnoty (vlastní fotografie, nepublikované zjištěné parametry, přednosti, manuály...).

    Standardní kvalita, nemám žádné zkušenosti s reklamací, nebo s dotazem na výrobek - to se teprve ukáže kvalita obchodu, takže nic doporučovat nemohu.
    Zboží došlo s návodem v českém jazyce pouze na CD, takže bylo nutné si jej vytisknout ve vlastní režii.