Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi rychlé doručení
    • Kvalita zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • snaží se mít unikátní věci
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost, skvělé ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • SUPER CENY
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Doručenie na Slovensko
    • cena STEELBOOKov

    Super cena na Steelbooky Blu-Ray

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost vyrizeni objednavky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • příliš dlouhá doba dodání.

    uběhly dva týdny a objednané zboží nikde !
    pokud není něco na skladě , tak je dobré to dát zákazníkovi vědět.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • výborné ceny
    • věrnostní sleva
    • doprava zdarma nad 1600,-

    Nakupuji zde pravidelně a jsem maximálně spokojen. Vždy mi vyjdou vstříc, poradí a pomůžou.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Super

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Jsem spokojená.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • velký výběr a rychlé dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zničené vlivem skladování

    Film dorazil zničeny. Obal mokrý jak kdyby potopeny pod vodu a film ulepeny. Hrozne. Už nikdy více

    Reakce obchodu bonstella.cz

    Hezký den, Martine,
    jsme rádi, že jste realizoval objednávku na našem e-shopu. Celou věc, jež popisujete výše bychom samozřejmě obratem vyřešili, pokud byste nás kontaktoval e-mailem, jak samotné instrukce reklamačního řádu doporučují a žádají, a to nejdéle do 3 dnů od přijetí zásilky. (Pro znalost podmínek Vám připojuji odkaz s reklamačním řádem https://www.bonstella.cz/reklamacni-rad/).
    Jelikož jste se neozval v požadované lhůtě, nesplnil jste tak ani naše pravidla, abychom reklamaci mohli vyřídit.

    V takovýchto případech je obdobný příspěvek s hodnocením pro nás i naše stávající a potenciální zákazníky bezpředmětný, proto, prosím, využijte včasné komunikace prostřednictvím e-mailu [email protected].

    Pevně věříme, že svůj názor změníte a budeme se těšit na případné další úspěšné objednávky.

    Za tým bonstella.cz
    Petra

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
    • nabídka
    • méně 3D Blu Ray, ale to už je dnes klasika.
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé vyřízení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v pořádku. Výtečná domluva.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Vše OK vč. rychlého zaslání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velmi rychlé dodání zboží.

    Reakce obchodu bonstella.cz

    Děkujeme, Báro, za sdílení Vašeho zážitku z nakupování u nás. Velmi si vážíme toho, že jste si udělala na hodnocení čas. Doufáme, že objednávka splnila očekávání. Přejeme hezký den.
    Za bonstella.cz tým Marek

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super ceny
    • Pěkný výběr
    • Ochotný servis

    Doporučuji všem. Jsem naprosto spokojený a určitě jsem tu nenakupoval naposledy.

    Reakce obchodu bonstella.cz

    Děkujeme, Josefe, za sdílení Vašeho zážitku z nakupování u nás. Velmi si vážíme toho, že jste si udělala na hodnocení čas. Doufáme, že filmy splnily očekávání. Přejeme hezký den.
    Za bonstella.cz tým Marek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku jsem vytvořil a online platil kartou před deseti dny, vyzvednutí přes zásilkovnu, zboží ještě nemám, na webu jen píšou "zpracovává se". Dnes jsem jim psal e-mail, zatím čekám na odpověď :-(

    Reakce obchodu bonstella.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za sdílení Vašeho zážitku. Velmi nás mrzí, že Vaše zkušenost nebyla pozitivní. Okamžitě po vaší objednávce posledního skladového kusu daného titulu, a zjištění rozporu mezi naším systémem a skutečnou skladovou zásobou (0). Jsme nedostupný produkt na trhu začali zajišťovat alternativní cestou, což zapříčinilo časovou prodlevu s odesláním zásilky. V průběhu zajišťování titulu jsme Vás nicméně měli průběžně informovat o stavu objednávky, což se nestalo, a za což se ještě jednou touto cestou velmi omlouváme. Je to pro nás ponaučení, které povede ke zlepšení komunikace s našimi koncovými zákazníky.

    Věříme, že v budoucnu budeme mít ještě příležitost Vám tuto špatnou zkušenost vynahradit.

    Se srdečným pozdravem za bonstella.cz tým Marek