• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • býval kvalitní
    • zasílá prošlé a plesnivé zboží

    U Bonsavonu jsem nakupovala mnoho let já i mé okolí. Z počátku zboží přicházelo do 2 dnů, byl připojen malý dáreček a především - zboží bylo kvalitní. Poslední 2 roky už ale člověk musel skoro prosit, aby mu zásilka dorazila do 14 dní, což by se dalo pochopit ve chvíli, kdyby to bylo uvedeno na webu (kde je stále omílána doba dodání 1-2 dny), ale nedá se to pochopit tehdy, kdy mi bylo opakovaně doručeno prošlé a plesnivé zboží.

    Po té, co mi doma zplesnivěly 3 tuhé šampony (po 2 měsících běžného skladování), jsem to samozřejmě reklamovala. Bylo mi nabídnuto, že mi při další objednávce budou odeslány nové zdarma (chyba se může stát). Tak jsem udělala novou objednávku, ve které mi dorazily takové skvosty, jako třeba "přírodní tuhý šampon", jež byl vyroben před více než 36 měsíci (čili byl prošlý a extrémně páchnul "po ropě"), nebo "přírodní tuhá mýdla", která byla pokryta bílou "hermelínovou" plísní. Vážně ňamka...

    Čili to byla má poslední objednávka, už nikdy více.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    S obchodem je špatná komunikace. Na e-mail mi nikdo neodpovídá a mobilní číslo je stále nedostupné.Před 10-ti dny jsem si objednala zboží, zaplatila předem a doposud mi nedorazilo.
    Bylo by výhodnější mít možnost neplatit vybrané produkty předem. Zákazník by se tak nevystavoval stresu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • kvalitní produkty

    s produkty jsem spokojená, nicméně moje poslední objednávka, kterou jsem uhradila 22/10 zatím stále nedorazila a obchod nekomunikuje ani přes email ani přes fcb

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi doruceno neni, obchod nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dorazilo menší množství zboží, než jsem objednal a zaplatil. Obchod doposud nereagoval na mé upozornění. Prostě klient zaplatil a dál je to nezajímá.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlhá dodacia doba.
    • 27.10. som zaplatila,až 3.11.po 3 e-mailoch sa začali zaoberať mojou objednávkou.
    • Dnes je 6.11. a tovar stále nemám.

    Komu nevadí čakať,nech čaká.
    K tovaru sa neviem vyjadriť,ešte ho nemám.