Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přesun termínu doručení pouhý den předem o další týden

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Sklenice ve, kterých se paštika a maso prodává nejsou zřejmě vhodné na přepravu. Ze šesti byly dvě otevřené, tudíž nevhodné ke konzumaci.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Skleničky jsou samozřejmě náchylnější k poškození víčka během transportu, ale zákazníci je preferují před plechovými konzervami.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zeptejte se majitele pana Pavla Domkáře. Bonfood.cz mě oproti předchozím dobrým zkušenostem nyní velmi zklamal, včetně následné nekomunikace - komunikace. Už si u nich nikdy nic neobjednám, je dost podobných firem.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    myslím,že jsme s Vámi komunikovali poměrně nadstandardně, objednávku jste si udělal s tím,že v ní potřebujete flank steak na oslavu, flank nebyl skladem,nelíbilo se Vám,že my tvrdíme,že není skladem a Vy jste ho v jednu chvíli viděl,že je skladem, vysvětlili jsme Vám,že se to může stát,když někdo stornuje objednávku,ve které byl flank, ale že nejsme schopni na to reagovat, protože to může být otázka i minut,než položku zase někdo objedná,napsal jste nám,ať pošleme IT do kamsi, nabídnul jsem Vám vrácení peněz za celou objednávku, poslal jste nás taky k šípku, takže nevím,co víc jsme mohli udělat.Eshop je z podstaty věci automatizovaný a individuální přístup ke každému zákazníkovi a ke každé objednávce je nereálný.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Objednavka byla pokracena
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Katastrofa. Nespolehlivé, arogantní kuryr... hrůza...

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    prověříme,ale rádi bychom konkrétnější zprávu,co Vám vadilo,co je nespolehlivé, na mail [email protected]

    Dobrý den,prověřovali jsme celou situaci,a myslíme si,že jsme Vám vyšli maximálně vstříc,podle mailové komunikace se měnilo místo doručení a při doručování jste požadovala odložení doručení a doručit zboží při zpáteční cestě, to není arogance kurýra,on se nevrací, jede dál a linky mají cca 400-500 km, nemůže se vracet několik desítek kilometrů ,zpáteční cesta vede úplně jinudy,nikdy se nevrací stejnou cestou.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    POčátek problémů po několika letech je v tom, že nabídka není na úrovni roku2020 !!! Omezujete sortiment a je to následek zajistit sortiment na úkor kvality a široké nabídky. Cítím začátek vašich problémů! Bohužel se to promítá do nabízeného sortimentu, kdy kvalita se odsouvá na úkor kvantity a snahy o co největší nabídku a zisku pro krytí vlastních nákladů! Chybí sortiment z minulých dob a správné informace proč to již nezajišťujete! Dobrý rodinný podnik asi přerostl do nebezpečných vod podnikání, které protéká mezi prsty, nestačí to krýt vlastní náklady ap.
    Velká škoda nutí do toho, že si zajišťuji nabídku z minulých dob jinde!

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    nabídka je podstatně širší,než byla v roce 2020, ze sortimentu zmizelo jen dočasně zboží Frosty, protože nabídka byla jen z polské provenience, během léta by se to mělo změnit.Ryby bereme ze stále stejných zdrojů,ve stejné kvalitě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Strcte si dotaznik do dupky
  • Nedoporučuje obchod

    Maso divnč páchlo.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den, k tomu se těžko mohu dnes vyjádřit, prosím v případě reklamací volat k nám.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nebyla jsem spokojena s produktem….

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Ryby, kvůli kterým jsem začala v Bon Food nakupovat, jsou doufám stále v pořádku a bez různých přidaných sajrajtů. Kupuji hlavně filé z tresky a to je výborné.
    • Vepřové ve vlastní šťávě - u výrobku napsáno klasická receptura kdysi oblíbené konzervy, ale bez vepř.kůží. --- na etiketě pak je mimo masa a koření také dusitan sodný, a dále zahušťovadla a stabilizátory (E407,E410,E415,E508). Fuj.
    • Vepřová paštika hrubá s brusinkami - na webu se píše: podle receptury starých mistrů --- na etiketě je kromě vepřového masa a jiných dobrých věcí také ještě rychlosůl - stabilizátor: dusitan sodný a antioxidant E316. Nevím, co by na to staří mistři.
    • Játrová paštika - uvedené složení na e-shopu: vepřové maso, sádlo, játra, koření. --- ale na skleničce je ještě navíc rychlosůl - stabilizátor: dusitan sodný!

    Ryby jsou, doufám, stále ok. Ale jsem naprosto zklamaná z domácích paštik a rybích salátů. Prý vyrobené podle receptur starých mistrů. U rybího salátu je dokonce napsáno "Poctivé, bez KONZERVANTŮ a bez chemie a vyrobený z makrel, čerstvé cibule, hrášku, mrkve a majonézy. Tyto výrobky jsem koupila (paštik dokonce několik) právě proto, že jsem věřila, že budou poctivé, bez konzervantů. Takže mám pocit, že jsem naletěla a proto nebudu tentokrát chválit a doporučovat.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    rybí salát je čerstvý produkt, určený k rychlé spotřebě,proto neobsahuje konzervanty, co se týká konzerv, je použití rychlosoli standardní pojistka proti clostridíím, co se týká obsahu dusitanů, ujišťuji vás,že zdaleka nejvíc jich zkonzumujete se zeleninou a pitnou vodou, staří mistři samozřejmě taky používali rychlosůl jen jí říkali sanytr.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • tragická firma
    • nekomunikují, zboží nedoručeno

    26.3. mi mělo být doručeno zboží. Dnes 2.4. nemám zboží, ani zprávu o stavu mé objednávky

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,pane Kubáčku,
    Vaše objednávka byla stornována,protože na maily jste neodpovídal a telefonní číslo zvedá někdo jiný, takže za mně je to fejková objednávka za účelem vytvoření negativní recenze, jinak si to neumíme vysvětlit.
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si ryby a hovezi za 3000kc. Udelala jsem tresku a porad mi neslo do hlavy, proc nechutna dobre. Kdyz jsem si pozorne prohledla balicky, zjistila jsem, ze polovina ryb je temer 2 roky stara a ta druhá polovina je stara trictvrte roku. Chapu, ze lovit na aljašce nelze porad, ale popravde za ty penize si nepredstavuji, ze dostanu ryby z predminuleho leta (nyni je jaro). Jsem hodne zklamana. Ty “mladsi” ryby jsem jeste nemela sanci ochutnat. Doufam, ze to bude lepsi. Ale uz zde nenakoupim.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    kvalitu ryb určuje rychlost zmražení a čas od ulovení do zmražení, pokud jsou zmražené, nemá na kvalitu skladování třeba 2 roky žádný vliv. Většina ryb se loví jen jednou ročně a do vnitrozemí nemají šanci dorazit dřív než za několik měsíců. Logicky se prodávají minimálně do další sezony. Pokud se ryby udržují kvalitně zmražené, není žádný rozdíl mezi třeba 3 měsíce nebo 12 měsíců,zkoušeli jsme to i laboratorně,podle hladiny dusíkatých látek. U chlazených ryb naopak rozhoduje každý den.
    Rybáři se spíš smějí tomu,když jim řekneme,že u nás se prodávají chlazené mořské ryby.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, za které jsem zaplatila 2.374,- Kč, mi nebylo doručeno v plánovaném termínu a ani firma nereaguje na moje dotazy… zatím nemám ani refundaci

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Horší kvalita produktů

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    snažíme se držet stále stejnou kvalitu,pokud se nám někdy něco nepovede,stačí napsat nebo zavolat.Ryby nejsou všechny stejné a někdy se může stát,že něco třeba není úplně v pořádku,ale ve zmraženém stavu to není třeba vidět.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • velky radius rozvozu
    • komunikace obchodu naprosto silena
    • ridic z rozvozu vam v pohode zatyka a buransky vam i zacne nadavat
    • prodavaji podradne zbozi

    bohuzel prodavaji naprosto podradne zbozi, uplne jina kvalita nez inzeruji, rad bych pripojil foto, ale nejak to sem nejde. napiste mi a poslu fotky.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    pokud nejste spokojen s kvalitou,stačí napsat nebo zavolat,jednání řidiče prověříme a zavoláme vám.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nerozumím systému vrácení chladícího boxu. Zaškrtnul jsem že ho chci vrátit ale stejně mě bylo účtováno dodatečných 242 Kč.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    stačilo se zeptat, peníze vracíme proti vrácení boxu, čili většinou se vrací s další objednávkou,to,že chcete vrátit box,je pro nás informace,abychom měli místo v autě, jinak za box platíte a pokud ho příště vrátíte, dostanete zálohu zpět,nedává přece smysl,abyste si objednal zboží v boxu,když ho nepotřebujete a vracel ho obratem při doručení objednávky
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodržování váhy při ceně, složený flank ze dvou kusů např

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Není možné,abychom účtovali špatně kilovou cenu,ale může se lišit váha,každý flank nebo steak má samozřejmě jinou hmotnost, upozorňujeme v popisu,že hmotnost je orientační a cenu účtujeme podle skutečné hmotnosti

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Doposud kvalitní maso a ryby

    Nakolupoval jsem spoustu let a byl jsem spokojen. Bohužel mi přišel email, že z bonfoodu, který dříve prodával kvalitní maso, se pomalu stává fastfood (ikdyž oni tomu říkají foodtrack, ve finále je to jedno).. Škoda, jeden z mála prodejců, který prodával kvalitní ryby za příznivé ceny.. a oni z toho udělají druhý mekáč. Příště už nenakoupím a raději si najdu jinýho dodavatele

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    nějak nechápeme, jak to, že otvíráme další větev prodeje, kde si potřebujeme zajistit odbyt pro naše hovězí maso, ovlivní kvalitu prodeje ryb na eshopu.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nakupují zde často, ale dnes zklamání viz.maso....roštěnec mini, kotleta velikosti panenky, a plec uříznutá špatně po vláknu.
    Příští nákup si rozmyslím:-(

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží z bonfood-u bylo většinou ok, ovšem před delším časem, jsem objednal steaky marlina, přišly mi takové kusy s chrupavkami, že jsem třetinu "masa" musel vykrajet a vyhodit. Což u ryby, která byla tehdy cca 500,-Kč /kg, není málo. Dokonce jsem to nafotil a na bonfoo zaslal. Bylo mi slíbeno, že dostanu jako kompenzaci, body na další nákup. Nic takového se ovšem nestalo. Škoda.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouvám, zjistím,kde se to zadrhlo.
    s pozdravem
    Pavel Domkář