Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dodaný produkt neodpovídá nabídce na e-shopu, ta je klamavá.

    Reakce obchodu Bonatrade

    Škoda, že nedošlo k vysvětlení ještě před touto recenzí... Bonatrade

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno zboží uvedené "skladem", ale ani po týdnu nebylo odesláno.

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu Bonatrade

    Dobrý den, ano bohužel nastala u nás chyba, za kterou jsme se Vám omluvili a vy jste objednávku stornoval, i přesto, že jsme mohli ihned expedovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nabízeji zboží které nemaji

    Reakce obchodu Bonatrade

    Olej je stále pro Vás připraven k odběru.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neserioznost obchodu.Byl jsem vyzván k převzetí zboží. Zboží tam nebylo.

    Reakce obchodu Bonatrade

    Dobrý den, ano 1 z věcí bohužel byla skladem "u dodavatele" a dodavatel nedodal, resp. dodal poškozené. Ostatní věci jsme pro Vás měli připravené, ale ty jste již nechtěl. Vše jsme Vám na místě vysvětlili. S přáním hezkého dne Bonatrade.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dodáno né přesně objednané zboží

    Reakce obchodu Bonatrade

    Omlouváme se za pochybení, o kterém nevíme. Pokud jste měl problém, mohl jste nás přímo kontaktovat. Hezký den. Bonatrade

  • Nespolehlivy obchod.

    Reakce obchodu Bonatrade

    Dobrý den, žádáme o stažení této účelové negativní recenze. Zboží jste si objednal na osobní odběr a dodnes nevyzvedl, i přesto, že jste obdržel výzvu k vyzvednutí! Bonatrade

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Cena některého zboží, podotýkám některého. Třeba oleje.
    • Způsob balení zboží je teď otřesný.
    • Komunikace (ve smyslu reakce na výhrady a chování vubec)
    • Nevyplatí se zde kupovat filtry, jsou 1,5x-3x dražší

    Způsob balení je teď otřesný. To před pár lety nebývalo. Teď se nerozpakují dát zboží do "nějaké krabice", která neladí s objemem zboží, zbylé místo halabala zaházet odpadem (v mém případě obaly od chirurgických nástrojů-kartony, plasty, návody) a klidně expedovat. Přičemž ten přiložený bordel ani neplní funkci výplně, protože nebrání zboží cestovat uvnitř příliš velké krabice. Je to jen balast (o něco) zvyšující váhu balíku.
    Komunikace. Když si "dovolím protestovat" proti takovému způsobu balení (proč mám já na své náklady likvidovat odpad někoho jiného?), bylo mi odpovězeno, že je to zdůvodu snížení ceny poštovného. Prý by nakupováním extra výplně museli zdražit. To považuji za výsměch. Tím spíš, je-li balík omotaný kilometrem izolepy s nápisem Bonatrade. Použitím rozumu, trochy času u internetu a už si každý může spočítat sám, jestli se zvýší cena poštovného nebo ne. Nemluvě o konkurenci s podobným sortimentem, kde se toto neděje, baleno je pečlivě a doprava je i tak levnější (o pár korun).
    (ne)kvalita. V jedné ze zásilek mi přišly potlučené plechovky s olejem. Podle jejich stavu už byly takto zabaleny. Reakce obchodu? Zkráceně: "na funkci to nemá vliv, když se ti to nelíbí reklamuj/pošli zpět". Kozy se nažraly, vlk zůstal celý....
    Krásná ukázka stagnace až úpadku kvality služeb. Bohužel, shopů s takovými potížemi přibývá.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Špatná komunikace a arogantní chování

    Reakce obchodu Bonatrade

    Veškeré informace vč. dostupnosti uvedeny ve Vaší objednávce... Dokonce více nadstandardně vysvětleno slušně v e-mailu... Takže o špatné komunikaci a arogantním chování nemůže být řeč. Přesto pokud jste takovýto pocit měl, tak se omlouváme. Bonatrade

    • Nabizeji co nemaji
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží mi bylo doruceno az po 9 dnech a v prubehu objednavky me nikdo neinformoval. Zboží přišlo zaprašene a špinave

    Reakce obchodu Bonatrade

    Dobrý den, děkujeme za recenzi, ale musíme oponovat. O termínu doručení zboží jste informován již při objednávání, neboť jste si vybral zboží, kde bylo jasně uvedeno "u dodavatele" a v informacích u tohoto označení je upřesnění 7 - 14 dní, takže 9 dní je v naprosté normě a není tedy, o čem informovat, když je vše při objednání jasné. Co se týče zaprášení - takové zboží nám chodí od dodavatele a asi se zapomnělo před odesláním utřít, takže za toto se omlouváme. Bonatrade

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Výrobek /polský šmejd/.

    Reakce obchodu Bonatrade

    Děkujeme za recenzi. Opět někdo nechápe, že recenze obchodu není recenze výrobku. Zásilka byla doručena v pořádku ihned po přijetí platby, takže z naší strany vše proběhlo naprosto v pořádku. Co se týče výrobku žádné Vaše námitky jsme neobdrželi. Bonatrade

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • prodej nekvalitních výrobků, navíc o stavu demontu nikde ani zmínka...

    Reakce obchodu Bonatrade

    ??? Nerozumíme Vaší recenzi, kdy jste chtěl zhodnotit, jak proběhl prodej... Zboží odesláno ihned, doručeno druhý den. Kvalitu jste nám nereklamoval.... Co více napsat??? Hezký den. Bonatrade

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekonečná (nejistá ) dodací lhůta. Po dvou týdnech čekání jsem objednávku zrušila. Při tel. dotazu na termín dodání , zaměstnankyně odpovídala arogantně.

    Reakce obchodu Bonatrade

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, ke kterému pro vysvětlení sdělujeme. Dodací lhůta byla delší, a to i dle uvedené dostupnosti na našem webu 5 - 10 dní (kdy toto jste věděla, již při tvorbě objednávky). Bohužel dodání dodavatelem nejsme schopni nijak ovlivnit. Jak jsem Vám již sdělovala, jak telefonicky, tak e-mailem, dodavatele jsem urgovala, ale bezvýsledně.
    Poté jste objednávku stornovala, což jsem Vám potvrdila a neuvědomuji si, že bych byla arogantní. Pokud jste ten pocit měla, pak se omlouvám. Bonatrade

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Bonatrade

    Dobrý den, ano, delší dodací lhůta je způsobena tím, že zboží nebylo skladem, což jste věděla již, když jste zboží objednávala. Dostupnost byla jasně uvedena - u dodavatele, kde je dodací lhůta také jasně daná, a to 5 - 10 dní. Přesto se omlouváme a přejeme pěkný den. Bonatrade

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Není to destilovaná voda, pouze filtrovaná.

    Reakce obchodu Bonatrade

    Moc nechápeme Vaše hodnocení obchodu. Zboží jsme odeslali ihned po přijetí Vaši platby a doma jste ho měl do 3 dnů od objednání. To je to, co se týká obchodu. Co se týká hodnocení zboží, tak o tom můžete s námi, popř. s výrobcem diskutovat. Ale od Vás žádný podnět nepřišel. Proto nechápeme to, že nedoporučujete... Přesto Vám přejeme hezký den. Bonatrade

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nedodržení objednávky

    Objednal jsem si zboží a dopravu volil PPL, poslali zboží českou poštou která byla o 26,- Kč levnější a účtovili dopravu dražší jako za PPL. Objednával jsem jen z důvodu že u nás česká pošta nedoručuje a musel jse tři dny jezdit po poštách než jsem balík vyzvedl. Proto chci tímto upozornit další zákazníky na tyto praktiky tohoto obchodu. 26,-Kč si ponechte, já už u Vás nikdy nic kupovat nebudu.

    Reakce obchodu Bonatrade

    Ano, stala se chyba a bylo Vám zboží zasláno Českou poštou, s tím, že jsme se Vám telefonicky omluvili. V tomto telefonátu Vám bylo také sděleno, abyste zaslal č.ú., kam Vám můžeme zaslat 26,- Kč, o které bylo zaslání Českou poštou levnější. Toto č.ú. jste však nezaslal. Ještě jednou se Vám tedy omlouváme za nesprávné zaslání. Hezký den Bonatrade

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nezasílají do výdejny, pouze na poštu a všichni víme, jak Česká pošta funguje, ani tentokrát nezklamala
    • výrobek velikosti doutníku zabalen do krabice od čtyřech lahví vína, kam by se pohodlně vešly dva páry bot - zákazník poštovné zaplatí, tak oco jde?

    Obchod uvádí nepravdivé informace o kvalitě výrobku, raději nenakupovat

    Reakce obchodu Bonatrade

    Pokud Vám z nějakého důvodu nevyhovuje přepravce česká pošta, měl jste vybrat PPL, které máme také v nabídce. Co se týče způsobu balení našich balíků, drtivé většině našich zákazníků vyhovuje a chválí si jej, takže Váš názor je pro nás zcela irevelantní.
    Co se týče Vašeho dalšího tvrzení, že uvádíme ,,nepravdivé informace o kvalitě výrobku" je to vážně k smíchu, popisy k výrobkům přebíráme v nezměněné podobě od výrobce. To že Vám produkt ,který jsme Vám dodali, nevyhovoval a za který jsme Vám mimochodem vrátili peníze v celé výši, včetně poštovného ač jsme vůbec nemuseli, není důvod aby jste psal podobné negativní recenze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem vrátil v zákonné lhůtě do 14 dnů. Ani po měsíci od vrácení zboží nemám peníze, které jsem za zboží zaplatil.

    e-shop nedá informaci, že obdržel vrácené zboží. Po telefonické urgenci odpovědný pracovník eshopu mě mylně informoval, že na vrácení peněz má 30 dní, to si zřejmě spletl s reklamací. Na vrácení peněz je ze zákona 14 dní.

    Reakce obchodu Bonatrade

    Dobrý den, ano, peníze jsme zatím neposlali, protože vrácená motobaterie měla známky použití, byla poškrábaná. Z tohoto důvodu jsme Vám sdělili, že ji momentálně posuzuje dodavatel. Jakmile budeme mít vyjádření dodavatele, ihned Vás budeme informovat. Tyto informace jsme Vám sdělili telefonicky. Bonatrade

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při výdeji peněz na zpět nejprve řeknou, že nemají drobné a poté odejdou do druhého domu a už nevyjdou a vy jste okradeni
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dostal jsem objednávku až týden po objednání, navíc neodpovídal palivové filtr , jsem musel koupit jiní. Celkově, obchod patři do minulého století. Nedoporučuji

    Reakce obchodu Bonatrade

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, ač je lživé. Jistě si vzpomínáte na náš osobní telefonát, kde jste mi lhal o tom, kdy jste objednávku zaslal... Takže již Vám nemusím nic vysvětlovat. Ohledně palivového filtru, který jste si osobně objednal, by bylo vhodné si vzpomenout, že jste si ho objednal sám od sebe, takže zřejmě za to nemůžeme. My se snažíme dělat pro zákazníky maximum, což je vidět i z hodnocení zde na heuréce. Snad budete jinde spokojenější.