Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží bylo doručeno
    • Prsten měl požadovaný tvar
    • Devátého jsem prsten objednal. Ten den jsem rovněž obdržel informaci, že prsten má větší velikost (nikoliv nejvyšší z nabízených, ani extrémně požadovanou mimo výrobcem specifikované velikosti), a tudíž je možné, že bude potřeba více materiálu, což bude mít návaznost na cenu. Samozřejmě směrem výš. Prsten jsem velmi potřeboval k narozeninám přítelkyně, a tudíž jsem i naslepo souhlasil s blíže neurčeným navýšením. O kterém, mimochodem, není na webu výrobce a prodejce ani slovo. Dlužno přiznat, že následně mi nebylo připočteno nic.
    • Výrobce uvádí datum expedice - 3 až 10 pracovních dnů. Při objednávce počítejte tak jedenáct.
    • Od potvrzení objednávky jsem nebyl o průběhu vyřízení nijak informován. Až na mou mailovou prosbu sedmnáctého, že bych prsten skutečně, ale skutečně moc potřeboval devatenáctého mít, mi bylo sděleno, že devatenáctého jej budou expedovat. Což dodrželi, ale s ohledem na to, že tak učinili po půl čtvrté odpoledne (v pátek), své milované jsem mohl předat jen a pouze sliby.
    • Není možné věřit snímkům na stránkách výrobce. Zatímco jsem objednával prsten, kde dominantní broušené vltavíny "drží" drobné bílé "perličky", obdržel jsem prsten, kde je táhlý pás nedefinovatelné, respektive bílé barvy. Až po velké, ale skutečně neskutečně velké námaze hledání světla a různých úhlů, lze spatřit záblesk zelené na jednom, či dvou kamenech. Vidět celý pás vltavínů je ale nemožné.

    Nežli cokoliv od této společnosti objednáte, nechte si poslat skutečnou fotografii zboží. Mailová korespondence bohudík funguje a funguje rychle. Nespoléhejte však ani na snímky na webu, ani na rychlost dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 10 dnech zboží nedorazilo. Ze strany obchodu naprosto žádná komunikace. Zboží je předem zaplaceno a i když se nejedná o standartní typ zboží, který je na skladě a jeho dodání trvá déle, tak u jiných obchodů jsem se vždy setkal s tím, že mi jednou za 3 dny poslali aspoň email, že o mě ví a na dodávce zboží pracují. U tohoto obchodu mi přišlo pouze prvotní potvrzení objednávky a tím to vše skončilo. Tak uvidím, jestli zboží vůbec dorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po uplynutí dodací lhůty 10 dní , po urgenci , stále zboží nezasláno i přes ujištění ze strany obchodu, že zboží bude zasláno během tohoto týdne.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nepravdivé informace na stránkách ohledně data dodání. Píší 3 - 10 dní dodání, když je na skladě. Bohužel to není pravda. Objednávka byla 3.1.2021 a výrobek byl dostupný. Do dnešního dne nic nedorazilo.
    Výhoda? Dobrá komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedorucuji a neinformuji proc
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lze si vybrat provedení šperku, osazení kameny i povrchovou úpravu.

    Vánoční dárek objednaný do 7.12. doručíme do vánoc - nesplněno. Objednal jsem 7.12. a ve stejný den i zaplatil. 8.12. mi bylo sděleno že zboží doručí po novém roce v druhé půlce ledna. Ptáte se zda jsem spokojen? No nejsem. Důležitý vánoční dárek budu mít až v lednu. Na příští vánoce?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba dodání
    • Nepřišel žádný meil o připsání platby
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zaslat zboží trvalo tomuto obchodu neskutečné tři týdny.Po mých urgencích neustále výmluvy na Zasilkovnu.To je ale lež.Zásilkovna dodala zboží po třech dnech kdy se pán obtěžoval po třech týdnech po zaplacení zboží odeslat..tento obchod nedoporučuji a zákazníky varuju.

    Už nikdy!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nulová komunikace
    • nevím, jestli je zboží na cestě nebo co s ním je

    Když jsem se ptal na řetízek k přívěsku, tak psali i o víkendu, očekávali asi lepší obchod (řetízek solidně předražený). Jakmile jsem objednal jenom přívěšek (bez řetízku), tak od zaplacení nedošla ani čárka emailem, nic (a ne, nemám to ve spamu). A nyní mám hodnotit spokojenost s nákupem? Směšné. Doufám, že objednané a zaplacené zboží dorazí a nikdy více tento obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Prstýnek je pěkný a manželce se velmi líbí
    • Nedávají pozor na to co pošlou zákazníkovi za zboží
    • Pozor v certifikátu uvedli pouze granáty - nikoliv České granáty jak tvrdí na svých internetových stránkách. Hlavně že mají v názvu Bohemia Garnet

    Zboží je pěkné, ale nejsou to pravé České granáty. V certifikatu je uvedeno "kámen - granát" Zbozi přišlo za vice jak týden a bohužel ve špatné velikosti než bylo objednáno. Následovali "zajímavé" emaily a dohadování. Musel jsem prsten zaslat zpět na vlastní náklady a za více jak týden zboží přišlo ve správné velikosti. Nikdo z firmy Bohemia Garnet se do teď ani nedomluvil. Dokonce poslali k novému prstenu i původní certifikát který byl k prvnímu malému prstýnku.
    Shrnutí:
    Zboží jsem zaplatil 23.10.2020 a obdržel 18.11.2020. Z přístupu firmy jsem hodně zklamaný.

  • Nedoporučuje obchod

    • dlouhá doba, neposkytuje informaci o stavu objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá doba dodání. I přes email, že bude objednávka předáná k přepravě určitý den. K přepravci se zboží dostalo až o několik dní později než bylo slíbeno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace ,dlouhá dodací doba zboží ještě nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zle urobena neprehladna stranka
    • Nevedeli mi dat informacie ohladom dopravy na SK ani vyslednej ceny,najprv nebola ani ochota,az na neviemkolky moj telefonat mi dali bejaku info v zmysle::Priratajte si asi 8,- eur.
    • Objednavala som pred 10 dnami,zatial ziadne info ani tovar.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží bylo skladem a placeno v den objednáni. Abych zajistila rychlejší průběh doručení. Doručení však trvalo 10 dní. Příště objednám raději někde jinde.