Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 3. 1. 2020 jsme objednali zboží, obdrželi jsme potvrzovací e-mail. Po uplynutí cca jednoho týdne jsme se dotazovali na stav objednávky, kde nám bylo sděleno, že zboží vůbec není skladem. Dne 9. 1. 2020 jsme obdrželi další e-mail s informací, že zboží ani skladem nebude. Teď ztrácíme čas vyplňováním této zprávy, kterou jste nám zaslali do e-mailu, abychom ohodnotili obchod, který vůbec neproběhl. Přejeme vše nejlepší v roce 2020 a hodně spokojených zákazníků.

    Reakce obchodu Bobo.cz

    Dobrý den, Lucia,
    omlouváme se za špatnou komunikaci, není to naším standardem. Očekávali jsme dodání kalendářů z komisního prodeje, ale to se pozdrželo.
    Doporučujeme nakoupit kalendáře včas, vyrábíme a naskladňujeme v eshopu vždy v červenci a skladem jsou v dostatečném množství až do poloviny prosince. V lednu už bývají kalendáře vyprodány nebo jsou zásoby minimální.
    Dotazník spokojenosti nezásíláme my, ale společnost Heuréka.
    Tým BOBO.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • příliš velká režie§

    diář je dle mne dobrý, ale doprava je drahá.

    Reakce obchodu Bobo.cz

    Děkujeme za recenzi a pochvalu za diář.
    V eshopu nabízíme dopravu od 59 Kč a platbu zdarma při nákupu zboží nad 100 Kč.
    Zvolil jste nejdražší dopravu za 95 Kč a platbu dobírkou za 39 Kč. To jsou režie, na kterých neprofitujeme.

    Pro příště můžeme doporučit zvolit levnější způsoby dopravy a ušetříte, tak jak chcete.
    Těšíme se na vaší další objednávku.
    Tým BOBO.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jednoduše řečeno: chaos a chaos. Zboží zaplaceno 30.1.2018, dosud nedoručeno 6.1.2018

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    je to značná drzost žádat o ohodnocení, pokud zboží stále nedorazilo

    Reakce obchodu Bobo.cz

    Vážený pane Hlavizna,
    děkujeme za vaší objednávku.
    Žádost o hodnocení posílá automaticky cenový srovnávač Heuréka, nikoli náš obchod.
    Zboží, které jste objednal (tříletý diář) je vyprodán, proto jste jej neobdržel. Informaci, že diář není skladem poskytujeme zákazníkům jak v dostupnosti, kde píšeme že je skladem 0 ks, tak v detailu produktu, kde je tučně červeně napsáno, že produkt je vyprodán a je potřeba poptat dostupnost.

    Pro zjištění dostupnosti zboží či informace k objednávce neslouží tento server, ale například naše infolinka 840 166 166, nebo email [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží je pěkné
    • Lžou
    • Vymlouvaji se na dopravce, i když byla chyba u nich (ohledně dodání)
    • Neaktuální skladové zásoby

    Reakce obchodu Bobo.cz

    Vážená paní Ćmielová,
    děkujeme za vaší pochvalu, jsme rádi, že se zboží líbí.¨

    Produkt (diář), který jste objednala nebyl v době objednání skladem, o tom je zákazník informován. Skladové zásoby byli aktuální. Následující den jsem vás informoval o nedostupnosti, vybrali jsme společně alternativu, změnili jsme vám i výdejní místo a přislíbili "odeslání po víkendu". Z této informace jste si, vzala, že odesíláme v pondělí. Odeslali jsme v úterý; svozem Zásilkovna. Nařčení o lži je absurdní.
    David CHEJN, BOBO Blok.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží po 11 dnech nemán, informace o zásilce žádné

    Reakce obchodu Bobo.cz

    Vážený pane Jiřička,

    zboží, které jste objednal, tříletý diář, je vyprodán, proto jste jej neobdržel. Informaci, že diář není skladem poskytujeme zákazníkům jak v dostupnosti, kde píšeme že je skladem 0 ks, tak v detailu produktu, kde je tučně červeně napsáno, že produkt je vyprodán a je potřeba poptat dostupnost.

    Doporučujeme kalendáře/diáře nakupovat včas a dříve než v polovině ledna, jsou skladem v eshopu od září do poloviny listopadu. Poté je skladová dostupnost velmi omezená.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • kvalitní diáře, objednávám každoročně
    • neměli zboží- omalovánky v e-shopu, zásilku jsem musela urgovat
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Libil se mi sortiment.
    • Pokud si prejete mit balicek dorucen co nejdrive, v tomto obchode jiste narazite. Obj. ze dne 6.12.17 uhrazena tentyz den platebni kartou nebyla dosud (18.12.17) dorucena.

    Reakce obchodu Bobo.cz

    Vážená paní Jitko Jíšová,
    děkujeme za objednávku.Zasilku jsme expedovali 11.12. a je na přepravě společností DPD. Bohužel nejsme schopni ovlivnit rychlost doručení v takto exponované době.

  • Nedoporučuje obchod

    dělá to potíže a nevím,jaký je stav věci....
    (přestože jsem zaplatil !)

    Reakce obchodu Bobo.cz

    Vážený pane Smutný,
    vaše platba za objednávku nebyla uhrazena, ten samý den jsem vás kontaktoval emailem o možnosti zaslání nového platebního příkazu či zaslání na dobírku. Odpověď jsem obdržel až po 5-ti dnech, následně trvá bankovní převod 2 dny. O delší dodací lhůtě v případě bankovního převodu jsem vás v emailu informoval.Zboží máte již expedováno.
    David Chejn, BOBO BLOK

  • Nedoporučuje obchod

    zboží jsem zaplatila, ale neobdržela již 2 týdny

    Reakce obchodu Bobo.cz

    Vážená paní Strýčková,
    platbu za objednávku jsme přijali 16.11.
    17.listopadu byl státní svátek, expedovali jsme 20.11. Objednávku jsme tedy expedovali ihned. Problém nastal u České pošty, která zásilku chybně směrovala (NP1744920796M). Toto není chyba eshopu. V případě jakýchkoliv problémů se zásilkou vám rádi pomůžeme. Ale musíte nás kontaktovat a né hned psát negativní recenzi eshopu. Zákazníci mají k dispozici zákaznickou infolinku 840 166 166 a email [email protected].
    Zásilku u České pošty budeme reklamovat a vyřešíme.
    David Chejn, BOBO Blok.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po připsání platby mi přišel email, že objednávka bude odeslána, další týden se nic nedělo, odeslali až pak, prý objednávali zboží z externího skladu. Zda bylo skaldem na eshopu když jsem objednávala jsem si nevšimla, ale v žádném z mailů to uvedeno nebylo. Po avízi "bude odesláno" skutečně nečekám, že to potrvá ještě týden.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží jsem nucen reklamovat 2 kalendáře poškozené, otořný drát
    ke stránkám prohnutá a celý kalendář znehodnocený.

    Reakce obchodu Bobo.cz

    Vážený pane Ladislave Louda,
    děkujeme za váš čas napsat recenzi.
    Je nám líto nastalé situace, ale jsme 100% přesvědčení, že zboží jsme neodeslali poškozené. Toto si nemůžeme dovolit a poškozené zboží na skladě vyřazujeme. Zboží také řádně balíme. Může tedy dojít k chybě v přepravě, nikoli k chybě v obchodě.
    Není tedy hned nutné nedoporučovat obchod, ale spíše reklamovat přepravu. Každý zákazník má možnost zboží nepřijmout, pokud vidí poškozený přepravní obal.
    V každém případě nám zašlete poškozené zboží zpět na adresu, reklamaci vyřídíme co nejdříve.
    David CHEJN, Bobo Blok

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Na webových stránkách byl kalendář uveden, ale bylo mi sděleno, že již není k dispozici.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na eshopu je vystaveno zboží, které dávno nemají a dobře to ví, podvodně vytahují ze zákazníků peníze

    vyhněte se mu velkým obloukem, nikdy neplaťte předem

    Reakce obchodu Bobo.cz

    Pane Cabrnochu, děkujeme za Váš čas napsat nám recenzi. Zboží, které jste objednal nebylo skladem, o tom je vždy zákazník informován u produktu. Následně jsem Vás hned druhý den o této skutečnosti informoval emailem, nabídl alternativu.
    "Podvodně vytaženou" částku 293 Kč jsme Vám dle dohody neprodleně vrátili zpět na účet.
    Doporučujeme kalendáře objednávat v období od září-listopadu, kdy jsou skladem, a né v únoru.
    Přeji pohodový den.
    David CHEJN
    BOBO BLOK spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • - nedodané zboží bez vysvětlení
    • - žádná komunikace ze strany dodavatele

    - 9 let používám diáře a dosud se nestalo, abych musela čekat tak dlouho na dodávku
    - nespolehlivý obchodní partner

    Reakce obchodu Bobo.cz

    Dobrý den, u objednaného produktu je od prosince výrazná informace: "Momentálně vyprodáno. Poptejte dostupnost." Zboží v době vaší objednávky (29. prosince) nebylo skladem a stále není. Informujeme Vás o tom v emailu.
    Pokud se chcete pro příště vyhnout vyprodání zboží, doporučujeme objednat včas - tedy v listopadu a né na konci prosince.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem 2 nástěnné kalendáře a jeden stojací. druhý den mi bylo sděleno, že nástěnný kalendář je už jen jeden. Potvrdil jsem tedy změnu objednávky. následující den přišla informace, že není ani ten jeden nástěnný kalendář. Objednávku jsem zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Bohužel trvalo více jak týden než jsem se dozvěděla, že zboží které šlo normálně objednat není skladem a čeká se na dodání.
    • To bylo v úterý a dodnes tj. ve čtvrtek zboží ještě nemáme.

    Bohužel velmi špatná komunikace.
    Vzhledem k tomu, že jde o velmi exponovanou předvánoční dobu, dala se dodávka po domluvě alespoň rozdělit na dvě části a zboží, které nebylo momentálně skladem mohlo přijít později. Takhle se bude prodávat až po víkendu
    od 19.12.)i když objednávka odešla v noci ze 4. na 5. 12.

    Reakce obchodu Bobo.cz

    Děkujeme za reakci k nákupu. Máte pravdu, chyba byla, že jsme Vás neinformovali. 2 produkty z vaší objednávky se vyprodali a vyráběli jsme nové série. Dostávali jsme z výroby informace o naskladnění každý den, ale pozdrželo se to. Právě díky jak zmiňujete, exponované předvánoční době, kdy máme knihárnu napěchovanou zakázkami. Ale zboží doufám máte již u sebe a s produkty Duhová kočka jste spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    • Délka dodání.

    Reakce obchodu Bobo.cz

    Dobrý den, ano u zboží, které není skladem a v době vašeho objednání nebylo skladem...nemůžeme expedovat do 1 dne jak je u nás běžné. U produktu informujeme, že je vyprodán a bude skladem v průběhu prosince.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • kompletní sortiment, který se jinak shání po jednotlivých papírnictvích dost špatně..
    • Nefungovala možnost platby kartou a i placení převodem na účet bylo nějak zvláštně nastaveno...To by mi ani nevadilo, ale hlavní problém byl v naprosto mizerném zabalení...bloky a sešity byly jen samostatně hozeny do velké krabice (ani je nenapadlo aspoň omotat fólií, aby se aspoň držely u sebe). Do krabice byl natlačen ještě starý zmačkaný plakát na tvrdém křídovém papíru, který dílo zkázy dokonal a jednotlivě pohozené sešity pomačkal a odřel. Při takovém zabalení by žádná přepravní služba nedopravila obsah balíku v pořádku. Produkty pěkné, ale k čemu e-shop, který je dodá poničené a firmě spíše uškodí...

    Sežeňte si výrobky v kamenném obchodě a e-shopu se vyhněte...

    Reakce obchodu Bobo.cz

    Vážená paní Bernardová, děkujeme za váš názor. Vaše reakce je oprávněná a za poškozené zboží se omlouváme. Toto není náš standard a šlo pravděpodobně o ojedinělý případ ze strany brigádníka. Budeme vše řešit napomenutím.

    Pokud však je zboží poškozené, kontaktujte nás, rádi reklamaci dořešíme. Na Heuréce se reklamace neřeší.

    Negativně jste hodnotila také komunikaci, přehled eshopu a platbu kartou. V tomto případě, ale vše funguje správně a máme 99% kladných reakcí.

    S pozdravem,
    David Chejn
    BOBO BLOK spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ani omluvu jsem nedostala.