Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepravdivé informace.
    • Délka doručení neznámá

    Na stránkách eshopu uvádí na skladě, ale není uvedeno, na kterém a ve kterém státě. Klasický podraz na zákazníky. Čekám již 6.den. Po telefonu mi řekli, že by mělo zboží dorazit příští týden.

  • Doporučuje obchod

    40 %

    Čekám kdy mi zboží dorazi jsem urgovala a zatim nic, prý není na skladě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Opět a zase posílám zboží zpět. Podprsenka sice se správným číslováním, ale střihově vůbec neseděla. Ubrus byl hrubý a z látky, na kterou když něco ukápne, už to nikdo nevypere./ Zkušenost s touto látkou./ Navíc si nejsem jistá, že zlatá kolečka zůstanou i po několikerém oprání stejná. Neriskuji. Vše vracím a jsem zklamaná. V katalogu vypadá vždycky vše tak úžasně. Také mi není příliš jasné, proč se už faktura nevkládá do balíku a při vrácení zboží si musím vratku nafotit a vytisknout. Práce pro kupujícího navíc.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Bez problémů

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Vždy v pořádku
    • Doručují bez plastových sáčků

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za kladnou recenzi a těším se na další objednávku.

    Přeji pěkný den.

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vcelku dobrý, toto zboží, které bylo objednané později, bylo doručeno, předchozí zboží doručeno nebylo

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za kladnou recenzi. Moc se omlouvám za tuto nepříjemnou situaci. Věřte, že pro včasné odeslání Vaší objednávky děláme maximum. O odeslání balíčku Vás budeme informovat e-mailem.

    Děkuji za pochopení a přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    80 %

    S Blancheporte mám dobré zkušenosti, bohužel v tomto případě bylo doručeno zboží, které bylo později objednávané a toto, na které obzvlášť čekám, nikoli.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za kladný komentář. Omlouvám se za nepříjemnosti způsobené prodlouženou dodací lhůtou Vaší objednávky. Očekáváme nové naskladnění zboží od dodavatele a poté Vám zásilku v co možném nejkratším termínu odešleme. O odeslání Vás budeme informovat e-mailem.

    Děkuji za pochopení a přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • výborná móda, výborné jednání se zákazníkem, zájem o klienta

    Vše hodnotím na 1

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za příjemné hodnocení. Jsem moc ráda, že jste s naším obchodem spokojená.

    Přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Přehledné, bezztrátové a rychlé jednání, ochota a přímost. Byla radost spoupracovat. Děkuji.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za milé hodnocení a těším se na další spolupráci. Vaše spokojenost mě moc těší.

    Přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vždy dodrží termín dodani, poradi
    • Neexistuje

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za příjemné hodnocení a věřím, že si z naší pestré nabídky opět něco hezkého vyberete.

    Přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Všechno proběhlo rychle

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za kladné hodnocení a těším se na další spolupráci.

    Přeji hezký den.

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Bez starostí až do domu, slušná kvalita

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za kladný komentář a těším se na další objednávku.

    Přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zatím ty nejlepší.

    V objednávce jsem udělala chybu, upozornili na ní.Mohla jsem to dokončit.Moc děkuji.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za kladné hodnocení a věřím, že k nám opět zavítáte.

    Přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Byla bych zcela spokoojena, ale postrádám fakturu buď v papírové formě nebo zaslanou mailem.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za připomínku. Fakturu a dodací list z ekologických důvodů již nezasíláme v tištěné podobě, ale e-mailem jako přílohu, kde jsme Vás informovali o odeslání zásilky.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za kladnou recenzi a těším se na další spolupráci.

    Přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Když jsem si šaty objednávala,byly na skladě s dodáním do 3 dnů.Zpráva,že objednávku přijali nepřišla,jen,že dorazila platba.Druhý den,že se objednávka vyřizuje.Po týdnu jsem po tel. na zákaz.lince zjistila, že šaty nemají a budou na skladě až kolem 26.12.2024 tzn.asi za měsíc a půl.Vůbec mi o tom nedali vědět a paní se dost divila, že je už nechci.Jediné plus bylo,že peníze vrátili do 2 dnů.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení. Moc se omlouvám za způsobené nepříjemnosti. Pevně věřím, že se tato situace nebude opakovat a Vy nám i nadále zachováte svoji přízeň.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží nedorazilo!

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi. Omlouvám se za tuto nepříjemnou situaci. Vaši objednávku zboží jsme dne 19.11, odeslali. Věřím, že svůj balíček budete mít u sebe co nejdříve.

    Děkuji za pochopení a přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nesrozumitelnost

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Vaše nespokojenost mě mrzí. S upřesněním Vašeho požadavku nás můžete kontaktovat telefonicky nebo e-mailem. Na všechny Vaše dotazy vždy rádi odpovíme.

    Děkuji za pochopení a přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jelikož mi zboží nebylo ještě dodáno, hodnotím negativně. Nováková

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den, paní Nováková,

    děkuj za připomínku. Omlouvám se za způsobené nepříjemnosti. Vaši objednávku zboží nyní balíme a expedujeme. Věřím, že svůj balíček budete mít u sebe co nejdříve.

    Děkuji za pochopení a přeji krásný den.

    Jana z Blancheporte

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemohu hodnotit, zboží ještě nepřišlo, za vy s tímto hodnotícím mailem jste rychlí.

    Reakce obchodu Blancheporte

    Dobrý den,

    děkuji za komentář. Omlouvám se za způsobené nepříjemnosti. Vaši objednávku nyní balíme a expedujeme. Věřím, že svůj balíček budete mít u sebe co nejdříve.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.

    Jana z Blancheporte