Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Šátek je z kvalitního materiálu a má moc pěkné barvy, odpovídá obrázku. Ale okraje nejsou obšité a proto se zachytává za oblečení a trochu se třepí. To je škoda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zboží bylo doručeno poškozené!!! Objednávku jsem vrátila na svůj naklad, což jsem platila take za doručení

    Zboží bylo doručeno poškozené!!! Objednávku jsem vrátila na svůj naklad, no a platila jsem take za doručení

    Reakce obchodu Blaire.cz

    Dobrý den paní Fitsai,
    za vadu na zboží se omlouváme, přehlédli jsme ji.
    Mohla jste však vrátit balík jako reklamaci přes on-line systém Retino. Návod je uvedený jak na stránkách Vrácení zboží a reklamace: https://www.blaire.cz/vraceni-zbozi-a-reklamace/, tak v papírovém formuláři, který je přiložený v každém balíku.
    Všechny reklamace jdou na naše náklady a zákazník je nikdy neplatí.
    S pozdravem,
    Blaire.cz

  • Stále zboží nemám!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • bez noveho smartphone mate smulu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespokojenost s objednanou taškou.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zakoupené kožené kabelky silně zapáchají

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednala jsem si béžovou kabelku a přišla mi šedivá, která se mi nelíbí.