• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboži po rozbaleni bylo poškozeno

    Reakce obchodu Black Lotus

    Vážení zákazníku,

    nerozumím tomu, proč před napsáním recenze, jste zboží nereklamoval. Vyměnili bychom Vám ho. Do prodávaných produktů nevidíme a nemáme to jak zkontrolovat! Jinak předtím dva obchody a byly bez problémů.

    Krásný den

    Black Lotus tým

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Karty které dorazí nejsou nijak poškozeny.
    • Většinou vám nepošlou karty o kterých tvrdí že je mají. Vlastně je nemají na skladě a oznámí Vám to druhý den v emailu

    Pro mě je posílání kusovek dost zklamání, raritní karty často objednáte, ale nedostanete.

    Reakce obchodu Black Lotus

    Vážená paní,

    je nám líto, že nemůžeme dostát svým závazkům. Důvod je prostý. Prodáváme na více prodejních kanálech a karty, které jsou chtěné, jsou v jednu chvíli objednané. Potom zasíláme dle času prodeje. Nedá se to nijak ošetřit a i API to zachytává během 10 minut. Ale když prodáte jednu kartu během 30s z více zdrojů, opravdu nedokážeme nějak nahradit.

    Omlouvám se a doufám, že jinde budete mít více štěstí!

    Richard Bednařík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na sklade udajne dva kusy. Jiz tyden zaplaceno zbozi a zatim zadne info, kdy dorazi.... Budu rad, kdyz dorazi...

    Reakce obchodu Black Lotus

    Vážený zákazníku, nezadal jste správný variabilní symbol. Nekontrolujeme každý den náš bankovní účet, máme zautomatizované spárování. Nezdá se mi tudíž vaše hodnocení objektivní, jelikož chyba je na Vaší straně.

    Krásný den

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednane zbozi za par dni zruseno ze strany obchodu

    Reakce obchodu Black Lotus

    Vážený zákazníku,

    jak jsme již s Vámi komunikovali, tak dodavatel zrušil 90 % naší objednávky a nemůžeme tudíž uspokojit všechny předobjednávky. Chápu Vaši frustraci neb se jedná o produkt prakticky nesehnatelný. Omlouváme se ještě jednou, ikdyž si myslím, že jsme udělali vše pro to, abychom Vám vše jasně a transparentně vysvětlili.

    Krásný den

    Ing. Richard Bednařík - jednatel
    Black Lotus team

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Otřesný přístup na prodejně. Již nikdy více.

    Reakce obchodu Black Lotus

    Nevím, co máte na mysli tím otřesným přístupem. Zaměstnanci jsou průběžně školeni tak, aby zákazník odcházel spokojený.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena dopravy
    • úpravy v objednávce bez souhlasu

    Doprava - Česká pošta - ČR - Na Poštu + Dobírka 149 + 50 ... 199Kč
    To je za doručení malého balíku poměrně dost, za podobnou objednávku u konkurence platím 3x míň. (Balík Do balíkovny (Česká pošta) + Dobírka 65+0 ... 65Kč)

    Reakce obchodu Black Lotus

    Vážený pane,

    vzhledem k tomu, že jste akceptoval cenu poštovného, tak nechápu na co si můžete "stěžovat". Upřímně řečeno jsou ceny +- jako je ceník České pošty. V objednávce byla krabice o velikosti 40x20 cm + další 4 položky. To dáte jedině do větší krabice. Co se týká úpravy, tak k žádné úpravě objednávky nedošlo, takže také nerozumím této vaší stížnosti. Naopak my si zakládáme, že zákazníka vždy poctivě informujeme o jakékoli věci týkající se objednávky.

    Přeji Vám krásný den

    Ing. Richard Bednařík (jednatel)
    Black Lotus team
    Ostrava