Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    z obchodem žádná zpětná komunikace , neposlali ani fakturu k objednanému zboží !! ikdyž jsem psal 2 e-maili

    Reakce obchodu Blackcomb.cz

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Dle naši emailové databáze jsme vám odpověděli 23.7. ráno. Tedy do 24h. Prosíme, zkontrolujte spam/nevyžádanou poštu. V případě potřeby nás prosím, kontaktujte. Hezký den, Blackcomb.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Odeslání a rychlost dodání zboží v pořádku. Ovšem produkt katastrofa, vrátila jsem ho. V popisu na stránkách obchodu bylo uvedeno, že produkt není z kůže. Peněženka přišla se štítkem 100% kůže, rozlepená, laciný vzhled, fleky po rozlepeném lepidle viditelné.

    Reakce obchodu Blackcomb.cz

    Dobrý den, velmi nás vzniklá situace mrzí. Nejspíš došlo k nějakému nedorozumění, jelikož v popisu produktu uvádíme materiál 100% kůže. Poškození peněženky samozřejmě prověříme. Vrácenou zásilku jsme již obdrželi a platbu vám co nejdříve vrátíme.

    Děkujeme za pochopení. Andrea, Blackcomb.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zakoupené zboží se začalo po 4 dnech používání trhat
    • Nekvalitní zboží
    • Nulová snaha vyřešit “prozákaznicky” reklamaci

    Reakce e-shopu na moji reklamaci byla celkem rychlá, ale snaha vyřešit problém ke spokojenosti zákazníka nulová.

    E-shop nedoporučuji.

    Reakce obchodu Blackcomb.cz

    Dobrý den, mrzí nás vaše rozhořčení, ale popravdě vaší recenzi nerozumíme. V den vaší recenze jsme vám poslali instrukce, jak reklamovat zboží. Vaše zboží jsme však stále neobdrželi, reklamace tedy není ani započatá, natož vyřízená. Zboží je potřeba na reklamaci fyzicky poslat. Jakmile zásilku obdržíme, bude zahájená reklamace. Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem a přáním hezkého dne, Nikola, Blackcomb.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dobrý den, paradoxně dávám e-shopu nedoporučení. Důvodem je cenová obchodní politika - nákupní cena paddleboardu je nižší, než u generálního dovozce. Neznám důvody, jak je možné prodávat plováky s 40% slevou, stav zásob, skvělý nákup? Nicméně obchod se zřejmě rozhodnul "otevřít stavidla" jít proti nepsaným pravidlům a vlastně proti ostatním prodejcům. 2x plováky jsme zakoupili do naší půjčovny, ale výhoda skvělé ceny není všechno.

  • Nedoporučuje obchod

    • Přepravní společnost,která s obchodem spolupracuje mi ani po 6dnech ,co má zboží na skladě není schopná zaplacené zboží doručit,po urgenci na infolince i přes příslib zpětné vazby se mi neozvali

    Reakce obchodu Blackcomb.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci.
    Situaci jsme ověřili a bylo nám ze strany kurýra potvrzeno, že bylo dohodnuto páteční doručení. Kurýr nám zároveň sdělil, že ke zpoždění doručení došlo z kapacitních důvodů.
    Mrzí nás tato nepříjemná zkušenost, ale přesto doufáme, že vaše přízeň vůči nám zůstane zachována. U případných nových objednávek máte možnost si vybrat jiného z dopravců, se kterými spolupracujeme.
    V případě jakýchkoliv dotazů či nepříjemností, prosíme, abyste nás vždy neprodleně informoval, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.
    Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den, Terezie, Blackcomb.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Store dealings have been fine and fast delivery

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží hodnotit nemůžu, ale boty měly být skladem a po týdnu od objednávky stále nic, hlavně že přišly hned dva newslettery.

    Reakce obchodu Blackcomb.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci a upozornění.
    Jednalo se o nedorozumění a dle naší telefonické dohody vám dnes zasíláme boty znovu.
    Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, Terezie, Blackcomb.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Poštovné při koupě bundy bylo přes Zásilkovnu 90 Kč a při vrácení zboží 164 Kč, což mě vyzkoušení bundy stalo dost dráze......

    Reakce obchodu Blackcomb.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaši reakci.
    Vaše nespokojenost nám mrzí, avšak tuto informaci můžete nalézt v našich obchodních podmínkách.
    Při vrácení poštovné hradí zákazník, avšak vaše původní poštovné (90 Kč) vám bylo vráceno.
    Děkujeme za pochopení.
    S přáním příjemného dne, Terezie, Blackcomb.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel u karimatky na stránkách uvedena naprosto jiná váha, než je skutečná. To mě teda moc nepotěšilo. Uvidíme, jaké bude vysvětlení.

    Reakce obchodu Blackcomb.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši reakci a hodnocení.
    Mrzí nás vaše nespokojenost i přes námi poskytnuté kroky k nápravě této situace. Jak jsme již komunikovali, rádi nabídneme možnost expresní výměny produktu nebo okamžité vrácení peněz.
    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.
    Hezký den, Terezie, Blackcomb.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Informace, že rukavice jsou zimní a lyžařské a taky že mají hřejivý fleece jsou velice mylné. Rukavice jsou tenké a je v nich zima když je kolem nuly. Samozřejmě se musí vyzkoušet venku bez všech cedulek apod a to je pak problém, když opravdu nejsou takové, jaké jsou v popisu, protože obchod pak nesouhlasí s návratem.

    Reakce obchodu Blackcomb.cz

    Dobrý den,

    je nám líto vašeho hodnocení.

    Dle našich obchodních podmínek má každý zákazník právo na výměnu či vrácení peněz, a to do 14 dní od doby doručení.

    Nevyhovující zboží musí být však nepoškozené, nenošené, neprané a s původními visačkami.

    Pokud nese produkt známky nošení, nelze jej již znovu zařadit do prodeje.

    V tomto případě byly rukavice vyzkoušeny, tedy použity venku a byly z nich odstřiženy jak papírové štítky výrobce, tak látkové štítky s informacemi např. o materiálovém složení.

    Litujeme, jelikož nebyly splněny podmínky pro výměnu či vrácení, produkt již nelze přijmout.

    Popis produktu je dodán přímo výrobcem.

    S přáním příjemného dne, Soňa, Blackcomb.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednané zboží nepřišlo.
    Žádné info z obchodu proč nebo tak něco.

    Reakce obchodu Blackcomb.cz

    Dobrý den,

    Je nám líto vašeho hodnocení.

    Vaši zásilku jsme odeslali 2.1.2020 na vámi uvedenou adresu, kde byla doručována 6.1.2020 (druhý pracovní den).

    Od přijetí objednávky po její doručování jsme vás informovali emailem a pošta také pomocí SMS zpráv.

    Následně jsme obdrželi vaši zásilku jako vrácené zboží s průvodním dopisem a žádostí o vrácení peněz, což jsme v den obdržení zásilky provedli.

    S přáním příjemného dne, Jana, Blackcomb.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Boty mi přišli špinavé a odřené.

    Reakce obchodu Blackcomb.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaši reakci a hodnocení. Tato situace nás velmi mrzí. Prosíme, pokud vám zboží nevyhovuje, rádi vám jej vyměníme či proplatíme. Pro více informací nás, prosím, kontaktujte e-mailem či telefonicky. Děkujeme a přejeme příjemný den, Soňa, Blackcomb.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od 13.12 mi zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Blackcomb.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaši reakci a hodnocení. Je nám líto špatné zkušenosti s Českou poštou. Na její služby podáváme reklamaci. Na váš email zasíláme možnosti kompenzace, aby vše proběhlo k vaší spokojenosti. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné komplikace. S přáním příjemného dne, Jana, Blackcomb.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikují rychle a zásilky expedují rychle.
    • Zásilka zůstala týden ležet na odesílací poště, celý další týden jsem jim psala, že balík nemám a požadovala jsem, ať to na poště reklamují, odmítali to, že prý až jestli to do konce týdne nepřijde, samozřejmě nepřišlo, pak mi nabídli, že mi to pošlou přes PPL nebo zásilkovnu, vybrala jsem si PPL a oni mi naúčtovali 120 Kč expres doručení PPL!!! Tak od téhle firmy už fakt nic nevezmu.

    Reakce obchodu Blackcomb.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaši reakci a hodnocení. Tato situace nás moc mrzí. Je nám to líto, ale u fakturace vaší objednávky došlo nedopatřením k chybě a z toho důvodu vám byla doprava naúčtována. Celou částku vám vrátíme na bankovní účet, o který jsme vás požádali emailem, v němž je uvedena i kompenzace způsobených komplikací. Reklamace na služby České pošty byla podána. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, Jana, Blackcomb.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednáno 25.11.2017, dnes je 5.12.2017 a zboží stále nedorazilo

    Ačkoliv zboží do 3 dnů nedorazilo, nic se neděje ani po dalších 6 dnech...

    Reakce obchodu Blackcomb.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaši reakci a hodnocení. Litujeme, ale k prodlení došlo z důvodu vytíženosti České pošty, ke kterému došlo celostátně. Jak jsme s vámi již projednali, byla podána reklamace na služby České pošty a momentálně čekáme na její výsledek. Znovu se velice omlouváme za komplikace. S přáním příjemného dne, Jana, Blackcomb.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zbozi bylo jiz pouzite. Slo o boty....

    Reakce obchodu Blackcomb.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Všechno zboží, které prodáváme je vždy originální a nepoužité. Pokud jste nebyl s naším produktem spokojen, napište nám email s fotografií produktu a my vám rádi pomůžeme. Hezký den, Jana, Blackcomb.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Výběr zboží
    • Ceny
    • Chybí věrnostní program pro stálé zákazníky

    Reakce obchodu Blackcomb.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení a vyjádření. Váš podnět na věrnostní systém pro stálé zákazníky jsme předali příslušnému oddělení. S pozdravem a přáním příjemného dne, Jana, Blackcomb.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Přišel mi penál od Roxy ale je uplně jinak barevný než na obrázku a je ve tmavých barvách takže spokojená bohužel nejsem a dost mě to zklamalo :((

    Reakce obchodu Blackcomb.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše vyjádření a hodnocení. Litujeme, ale design může být u každého kusu jinak rozložen, jak je uvedeno v popise produktu. Avšak pokud vám zboží nevyhovuje, rádi vám jej vyměníme či proplatíme. Pro více informací nás prosím kontaktujte e-mailem či telefonicky. Děkujeme a přejeme příjemný den, Roman, Blackcomb.cz.