• Nedoporučuje obchod

    70 %

    Jsem trochu na vážkách, zda doporučit, nebo nedoporučit obchod - jeden z produktů byl prošlý, ale na druhou stranu to vyřešili příkladně a ač produkt už nebyl skladem, sehnali a poslali nový ještě během Vánoc (až jsem trnul, zda stihnu novou zásilku převzít, protože Alzaboxy dávají na vyzvednutí pouze jeden den a já byl zrovna pryč - naštěstí měl dopravce interní problémy, díky kterým se doručování pozdrželo).
    Nakonec (ne)doporučit rozhodlo zasílaní obchodních sdělení - vždy volím nezasílat, takže buď neumožňují odmítnout už při objednávce, nebo jim to nefunguje minimálně v některých běžných prohlížečích.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzerují produkt, který vůbec nemají a ani nezajistí jeho objednání.

    Obchod by měl na sobě zapracovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem ještě neobdržela.Ani důvod proč.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 5 dnech oznámili, že některé zboží nemají, zbytek zásilky odeslali bez něj, peníze zpět za nedostane zboží zatím nedorazily.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    žádná informace o objednávce

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo na mou objednávku nereagoval. Ztráta času.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které mělo být skladem, nakonec skladem nebylo. Ani se neobtěžovali mne informovat. Po týdnu, když jsem je kontaktovala já, mi sdělili, že zboží skladem nemají, že naskladnění očekávají 10. 4. Do teď nemám ani zboží a ani žádnou další informaci od obchodu. Určitě nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží chci reklamovat, jelikož kazda že 3 skrabek vypada jinak, tvrdim si říct, že dve z nich jsou nekvalitni, krive. BioVaRa však nereaguje na emaily ani zpravy na FB. Zprava byla prectena,nikdo však neodpovida. Nejsem ochotna platit znovu poštovné za reklamovanou vec.

    Při vyskytu problemu nikdo nereaguje na maily.

    Reakce obchodu BioVara.cz

    Dobrý den,
    je mi líto, když naši zákazníci výjimečně nejsou spokojeni s naším zbožím ale snažíme se věci vždy okamžitě řešit...dokladem toho je kopie naší komunikace s paní Kavinovou viz níže...….
    Co však potom nechápu, když lidé lžou a snaží se nás očernit.....paní Kavinová nám napsala 28.února 2019...naše reakce má datum 1.března 2019.....co více dodat...závěr ať si udělá každý sám......
    mějte se všichni prima


    Miloš Somol
    BioVaRa
    1. 3. 2019, 10:[email protected] Komu:
    [email protected]

    Re: Reklamace
    Dobrý den paní Kavinová,
    je mi líto, že Vám zboží nevyhovuje. Měděné škrabky na jazyk nám dodává náš dodavatel v takové kvalitě, kterou jsme Vám zaslali, zřejmě se jedná o ruční výrobu a tak není možné aby byly všechny škrabky stejné. Pokud Vám zboží nevyhovuje máte možnost zboží dle zákona vrátit.
    Vše ohledně postupu při vrácení zboží je popsáno našich stránkách.
    mějte se prima

    Miloš Somol
    BioVaRa
    telefon: 602 141 233

    ---------- Původní e-mail ----------
    Od: Andrea Kavinová <[email protected]>
    Komu: [email protected]
    Datum: 28. 2. 2019 16:59:48
    Předmět: Reklamace
    Dobrý den,
    dnes jsem obdrzela zasilku, nejsem však vůbec spokojena. Objednávala jsem 3 medene skrabky na jazyk, avsak pouze jedná vypada tak,jak jsem si predstavovala. Kazda skrabka je jina, jak velikostne, tak zakoncenim či tvarem. Jedna je dokonce opravdu mrnava. Proto bych byla ráda,kdybych dva kusy techto skrabek mohla dostat nové,takove, jak by měly vypadat. Nikde nepisete,že může kazda vypadat jinak.
    Č.objednavky: 19015748

    Děkuji za odpověď, Andrea Kavinová.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla vyřízena včas, avšak jedna položka, kvůli které jsem udělala objednávku nebyla skladem. Bez jakéhokoliv upozornění (telefon, e-mail) mi bylo odesláno zbývající objednané zboží, které mělo být jen jako doplňkové na zkoušku. Zásilku jsem si na výdejním místě nevyzvedla a požadované zboží objednala jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo potvrzení objednávky a od té doby nic...zboží nemám...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží objednáno před 10 dny - a zatím nedorazilo, ani žádná zpráva

    Reakce obchodu BioVara.cz

    Dobrý den paní Evo, u zboží v našem internetovém obchodě jsou uvedeny dostupnosti zboží - guggulu, které jste si objednala není skladem a je momentálně nedostupné. Mrzí mě, že jste nebyla spokojená, bohužel není v našich silách dodat zboží, které není skladem, jak je uvedeno. Děkujeme za hodnocení a přeji hezký den. www.biovara.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přehledné vyhledání zboží
    • Zboží mně bylo doručeno na jinou Zásilkovnu, než jsem udala v objednávce a nikdo mě o tom neinformoval.

    Reakce obchodu BioVara.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyla spokojena. Vše jsem prověřila - a máte pravdu. V jedné ulici jsou 2 Zásilkovny, čehož si kolega nevšiml a zadal špatné číslo popisné, za což se Vám velmi omlouváme. Protože o tom ani nevěděl, tak Vás nemohl informovat o tom, že balíček je v jiné Zásilkovně. Kdybychom měli tuto informaci od Vás, místo vyzvednutí bychom online změnili. Omlouvám se za komplikace, které jsme Vám způsobili a doufám, že nám zachováte přízeň.www.biovara.cz

    • Neposlali potvrzení o objednávce a vymlouvají se že zboží se rozbilo. Ani otom mě neinformovali. Učinila jsem dotaz a z toho jak mi paní odpověděla jsem usoudila že na objednávku zapoměli.

    Jsem zklamaná a už si nikdy nic neobjednám.

    Reakce obchodu BioVara.cz

    Dobrý den paní Květová, mrzí mě, že jste byla z našich služeb zklamaná, ale na Vaši zásilku jsme nezapomněli jak můžete sama prověřit z mailové komunikace (ohledně poškození Vaší zásilky) mezi námi a Zásilkovnou, kterou jsem Vám přeposlala do Vašeho emailu. Rozhodně není naším zvykem se vymlouvat. Doufám, že druhý pokus o doručení proběhl v pořádku a zásilka k Vám dorazila nepoškozena.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ne
    • Nedisponuje inzerovaným zbožím.

    Nevhodný

    Reakce obchodu BioVara.cz

    Vážený pane Szotkowski, zboží, které jste si objednal, není dlouhodobě skladem - a toto je i uvedeno na webových stránkách u Vámi objednaného produktu. Tudíž nerozumím Vašemu hodnocení. Hezký den, BioVara

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvádí, že zboží je skladem a zřejmě není, když ho po 10i dnech od objednání neodeslali.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • bio produkty
    • Strašně dlouhá dodací lhůta, ale objektivně musím říci, že u výrobku bylo napsáno déle jak týden a i když už je to ještě déle, musím uznat, že prodávající napsal alespoň email s informacemi o objednávce, ale myslím, že ho mohl napsat už dříve, případně napsat alespoň orientační datum dodání

    nechápu proč prodávající dočasně produkt nesmaže z nabídky, když ho s technických důvodů nemá. A ohledně výrobce si myslím, že má být na enormní zájem zákazníků připraven.
    Celkově bohužel nemohu obchod doporučit.

    Reakce obchodu BioVara.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel není možné vždy z 100% zajistit dostupnost všeho zboží. Snažíme sortiment skládat se zajímavého zboží. Preferujeme malé výrobce. To je bohužel vykoupené občasným výpadkem dostupnosti. Vašek – BIOVARA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují. Nejsem spokojen.

    Reakce obchodu BioVara.cz

    Děkujeme za hodnocení. Komunikace však proběhla a zákazník objednávku zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dříve jsem byla s nákupy spokojena.
    Nyní čekám 6 týdnů na zboží. Žádná osobní komunikace neproběhla.

    • nikdo se neozval ani na urgenci objednávky

    špatný

    • žádná komunikace se zákazníkem

    Jsem nespokojená, zboží nedorazilo, i když jsem ho hned zaplatila a nikdo nereaguje na mé emaily.

    Reakce obchodu BioVara.cz

    Velice děkujeme za hodnocení! Na webu máme uvedeno že dostupnost tohoto zboží je na dotaz. Paní Petře vracíme platbu za objednávku.