Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Ani se nedivím, že obchod bude muset zavřít pobočku s jejich otevírací dobou. A když už člověk odejde z práce dřív a vezme si taxika, aby stihl otevírací dobu, tak mají stejně zavřeno

    Reakce obchodu Biorganica

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše situace. Ale avizujeme vždy na sociálních sítích a na webu naší otvírací dobu. Showroom se měl uzavřít na konci července. Nakonec nám majitel vyhověl tu být ještě v srpnu s omezenější otvírací dobou.

    Zuzka
    biOrganica

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Produkt byl na e-shopu skladem, ale obratem mi napsali, že už ho nemají.

    Reakce obchodu Biorganica

    Dobrý den,
    děkujeme. I taková věc se občas může stát. Snad se vše vyřešilo k vaší spokojenosti.
    ¨
    Hezký den
    Iveta

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přišlo rychle, hezká prezentace
    • Produkty nejsou můj šálek čaje

    Reakce obchodu Biorganica

    Dobrý den,
    i přesto děkujeme za reakci. Třeba si v budoucnosti k sobě najdete cestu.

    S pozdravem,
    Iveta Biorganica

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednala jsem velke a malé balení opalovaciho krému v akci na příští sezónu a mají trvanlivost pouze do Března (6 měsíců). Bohužel nestihnu využít.

    Reakce obchodu Biorganica

    Dobrý den,
    velmi si vážíme Vaší zpětné vazby. Právě kvůli této expiraci byla cena takto zvýhodněna. Datum expirace těchto opalovacích krémů bylo uvedeno i na našich webových stránkách stejně jako na Instagramu, kde jsme tuto zvýhodněnou akci komunikovali. Můžete nám kdykoliv zavolat i na naši infolinku, kde Vám vždy moc rádi vše vysvětlíme a vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Přejeme Vám krásné dny,
    Váš tým biOrganica

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dva lesky, jeden reklamovaný, měly oba stejnou závadu. Neměly štětec...

    Reakce obchodu Biorganica

    Dobrý den,
    to Nás velmi mrzí. Tuto situaci již řešíme s výrobcem.
    Na závadu jsme přišli až díky vaší reklamaci a že je vadných více odstínů lesku jsem netušili.
    Výrobek bohužel není možné zkontrolovat bez jeho otevření a to z naší strany není možné.
    Děkujeme za Vaší zpětnou vazbu a přejeme Vám lepší zkušenost s nákupem, pokud nám dáte příležitost.
    Přejeme krásný den
    biOrganica

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Spatna komunikace
    • Nezajem

    Zbozi mi 2x poslali na chybnou adresu, i po mem prvnim upozorneni. Absolutne bez komunikace, bez jakekoliv omluvy. Vzdy jsem si musela zjednat napravu sama s dopravni spolecnosti, cimz se mi prodlouzil termin dodani :(

    Reakce obchodu Biorganica

    Dobrý den,
    moc děkujeme za vaši recenzi, každého i negativního hodnocení si vážíme a je to pro nás důvod k tomu, dělat věci lépe a z chyb se poučit.

    Velice se omlouváme za vzniklé problémy. Můžeme se jen dohadovat, proč vznikly. Potýkali jsme se s technickými problémy na e-shopu i s dopravci . Pracujeme na nové verzi e-shopu, který pomůže jak zákazníkům, tak nám lépe řešit objednávky i komunikaci se zákazníky.

    I přesto doufáme, že jste s našimi výrobky spokojená a dělají vám radost
    Příjemný den
    biOrganica

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pro mě předražený obchod, kosmetika, kterou jsem si objednala nesplňuje má očekávání (a to jsem ochotna za kvalitu připlatit): deodorant nic moc, po šamponu žádný zvláštní efekt, ba naopak (mám fakt problém), barva rtěnky neodpovídá (úplně světlá, ale rtěnku už nevrátíte, že jo, tak to použiju jako "jelení lůj"), ale moje blbost kupovat nevyzkoušenou rtěnku přes internet. Tak snad to zachrání aspoň ta řasenka ... ještě jsem nevyzkoušěla. Ale já už tady nenakoupím :-).

    Reakce obchodu Biorganica

    Dobrý den, Gabrielo, děkujeme za zpětnou vazbu. Vaše nespokojenost nás samozřejmě velice mrzí, takto negativní hodnocení bychom však pochopili spíše v případě, že by na naší straně došlo k nějakému zásadnímu pochybení. Na výrobky, které zmiňujete, máme velice pozitivní ohlasy. My sami je s velkým nadšením používáme, jinak bychom si je ani nedovolili nabízet dál. Pokud Vám opravdu nesedly, prosím ozvěte se kolegyni na e-mail: [email protected], situaci vyřeší k Vaší maximální spokojenosti. Děkujeme a hezký den přejeme, biOrganica

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • možnost vyzvednout zboží osobně
    • obchod téměř nekomunikuje, mobilní telefon je vypnutý, na maily nereagují, přestože na soc. sítích jsou aktivní denně

    Reakce obchodu Biorganica

    Dobrý den, moc děkujeme za reakci, která nás samozřejmě velice mrzí a omlouváme se, že jste měla negativní zkušenost. Můžete nám prosím upřesnit, v jakých dnech jste se nám nemohla dovolat? Pokud to bylo teď během velikonočních svátků, velmi se omlouváme, ale měli jsme volno, které jsme trávili s rodinami. Jinak na [email protected] se snažíme na všechny dotazy odpovědět hned v den, kdy nám dorazí, napíšete-li nám na FB, obvykle reagujeme také obratem a to včetně víkendů a svátků. Velmi nás mrzí, že jste měla jinou zkušenost. V případě zájmu jsme k dispozici na všech uvedených komunikačních kanálech. Mějte krásný start nového týdne a přejeme Vám vše dobré. BiOrganica

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Hodnotim kladne slozeni produktu, ktere ma obchod v nabidce. I komunikace s obchodem je prijemna. Nicmene, muj pocit z Biorganiky je, ze nadseni do kvalitni kosmetiky se uplne nerovna smyslu pro obchod a preciznosti. Zasilka mi byla zaslana na dvakrat a dvakrat obchod nedokazal zadat spravne podklady k platbe. Treti pokus o doruceni uz jsem nechtela absolvovat. U nakupu za 4 tisice jsem cekala jinou peci o zakaznika.

    Reakce obchodu Biorganica

    Krásné pondělní ráno, milá Ivo, moc děkujeme za zpětnou vazbu a velice nás mrzí, že jste nebyla spokojená, přijměte prosím naši upřímnou omluvu. Bohužel se opravdu může stát, že se nám v obrovském množství došlých objednávek čas od času něco nezadaří. Věřte však, že se snažíme dělat maximum pro to, aby tomu tak nebylo – i z toho důvodu plánujeme v blízké budoucnosti maximální zjednodušení a zpřehlednění celého systému objednávek, díky čemuž budou nákupy ještě o něco snazší a příjemnější atd. Moc rády bychom vyšly vstříc a pochybení napravily – pokud byste to s námi chtěla probrat, jsme k dispozici na info lince: +420 724 102 829, případně nám můžete napsat na: [email protected]. Rády Vám vše vysvětlíme a pokusíme se Váš špatný dojem napravit. Mějte se moc hezky, ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení, BiOrganica

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Poškozené zboží
    • Červavý čaj
    • Doručena pouze polovina věcí

    Objednávala jsem už 3x u Biorganica a s každou objednávkou byl nějaký problém viz popsané nevýhody.

    Reakce obchodu Biorganica

    Hezký den, Kateřino,

    Vaše hodnocení nás velice mrzí a to především proto, že naši práci nehodnotíte z pozice koncového zákazníka e-shopu, ale jako velkoobchodní partner. Jsme malá firma zaměstnávající pouze několik lidí. V důsledku velikého náporu práce bohužel ve Vašem případě došlo k nechtěnému odeslání neúplné zásilky, což nás samozřejmě velice mrzí. Obratem jsme se však omluvili a na vlastní náklady celou záležitost vyřešili. Stejně tomu bylo i u zmiňovaného čaje, který nám v této podobě dodal výrobce, bohužel nemáme u uzavřených dóz možnost kontroly vnitřního obsahu. Naší snahou bylo pochybení okamžitě a s maximální slušností napravit. I v profesionálních vztazích může docházet k chybám, věříme však, že omluva a okamžitá náprava je správným a férovým řešením. Spolupráce mezi partnery se snažíme budovat na principech základní lidské slušnosti bez úmyslu poškodit druhou stranu, na vzájemné důvěře a oboustranné korektní komunikaci. Věříme, že z naší strany nebyly uvedené principy porušeny.

    Přejeme Vám vše dobré.

    Andrea Vaníčková (spolumajitelka BiOrganica)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Se zbožím jsem spokojená.
    • Po zaplacení zboží nezájem o zákazníka.
    • Neřeší vzniklé potíže.

    První věc byla pouze drobnost, kterou bych jinak přehlédla - neozkoušený slevový kupón. Vytvářela jsem objednávku, 100 Kč slevový kód za již objednané vzorky nefungoval. Nicméně ještě tentýž den se problém vyřešil a mohla jsem objednat. Ovšem následně došlo k záměně fakturační a doručovací adresy, na což jsem přišla jen náhodou. O tomto vzniklém problému jsem Biorganicu informovala, ale že by došlo z jejich strany třeba jen k omluvě a návrhu řešení? Tak nepříjemné jednání ze strany prodejce jsem nikde nezažila. Kdybych neměla balíček zaplacený předem, za to zdlouhavé domlouvání se s kurýrem by mi to skutečně nestálo.