Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levné zboží
    • nedokáží naplnit poptávku k již zakoupenému zboží

    Reakce obchodu Biolevel.cz

    Vážený zákazníku, rozumíme vaši frustraci, že jste nebyl spokojený s objednávkou. Objednávaný čaj, který byl ve větší slevě kvůli prošlému datu trvanlivosti jste si objednal ve větším množství než je běžné a než jsme my měli ve výprodejové části. A nemůžeme Vám za tuto cenu nabídnout produkt s řádnou trvanlivostí, zvláště, když jsme již prodej tohoto produktu ukončili a nemáme jej v nabídce. Přestože jsme Vám nabídli zajímavou slevu na jiný čaj, odmítl jste a od objednávky odstoupil.

    Tým biolevel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Naprostá ignorace zbožíznalectví, jestli z nevědomosti, nebo úmyslná nevím. Nabízejí bezpluchý ječmen, který i fakturují, ale přišel loupaný, tj. kroupy, tedy naprosto něco jiného.

    Naprosto nákup nedoporučuji, nevíte totiž, co skutečně pošlou.

    Reakce obchodu Biolevel.cz

    Paní Bartáková,
    nerozumíme tomu, proč si stěžujete nejdřív na Heurece a nám se ani neozvala, natož abyste chtěla reklamovat dodávku. Nabízeli jsme Ječmen bezpluchý a ten je z podstaty loupaný, žádný jiný produkt výrobce PRO-BIO ani nemá v nabídce a vy to víte, odkaz na stránky výrobce jsem Vám poslal, tam je jasně uvedeno, že Ječmen loupaný (název) je Ječmen bezpluchý (popis složení). Pokud to chcete i nadále popírat, to je pak těžké a nás to vede jen k domněnkám, že tato recenze je z vaší strany cílená...
    Biolevel.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepřehledné stránky, zboží bylo určené jen pro místní.

    Reakce obchodu Biolevel.cz

    Paní Lanfeldová,
    objednala jste si produkt, u kterého je přímo v názvu velkými písmeny napsáno, že je určen pouze pro brněnské zákazníky z důvodu velmi problematické přepravy oleje v poddajném balení. Uvedeno je i na dalších 2 místech v popisu produktu. I přesto jste jej objednala, ihned zaplatila a teď se na nás zlobíte, když jsme Vám do 2h reagovali, že jej nelze poslat, zdůvodnili jsme Vám proč a peníze ihned vrátili přes platební bránu? Produkty takového charakteru máme pouze 2 z celkového počtu 1500 položek - u obou to máme výslovně uvedeno.
    rozmrzelý tým Biolevel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dostala jsem jiné zboží, než jsem objednala, obchod nereaguje.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    ještě objednané zboží nedorazilo...příště už zřejmě neobjednám

    Reakce obchodu Biolevel.cz

    Paní Čekanová,

    objednávala jste před 6-ti dny ve čtvrtek v nočních hodinách. Jak máme uvedeno, v pátek na víkend balíky neposíláme, čekali jsme i na připsanou platbu od vás a doskladnění 1 produktu, které probíhalo v pondělí. Odesílali jsme v úterý a vzhledem k přetíženosti dopravců je balíček ještě na depu u dopravce. Prosím vás v předvánoční čas, navíc v období epidemie koronoaviru, o trochu trpělivosti a to nemyslím jenom náš eshop.

    Biolevel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prodává prošlé zboží, bez zřetelného upozornění

    nedoporučuji tam nakupovat

    Reakce obchodu Biolevel.cz

    Pane Christomidisi,

    opravdu Vám neumíme rozumět - jak byste si přál označit zboží jinak než s uvedením MDT přímo v názvu, na první pohled odlišně označené a nakonec i slevě ve výši několika desítek procent? Koupil jste jediný produkt, který má uvedené veškeré náležitosti a přesto dáváte za vinu nám, že jako obchod s BIO produkty vůbec toto můžeme prodávat. Necítíme pochybení na naší straně, sám jste nechtěl zboží vrátit (vychazíme vždy vstříc více než nám ukládá zákon) a pak nabádáte ostatní, že u nás nemají nakupovat. Jen prosím neohánějte se legislativou, o kterou se nemůžete opřít.

    Biolevel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vydajme miesto otvorene v absolutne nevhodne hodiny,kedy je vacsina ludi v praci
    • komunikacia s obchodom plna zmatkov
    • dodali mi tovar po zarucnej dobe, nedali zan nahradu ani nevratili peniaze

    Hned po prebrata tovaru ( v pracovnej dobe, nakolko mi volali,ze odberove hodiny sa lisia od toho, co maju na webe), som reklamovala wasabi pastu, ktora bola vyse mesiaca p ozaruke (poslala som foto). Obratom mi prisiel email, aby som zoskrabala ich polet tovaru a skontrolovala aj datum expiracie na original obale. Opat som im poslala,ze je to naozaj po zaruke, ako na ich nalepke. Obchod mi napisal, ze mi na adresu donesu nahradu pastu. Dodam adresa od nich bola 5 minut autom, dostali tel.kontakt s tym ze moze prist vlastne kedykolvek od rana od 7mej do 15/16tej. Za mesiac sa nikto neozval. Opat som im pisala email, ci mienia podla zakonnika riesit reklamaciu. Napisali, ze proste nemali cas, ze im MAM JA DONIEST TU POKAZENU PASTU, do nejakeho skladu, ktory maju vedla. nedali mi ziadnu adresu, ziden tel.kontakt, otvaraciu dobu. Jednak nechapem naco im je nieco co je pokazene, a preco si to neziadali hned ,ale po vyse mesiaci, kedy ubehla zakonom dana reklamacna doba. Napisala som im, ze ak im to nevyhovovalo, mali to dat vediet skor a boli by sme sa dohodli inak, plus ziadala som o chbauce udaje. Uz sa mi nikdy neozvali ,peniaze nevratili, nahradny tovar nemam. Pochybili ONI, TOVAR MI MALI OBRATOM POSLAT NA ICH NAKLADY, ALEBO SI NAJST ZA MESIAC 5 MINUT A DONIEST NAHRADU, AKO SAMI NAVRHLI. NKDY VIAC! NEODPORUCAM! V BRNE JE DESIATKY LEPSICH OBCHODOV!

    Reakce obchodu Biolevel.cz

    Paní Kamenická,

    prosím, uvádějte pravdivé informace. Ano, naše pochybení je, že nám utekla pasta s několik týdnů prošlou MDT v hodnotě několika desítek korun a to je naše pochybení, nicméně vaše hodnocení je přehnané a to v těchto bodech
    - osobní odběr možný je jak je uvedeno Po-Čt mezi 8-13.30 - sám jsem se nechal přemluvit, ať kvůli vám zůstaneme déle
    - vyzvednutí je přístupné autem na rampu - tak jsem vás i informal, jak se k nám dostanete. To že zaparkujete mimo areál a pak mi to vyčítáte nebere jako moje selhání.
    - co se týče závozu - ano, chtěl jsem vyjít vstříc a zavézt vám to, ale dala jste mi u manžela v práci v uvedenou dobu pouze 10min okno, do kterého jsem se bohužel nevešel - a jak jsem vás následně infromoval, tak vzhledem k mému těžkému úrazu jsme useli na pár týdnů byli nuceni zrušit rozvozy a omezit eshop a už to nebylo z mé strany možné
    - není pravda, že jsme nuceni vám při zvoleném osobní odběru nuceni zavézt na vaši adresu a naše náklady reklamovaný produkt.
    - v těchto týdnech jednoduše stačilo zavolat a dořešili jsme to k vaší spokojenosti, ale zvolila jste způsob jaký jste zvolila, dříve jste psala na Heureku než nás kontaktovala, jestli jsme na vás nezapomněli. Pochybili jsme, ale takovou kritiku si vzhledem k tehdejšímu náročnému období (o které jste věděla) snad nezasloužíme. Věřím, že s těmi 10 produkty, které jste si u nás vyzvedla jste i po 3 měsících spokojena.

    David Minařík, Biolevel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Špatná komunikace
    • Výměna zboží za horší kvalitu a vyšší cenu

    Objednával jsem 2x javorový sirup 250ml grade A, zboží bylo uváděno jako skladem, 14 dní od zaplacení stále nic nepřišlo. Na dotaz ohledně objednávky odpevěděli za týden, že zboží není, a můžou poslat 1l balení. V emailu ale chyběly informace o značce sirupu a na další dotazy už neodpověděli Přišel mi sirup horší kvality, grade C který je určen na vaření a průmyslovou výrobu, přitom grade A měli také litrové balení. A tato horší kvalita je pod značkou BIO prodávána za vyšší cenu. Rozhodně nedoporučuji tento obchod, komunikace katastrofální

    Reakce obchodu Biolevel.cz

    Pane Palato, musíme se ohradit - šel jste cíleně po produktu, který výrobce neměl dostupný a chtěl jste ho nakoupit u nás ve více kusech. Naše pochybení, že jsme (v této složitější době) špatně komunikovali, věřili jsme, že do týdne doskladníme. Když to po 2 dodávkách od výrobce nedošlo, navrhli jsme, zda budete chtít 1l balení a souhlasil jste - vystavili jsme Vám podklad k platbě s konkrétním produktem od stejného výrobce (ano, místo bio grade A se jednalo o bio grade C) a zaplacením bereme, že souhlasíte, tak jsme jej poslali - není pravda, že byste se na cokoliv dotazoval a ani ujišťoval, zda jde výhradně o grade A. Stejně tak není pravda, že na jednotkovou cenu byl nově zaslaný dražší. Že jste chtěl výhradně grade A od jiného výrobce (skladem jsme měli) a za vyšší cenu, to jste nám zapomněl konkretizovat a vzniklo nedorozumění. Jakékoliv nedorozumění řešíme zpravidla ke spokojenosti zákazníka, stejně tak nikdy neděláme problém s výměnou zboží, zvlášť pokud se jedná vyloženě o naši chybu. Ale nekontaktoval jste nás a my se to dozvídáme touto formou.
    Biolevel.cz

    • Když zboži nedorazi na zasilkovnu tak asi si ho nemohu převzít. Teď už nevím nejsem informovan. K. G.
    • Zboži nedostanete i když mate zajem, zajem neni z vaši strany.

    Nebyl žaden obchod. K. G.

    Reakce obchodu Biolevel.cz

    Vážený pane Gruszecky,
    u objednávky, kdy si sám zadáte platbu předem, tak opravdu balík nepošleme, dokud nebudeme mít připsanou platbu na našem účtu. Nerozumím ani tomu, že dřív napíšete Heurece než nám, abyste si ověřil, proč Vám balík ještě nepřišel.
    Eliška Minaříková, Biolevel.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Po objednání výše uvedených produktů a po mém zaplacení,mě firma teprve upozornila,že nemohu dostat vše to co si přeji.Požádala jsem tedy o navrácení přeplatku a zaslání neúplného zboží .Objednávka mi byla doručena,ale přeplatek jsem dosud neobdržela.

    Reakce obchodu Biolevel.cz

    Omlouváme se za pozdní odeslání přeplatku v řádech desetikorun. Je to naše pochybení, kdy jsme při odesílání plateb zapomněli na váš přeplatek. Nicméně bychom uvítali, kdybyste se dříve připomenula přímo nám, že jste přeplatek ještě neobdržela - takto jsme to zjistili až z Heureky. Přeplatek Vám byl samozřejmě ihned vrácen.
    Eliška Minaříková, Biolevel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Část kypřícího prášku byla bohužel rozsypaná mezi rozřezané papíry, které tvořily výplň krabice. Při nemalé ceně půlkilového balíčku je škoda, že poškozený sáček nebyl vložený do dalšího sáčku jako obalu, z kterého by bylo možné rozsypaný prášek použít.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nektere produkty meli velice kratkou min.dobu trvanlivosti (4/19 - 6/19, doruceno 15.3.2019, i velke gastrobaleni). Bylo mi navic sdeleno, ze o tom vedi ale za pochybeni to nepovazuji. Nasledne mi bylo nabidnuto abych to vse zbalila a odeslala spatky k reklamaci, tuto moznost jsem ale nevyuzila

    Slovy pana majitele:
    Jistě jsou obchody, kde Vám automaticky nabídnou stejně kvalitní produkty s požadovanou dostatečnou trvanlivostí, budou s Vámi jednat transparentněji a budou dostatečně responzivní i pro Váš mobil - takové obchody jsou pro Vás vhodnější, třeba u nich nakoupíte i levněji. My jako malý rodinný obchod takoví neumíme být.

    Reakce obchodu Biolevel.cz

    Dobrý den, po tom všem z čeho všeho jste nás byla schopna po mailové komunikaci osočit a nařknout opravdu nejsme obchod pro Vás - pro Vás bude vhodný velkoobchodní prodejce, který Vám bude umět zajistit i MDT s 24 měsíci u produktů, které je z podstaty mít ani nemohou a ještě za neodolatelné ceny. Opravdu neprodáváme produkty, které leží roky na skladech. Jen prosím nesrovnávejte velkoobchod s maloobchodem a když chcete například trvanlivosti porovnávat, porovnávejte stejného výrobce a stejnou kvalitu.
    Přiznali jsme Vám významné pochybení u 1 produktu a za ten jsme Vám nabídli dodatečnou slevu, kterou jste odmítla. Po zvýšené nespokojenosti, že Vám nevyhovuje půlka objednávky jsme Vám nabídli, že tedy vezmeme celou objednávku zpět na naše náklady a to jste také odmítla. Nikdy jsme nikomu nedělali problém s reklamací, vždy jsme se uměli dohodnout k dílčí spokojenosti především na straně zákazníka. U vás to nebylo možné a nás to mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Poslali mi staré ořechy které měli do konce záruky 4 týdny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Některé zboží z objednávky vůbec nedorazilo a obchod nereaguje.

    Reakce obchodu Biolevel.cz

    Velmi se omlouváme, kdy jsme v raámci objednávky přehlédli u položky za 11kč počet kusů a dodali jsme jediný a Vaše reklamace proběhla pouze přes mail, který nám zapadl do spamu, kde jsme si ji nevšimli. Mrzí nás to - na komunikaci se zákazníkem si zakládáme a není nereagování u nás není standart. Chybu ihned napravuje a dnes doposíláme.
    tým Biolevel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo nekvalitní - jde zřejmě o překup a nemožnost kontroly před zasláním.

    Reakce obchodu Biolevel.cz

    Ano, jsme pouze obchod, nikoliv výrobce. Vámi koupené vlašské ořechy prodáváme s poznámkou, že se jedná o loňskou úrodu a nelze je kvalitou úplně srovnávat s domacími čerstvě vyloupanými ořechy.
    Tým Biolevel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • veteš

    Reakce obchodu Biolevel.cz

    Po telefonickém kontaktování Vás nás jen mrzí, že jste si pořídil produkt (jablečná vláknina), který se používá k jiným účelům, než na pití po rozmixování s vodou - pochopitelně nemohl fungovat. Hodnocení se pak netýká obchodu, ale konkrétního produktu.
    tým Biolevel.cz

  • objednáš brambory,přijdou kolínka.mírně řečeno

    Reakce obchodu Biolevel.cz

    Naše chyba, že jsme u Vámi jediného objednávaného koření neměli aktualizovaný obrázek a složení u tohoto indického vícedruhového koření není identické. Nicméně Váš postoj nás mrzí vzhledem k tomu, že jste nebyl přístupný k hledání náhradního řešení. Bohužel koření od Vámi požadovaného výrobce není v současnosti na trhu k dispozici.