• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Krajně nespolehlivý obchod a účtují velmi vysoké dopravní náklady - o více než 30-50% vyšší než jiné obchody, navíc dříve dokonce v rozporu s obchodními podmínkami.

    Z poznámky, kterou jsem k objednávce připojil:
    Vysvětlete prosím proč za dopravu Zásilkovnou účtujete 99 Kč + 45 Kč, ačkoli má být 75 Kč + 39 Kč. Vyjádřil jsem souhlas s vašimi obchodními podmínkami, ovšem ty jsou závazné i pro vás. Viz vaše aktuální (2023-10-11) obchodní podmínky (https://www.bioflower.cz/obchodni-podminky): IX. Dodání zboží: Zásilkovna je za standardní cenu 75 Kč, v příapdě dobírky +39 Kč.

    Nedostal jsem od nich žádnou odpověď. Objednávku ještě téhož dne bez vysvětlení zrušili a v obchodních podmínkách cenu dopravy upravily na vyšší.

    Reakce obchodu BioFlower.cz

    ad1. Pokud neuvedete mobilní číslo = objednávka se automaticky ruší! Co na tom nechápete?
    ad2. Se nedivte, že Vám nikdo nic nepošle, když se vysíráte po e-mailech ([email protected]) - Vaše obj. působí jako nevěrohodná.


    Přikládám opis z obj. č.31000694:

    Fakturační adresa:

    Jiri Cerny
    nam. Miru 786
    28522 Zruc
    Česká republika
    mobil: 000000000
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá doba dodání, zásilka byla špatně zabalená a cca 1/4 vytekla.

    Reakce obchodu BioFlower.cz

    Dobrý den,

    samozřejmě se to dá řešit reklamací skrze dopravce. Za kvalitní balení našich zásilek si stojím. Za koho však nedám ruku do ohně, jsou dopravci, respektive řidiči... to je kapitola sama o sobě.

    Možná by bylo lepší nás kontaktovat ihned po zjištění vyteklých hnojiv (případně převzít zásilku s výhradou) a řešit situaci napřímo a nebrečet na Heurece jako malý Jarda, kterému vzali hračku na pískovišti.

    S úctou
    Miroslav Fučík

  • Nedoporučuje obchod

    dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu BioFlower.cz

    Vážený Milane,

    je nám líto, že jste nebyl spokojený s dodáním přes Zásilkovnu. Z naší strany jsme splnili vše. Objednávka přijatá ve středu 7.6. v čase 16:36, následující den 8.6. den předáno dopravci na Zásilkovnu, podací číslo 30600359. Předáno - převzato Vámi dle systému v pondělí 12.6.

    Pokud spěcháte, příště doporučím volit jinou službu než je Zásilkovna, která je sice levná ale není tak pružná a rychlá jako kurýři.

    Z naší strany bylo splněno vše a trochu mě mrzí Vaše nepřejícná zášť.

    Přeji hodně úspěchů ve včelaření.
    Miroslav Fučík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod týden nereagoval po mém tel.dotazu mi odvětili že zjistí co se děje a po té mi napsali že mají na e-shopu špatnou cenu a jestli zboží chci když bude cca o 30%dražší, tak jsem objednávku zrušil.

    Reakce obchodu BioFlower.cz

    Dobrý den,

    tak jste si vylil srdíčko a dal, že nedoporučejete obchod a je Vám lépe ne?! :)

    Ad.1 týden jsme nereagovali na e-mail (je hlavní sezona) za to jsem se omluvil a teď se Vám omlouvám ještě jednou písemně. Podstatné je, že jsme se k té Vaší "nešťastné" objednávce osiva dostali a domluvili se na stornu po telefonu.
    Ad2. Co se týká té neaktuální ceny. Inflace, inflace a zase zdražování. Na e-shopu byla stará cena z před minulého roku. Na e-shopu je x ticích položek. Bohužel nestíhám vše spravovat a sedět každý den u PC. Moje hlavní činnost je kamenný obchod v Č. Krumově a včelařské práce s tím spojené.

    S úctou
    Miroslav Fučík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka nedorazila, hlavně, že poslali, zboží expedujeme a týden a nic... :-(

    Reakce obchodu BioFlower.cz

    Dobrý den,

    objednávka Vám byla doručena. To, že měla expediční společnost problémy s doručením Vaší zásilky, jako prodejce zboží neovlivníme.

    Nicméně děkujeme za Vaší přínosnou recenzi.

    S úctou
    Miroslav Fučík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den 6 6 jsem zaplatila fakturu nepřišla mi ani zaplacená faktura ani zboží Volala jsem nikdo nebere telefon

    Reakce obchodu BioFlower.cz

    Dobrý den,

    náš každoroční sezonní evergreen Bio Agens (živé organismy proti škůdcům).

    V textu u produktu máte napsáno: Dodání je od 5 do 10 pracovních dní od objednání (odchyt se provádí 1x týdně). Objednávky vždy sbíráme pátku do 9:00. Poté objednáváme u dodavatele v laboratoři a expedujeme k Vám následující týden ve čtvrtek.

    Objednávku jste zaslala v pondělí 6.6. (uzávěrka objednávek byla v pátek 10.6.), expedováno k Vám 16.6.

    Opravdu nevím, co víc už máme napsat a zodpovědět?! Jedná se o živé organismy, které mají expirační dobu týden = nejsou skladem. Laboratoř nás zaváží vždy ve čtvrtek, kde veškeré zásilky následně rozesíláme ke končeným zákazníkům.

    Za nebrání mobilu se omlouváme, na plovárně u vody nejsme ale bohužel máme hlavní sezonu, jak včelařskou tak zahradnickou a jsme zde všichni plně vytíženi.

    I Vám děkujeme za čas, který jste strávila při hodnocení našeho e-shopu.

    Hezký den
    Miroslav Fučík

  • Nedoporučuje obchod

    Když to řeknu slušně , tak mezistěny nestály za nic. Už je zde nebudu nikdy kupovat.

    Reakce obchodu BioFlower.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za názor a budeme rádi za konkrétnější kritiku, která nám pomůže ve zlepšení tohoto produktu i přes to, že jste téměř jediný zákazník, který si takto stěžuje.

    Na naší obranu. Tyto mezistěny prodáváme 6 let a máme je vyzkoušené jak osobně tak i mezi našimi stálými klienty, kteří k nám jezdí i ze 100 km dálky.

    Vámi dodané mezistěny byly čerstvě vyrobené (stáří v řádu dní). Jedná se o ruční výrobu válcovaných mezistěn (ručně řezané). Za další, je stále zima a mezistěny jste tedy ještě ani nedal ke včelám a už taková kritika?! :)

    Děkujeme.
    Miroslav Fučík, ml.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po zaplaceni bude dodani trvat 1 mesic

    Reakce obchodu BioFlower.cz

    Vážený pane Koudelka,

    objednal jste u nás výrobek KOVÁŘ stáčecí a čeřící 50L nádobu. U tohoto produktu máme v současné chvíli uvedeno skladem u dodavatele. Pan Kovář ale nedrží skladové zásoby, jeho výroba je vždy na zakázku a trvá cca 1 až 1,5 měsíce (s tím jak se blíží sezona, se čas prodlužuje). Objednávku jste nám poslal v únoru, v době, kdy si necháváme u pana Kováře vyrábět na sklad jeho výrobky, tak aby jsme byli zásobený na včelařskou sezonu 2021 a mohli jsme odesílat obratem.

    Průběžně jsem Vás e-mailem informoval o stavu Vaší objednávky, měl jste tak zpětnou vazbu na kterou jste však nereagoval a rovnou nám napíšete, že nedoporučujete obchod a musíte čekat?! Tohle jsem za celou dobu co spolupracuji s panem Kovářem nezažil.

    Ruším tedy objednávku (jak jsem Vás nejdříve telefonicky kontaktoval), peníze Vám posílám zpět na účet. Beru to jako podraz z Vaší strany...

    S pozdravem
    Miroslav Fučík

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Vyrobek ktery mi prodali absolutne nefunguje jenom ze me vytahli 400,- Kc

    Koupilv jsem olejicek proti sviluskam ktery na svilusky nema absolutne zadny ucinek.

    Reakce obchodu BioFlower.cz

    Vážený zákazníku,

    objednal jste si na přímo v našem e-shopu (bez předešlé konzultace) Spidermite Control 100 ml za 299 Kč, který je určený výhradně na svilušky. My však neznáme pravou příčinu. Je potřeba se zamyslet, zda není chyba na Vaší straně. My Vám produkt dodali okamžitě. Zbytek je na Vás.

    1) Neurčil jste správě diagnozu Vašich rostlin a nepoužil jste tedy správný postřik.
    2) Chybně jste použil výrobek (doporučuji číst návod)
    2) Máme několik druhů svilušek a ty si vytváří rezistenci. To znamená, že každému působí jiný postřik na svilušky (doporučuji kombinaci např. dvou přípravků od různých výrobců apod. ale to vše Vám poradíme pokud se na nás obrátíte).

    Než začnete psát hanlivé recenze, zkuste se na nás obrátit a řešit problém přímo! Vždy existuje cesta a řeší. Od dezinfekce prostorů, přes BIO postřiky, použití BIO Agens až po tvrdou chemii.

    I přes to děkuji za Vaší recenzi, která však vypovídá o Vašem způsobu myšlení

    Zdravím do Jablonce nad Jizerou
    Miroslav Fučík, ml.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, respektuji mimořádné podmínky, způsobené pandemií. Právě proto jsem si uvedené LED lampy objednal v E-shopu. Docela mne překvapuje, když Váš dotazník posíláte předtím, než mi zásilka došla.
    Mám silný pocit, že dotazníky tohoto druhu slouží jen k vytváření databází o zákaznících. Děkuji. Z.P.

    Reakce obchodu BioFlower.cz

    Dobrý den,

    absolutně nerozumím Vašemu hodnocení?! LED žárovky Vám byli odeslány do 5 dní od objednání (27.3.20), důvod vysvětlím následovně. To, že Vám Česká pošta doručila zásilku kolem 6.4. bohužel neovlivníme, jelikož v současné době probíhá celosvětová pandemie a je tak mnoho restrikcí a některé pošty absolutně kolabovali z nedostatku pracovníků (karanténa) jako je např. naše pošta v Č. Krumlově. Odesílání (svozy zásilek k Vám) a dodání balíků (k Vám) jsou proto kolikrát opožděné. Myslím, že racionálně uvažující člověk to dokáže v současné situaci pochopit?!
    Teď mohu odpovědět na Váš dotaz, který se týká dotazníku spokojenosti. Ten neodesíláme my ale Heureka ho odesílá automaticky v e-mailu do 10 dnů od objednání (u Vás byla objednávka provedena 22.3.20) to znamená, že dotazník Vám přišel kolem 1.4. a dodání bylo 6.4.20.

    Děkuji za Vaš čas, který jste si udělal na recenzi našeho obchodu.

    S pozdravem
    Miroslav Fučík , ml.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zapalovač jsem objednal před 9 dny, jediná zpráva kterou jsem od BioFlower dostal byla otázka na hodnocení. Takže... yep.

    Reakce obchodu BioFlower.cz

    Vážený pane,

    Vaše objednávka byla ze dne 7.7.2019 kde jste zvolil formu úhrady bankovním převodem. 9.7.19 Vám byl odeslán e-mail s fakturou pro platbu příkazem a s poznámkou, že po připsání částky obratem zásilku odešleme. Dnes je 18.7.19 a Vy jste nereagoval jak na e-mail s fakturou tak ani jste neodeslal částku do banky. Kde je tedy chyba?! Nebude to tím, že jste uvedl špatný e-mail [email protected], u každé objednávky Vám vždy přijde automaticky potvrzovací e-mail kde Vás informujeme a jsou zde uvedeny údaje pro platbu převodem. Fakturu vždy vystavujeme ručně a odešleme na e-mail. Možná pro příště zkuste trochu komunikovat a nepsat hned urážlivé recenze, ok yep?!

    Děkuji a přeji hezký den

    S pozdravem
    Miroslav Fučík, ml.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bez komunikace být potvrdili odeslání zásilky

    Reakce obchodu BioFlower.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka přišla 24.4.19 v 18:24. Bohužel v tento čas byl již e-shop a kamenný obchod uzavřený a to do 1.5. (nahlášená dovolená - upozornění bylo i v e-mailu jako automatická odpověď). To znamená, že jsme opravdu nekomunikovaly a všechny objednávky jsme řešily od 2.5.2019

    Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení!

    S pozdravem
    Miroslav Fučík, ml.

  • Nedoporučuje obchod

    • ???

    Reakce obchodu BioFlower.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyl spokojený, přesto se zeptáme proč nás nemůžete doporučit? Jednalo se o 1 produkt - náplň do čmelínu, který byl obratem odeslán. Vaše konkrétní připomínka nám pomůže zlepšit naše služby.

    Děkujeme.
    Tým Bioflower.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlost dodani.
    • Obrazek zbozi na e-schopu neodpovida skutecnosti. Mely byt zakulacene rohy,ale prisla klasicka kostka. Vse je tam dopodrobna popsano,ale ze vlez s klapkou neni soucasti,to se tam zminit nemohou.

    Obrazky na e-schopu neodpovidaji tomu,co vam prijde. Zbozi jsem si vybrala diky odlisnemu tvaru nez nabizeli ostatni a ve finale stejne prislo to co se mi nelibilo. Vlez s klapkou jsem predpokladala,ze je soucasti,ale omyl,neni. Myslim,ze kdyz si nekdo obedna dam priklad trojuhelnik a poslou mu kouli,ze je to klamani zakaznika. Pri komunikaci s obchodem,mi oznamili,ze mohu neposkozene zbozi zaslat zpet a ze mi budou vraceny penize. Zbozi jsem si nakonec ponechala.

    Reakce obchodu BioFlower.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste nebyla spokojena s naší objednávkou. Jednalo se o výprodej čmelínů za bezkonkurenční cenu na trhu. Měli jsme několik typů, proto bylo u produktu uvedeno ilustrační foto. Dále v textu bylo uvedeno co vše čmelín obsahuje a co je, nebo není v ceně.

    Děkujeme za Vaší reakci, pomáhá nám zlepšovat naše služby!

    S pozdravem
    Tým BioFlower.cz