Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vse dorazilo v poradku, rychle, hezky zabalene, v recyklovane krabici

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi mi tento přípravek pomohl.

    Pomocí tohoto obchodu jsem se zbavil potravinových mušek.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • veľký výber
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • ok spokojenost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlé dodání, ochota.

  • Doporučuje obchod

    • Parkování hned u obchodu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • výhoda
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost.
    • Ochota.
    • Kvalita.
  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Niektore produkty su dostupne iba v cesku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Krajně nespolehlivý obchod a účtují velmi vysoké dopravní náklady - o více než 30-50% vyšší než jiné obchody, navíc dříve dokonce v rozporu s obchodními podmínkami.

    Z poznámky, kterou jsem k objednávce připojil:
    Vysvětlete prosím proč za dopravu Zásilkovnou účtujete 99 Kč + 45 Kč, ačkoli má být 75 Kč + 39 Kč. Vyjádřil jsem souhlas s vašimi obchodními podmínkami, ovšem ty jsou závazné i pro vás. Viz vaše aktuální (2023-10-11) obchodní podmínky (https://www.bioflower.cz/obchodni-podminky): IX. Dodání zboží: Zásilkovna je za standardní cenu 75 Kč, v příapdě dobírky +39 Kč.

    Nedostal jsem od nich žádnou odpověď. Objednávku ještě téhož dne bez vysvětlení zrušili a v obchodních podmínkách cenu dopravy upravily na vyšší.

    Reakce obchodu BioFlower.cz

    ad1. Pokud neuvedete mobilní číslo = objednávka se automaticky ruší! Co na tom nechápete?
    ad2. Se nedivte, že Vám nikdo nic nepošle, když se vysíráte po e-mailech ([email protected]) - Vaše obj. působí jako nevěrohodná.


    Přikládám opis z obj. č.31000694:

    Fakturační adresa:

    Jiri Cerny
    nam. Miru 786
    28522 Zruc
    Česká republika
    mobil: 000000000
    [email protected]

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pošle to co jiní ne
    • Delší doba doručení

    Zboží dorazilo v pořádku i přes snahu dopravců o opak. Kvalitně zabaleno, trochu delší doručovací doba, ale ostatní toto zboží nepošlou, jen osobní odběr.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Co jsem potřebovala v pořádku dorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá doba dodání, zásilka byla špatně zabalená a cca 1/4 vytekla.

    Reakce obchodu BioFlower.cz

    Dobrý den,

    samozřejmě se to dá řešit reklamací skrze dopravce. Za kvalitní balení našich zásilek si stojím. Za koho však nedám ruku do ohně, jsou dopravci, respektive řidiči... to je kapitola sama o sobě.

    Možná by bylo lepší nás kontaktovat ihned po zjištění vyteklých hnojiv (případně převzít zásilku s výhradou) a řešit situaci napřímo a nebrečet na Heurece jako malý Jarda, kterému vzali hračku na pískovišti.

    S úctou
    Miroslav Fučík

  • Nedoporučuje obchod

    dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu BioFlower.cz

    Vážený Milane,

    je nám líto, že jste nebyl spokojený s dodáním přes Zásilkovnu. Z naší strany jsme splnili vše. Objednávka přijatá ve středu 7.6. v čase 16:36, následující den 8.6. den předáno dopravci na Zásilkovnu, podací číslo 30600359. Předáno - převzato Vámi dle systému v pondělí 12.6.

    Pokud spěcháte, příště doporučím volit jinou službu než je Zásilkovna, která je sice levná ale není tak pružná a rychlá jako kurýři.

    Z naší strany bylo splněno vše a trochu mě mrzí Vaše nepřejícná zášť.

    Přeji hodně úspěchů ve včelaření.
    Miroslav Fučík

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod týden nereagoval po mém tel.dotazu mi odvětili že zjistí co se děje a po té mi napsali že mají na e-shopu špatnou cenu a jestli zboží chci když bude cca o 30%dražší, tak jsem objednávku zrušil.

    Reakce obchodu BioFlower.cz

    Dobrý den,

    tak jste si vylil srdíčko a dal, že nedoporučejete obchod a je Vám lépe ne?! :)

    Ad.1 týden jsme nereagovali na e-mail (je hlavní sezona) za to jsem se omluvil a teď se Vám omlouvám ještě jednou písemně. Podstatné je, že jsme se k té Vaší "nešťastné" objednávce osiva dostali a domluvili se na stornu po telefonu.
    Ad2. Co se týká té neaktuální ceny. Inflace, inflace a zase zdražování. Na e-shopu byla stará cena z před minulého roku. Na e-shopu je x ticích položek. Bohužel nestíhám vše spravovat a sedět každý den u PC. Moje hlavní činnost je kamenný obchod v Č. Krumově a včelařské práce s tím spojené.

    S úctou
    Miroslav Fučík

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Jednoznačně výborně.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Velmi spokojena

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • odesláno stejný den, v zásilkovně jsem to vyzvedl další den
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Obchod suproven doporučuju všem.