Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • ústní voda Aloe Dent má otřesnou chuť, nevím, zda se má ředit, není přiložen český návod
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí zboží, které nemá

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zklamalo mne, že obchod, který se prezentuje jako bio, prodává eco výrobky atd., tak balí zásilku navíc zbytečně do plastové tašky a obaluje zboží dalším plastem.

    Reakce obchodu BioDrogerie.cz

    Dobrý den, plastu používáme opravdu minimálně, ta “plastová taška” o které mluvíte, je takzvaná bio taška z kukuřičného škrobu 100% rozložitelná. Mějte se.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poskozeny vyrobek byl peclive zabalen.

    Reakce obchodu BioDrogerie.cz

    Dobrý den, je nám líto, že jste nás s tímto problémem před napsáním této recenze nekontaktoval - problém samozřejmě nemohl vzniknout u nás, poškozené výrobky neposíláme, jde o evidentní chybu dopravce, který zřejmě výrobky či jeden z nich poškodil a přebalil. Už se nám to bohužel stalo, budeme po dopravci požadovat vysvětlení. Spojíme se také s vámi a věc samozřejmě vyřešíme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Způsob balení zásilky. Většina lidí, kteří nakupují ekologicky šetrnou drogerii, to dělají proto, aby snížili svou ekologickou stopu. Pokud obdržím eko-drogerii v krabici narvané plasty (přitom u jiných eshopů s těmito produkty je běžnou praxí, že se používá papírová drť, staré krabice od výrobků atd), moc radosti mi to neudělá.

    Krásné a přehledné stránky, široký výběr, rychlé dodání zboží. Nicméně dokud se nezmění způsob balení zboží, nebudu zde nakupovat, ani obchod nedoporučím.

    Reakce obchodu BioDrogerie.cz

    Dobrý den, kvůli přísným podmínkám dopravců musíme zboží zabalit tak, aby při poškození nevyteklo, na snižování množství plastů pracujeme, používáme výhradně recyklované a/nebo recyklovatelné materiály. Známe argument, že některé e-shopy nebalí výrobky takto pečlivě - to je samozřejmě řešení, jenže - občas se něco vyleje - a poté se musí balík vrátit zpět, rozbalit, znovu zabalit, znovu poslat, navíc někdy rozlité zboží poškodí i další balíky... Ekologické škody jsou mnohem větší, než když pečlivě zabalíme do recyklovtelných materiálů. Víme, že máme zodpovědné zákazníky, kteří plasty zrecyklují.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlost dodavky
    • prislo v hroznem stavu, potvrhane, v obrovske krabici, psatne zabalene

    negativni - chtela jsem darovat jako darky, ale baleni jak to prislo tomu neodpovidalo

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • značky, které jinde nejsou
    • Neumí zabalit zboží

    Balík sice přišel rychle, ale protože obsah vytekl z krabice, vrátila jsem ho zpět. Zřejmě vinou České pošty nyní leží až do příštího týdne kdesi v Pradubicích - nechápu. Snad se dočkám a časem dorazí nový balík...

    Reakce obchodu BioDrogerie.cz

    Dobrý den,
    vaše negativní hodnocení nás opravdu mrzí o to víc, že jde o velmi pravděpodobně o záležitost, kterou jsme my nijak nezavinili, jde o problém způsobený a uznaný Českou poštou.
    Prosíme spojte se námi, určitě vše rychle vyřídíme k vaší plné spokojenosti. Jsme přesvědčení, že se jedná o balík, který jsme dnes posílali znovu, protože ho Česká pošta poškodila a uznala reklamaci.
    Děkujeme a přejeme příjemný víkend.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Stale jeste neni doresena situace, kdy jsem objednala Faith in Nature - darkovou vlasovou a koupelovou sadu Citrusy a souprava je pomichana. Snaha o reseni pres mail obchod nijak neresi.

    Reakce obchodu BioDrogerie.cz

    Dobrý den,
    zřejmě se jedná o nedorozumnění, např. nedoručený e-mail, žádnou stížnost neevidujeme. Prosíme kontaktujte nas na:
    Infolinka: +420 602 964 281
    E-mail: [email protected]
    Určite věc vyřešíme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Přestože zboží dorazilo rychle a komunikace s obchodem byla v pořádku, obaly u dvou kusů zboží byly poškozeny ( prasklý dávkovač mýdla, z poloviny otevřená lahvička s koupelí, ušpiněný obal), zboží bylo mokré, takže nemohu doporučit. Byla jsem prodejcem ujištěna, že mi zboží zašlou nové, uvidíme, jestli slib dodrží, zatím nic nedorazilo.

    Reakce obchodu BioDrogerie.cz

    Dobrý den,
    jak jsme Vám napsali v e-mailu, Vaše zkušenost nás mrzí, podobný případ se občas stane, pokud je to možné reklamovat při předání, dopravce vždy zatím reklamaci uzna. Za společnost Comgate, která balení zajišťuje se Vám omlouváme a poškozené zboží samozřejmě dle dohody zasíláme znovu.

  • Nedoporučuje obchod

    ZBOŽÍ JE SICE DOBRÉ KVALITY,ALE BYLO PŘÍŠERNĚ ZABALENÉ A PRASKLÝ UZAVĚR OD AVIVÁŽE.čAST OBSAHU AVIVÁŽE VYTEKL DO OSTATNÍHO ZBOŽÍ.TEN UZÁVĚR MUSEL BÝT ZABALENÝ POŠKOZENÝ,PROTOŽE PODLE JEHO ULOŽENÍ NEMOHL PRASKNOUT PŘI TRANSPORTU

    Reakce obchodu BioDrogerie.cz

    Dobrý den.
    Mrzí nás vaše špatná zkušenost s vytékajícím výrobkem. Bohužel opravdu nejde o naši chybu, dopravce Česká pošta občas bohužel se zásilkami nezachází zrovna decentně, ostatně několik problémů jsme s ČP řešili a vždy uznali reklamaci.
    Kdybyste nám problém bývala nahlásila, rádi bychom to s vámi osobně řešili, tak jako to s každým zákazníkem vždy řešíme k jeho plné spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • z nějakého důvodu bylo zboží oblepeno izolepou a při jejím odstranění místy poškozen originální obal výrobku

    Reakce obchodu BioDrogerie.cz

    Dobrý den. Velmi nás mrzí Vaše zkušenost s balením. Balení zajišťuje náš logistický partner ComGate, se kterým společnými silami stála ladíme, jak zajistit bezpečné balení odolné vůči vytékání, což je občasný problém. V lednu 2014 zahájíme zcela nový způsob balení, který bude bezpečný a zároveň nebude zasahovat do obalů.