Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • výběr jiných a nových značek, které mě zaujaly a zajímaly
    • nedostatek individuálního přístupu
    • pokud si neobjednáte ke vzorkům plné balení, je to problém a neekologické (logicky, stejně tak je neekologické jakékoliv doručení balíků)
    • přišel mi vylitý vzoreček, kompenzace by proběhla pouze, pokud objednám plné balení nějakého produktu

    Produkty na výběr jsou zajímavé, ale bohužel mě odradil a mrzel přístup obchodu. Pozor na vzorky, mohou přijít vylité a nedostatečně zabalené. Kompenzací prý chci zneužívat obchod. Bohužel mi chování obchodu nepřijde dostatečně profesionální a není konkurenceschopné.

    Reakce obchodu Bioaura

    Dobrý den, bohužel se toto nezakládá na pravdě a paní vytrhla naprosto z kontextu celou komunikaci. Jeden vzoreček přišel údajně vylitý, nicméně nabízeli jsme kompenzaci k další objednávce. Paní vzorečky zakoupila několikrát a to ještě v akci. Další objednávka proběhla opět jen na vzorečky, kde si navíc nárokovala další vzorky zdarma. A opět stejné produkty, které již obdržela. Pokoušeli jsme jí vysvětlit, že akce na vzoreček zdarma se vztahuje na objednávku produktů. Nicméně již si nic nenechala vysvětlit. Snažíme se vždy o velmi individuální přístup a produkty na míru, včetně kosmetické poradny zdarma. Bohužel ani toto paní nechápala. A opravdu se snažíme i o minimální ekologický přístup v balení a expedici, kdy toto není rozhodně ekologické a nabídka vyzvednutí či kompenzace nebyla akceptována.