-
- Neprišli všetky objednane veci, na mail nikto nereaguje … veľmi zla skúsenosť
-
Nemohu doporučit, protože jsem nic nezakoupila. Přijala jsem omluvu, zboží již nebylo možné zaslat, pro velký zájem bylo hned vyprodáno.
-
Nedoporučuje obchod
Objednané zbożí měli skkadem jen částečně. Objednávja byla bez dopravy, ale chtěli poslat pouze část a s dopravou.
-
Nedoporučuje obchod
- žádné
- Lživá reklama
Jako Celiaklička jsem si objednala produkt Gluten Prima. Brala jsem to jako prostředek jak ochutnat jednorázově produkt s lepkem. Zdravotní reakce ale byla více než závažná. Měla jsem zdravotní komplikace trvající 12 hodin, které byli ukončeny dehydratací a nutnosti navštívit lékaře. Tento produkt považuji za nevyhovující. A rozhodně ho nedoporučím nikomu z podobnou intolerancí. Zvažuji podání žaloby, kvůli klamné reklamě.
Reakce obchodu Biomedica
Firma Biomedica dlouhodobě testovala přípravek GlutenPrima na osobách s intolerancí na lepek. Byl i proveden zátěžový test, kdy tyto osoby používaly záměrně každý den po dobu 1 měsíce jídlo s lepkem při současném užití přípravku GlutenPrima. Vše proběhlo bez nepříznivých projevů. Velmi nás Vaše zkušenost mrzí, ale dosud máme pouze pozitivní reakce.
Obraťte se prosím na naši emailovou adresu [email protected] nebo na telefonní číslo 603153386 abychom detailně zjistili informace o tomto konkrétním problému (např. zda byla kapsle správně aplikována). Děkujeme -
Nedoporučuje obchod
zboží, které uvádíte v mailu, že jsem nakoupil,
tak to jsou zrovna položky, které jste nezaslali (děkujeme za Vaši objednávku č. 2016000349.
Bohužel naše produkty „ Ascoffin Energy 10 x 8g “, „Biment tabs 60tbl“ a „Medosil 65g“ nejsou skladem, a proto Vám zboží bude dodáno bez těchto výrobků.
), přestože v nabídce byly.Reakce obchodu Biomedica
Vážený pane O., v našem výše zmíněném e-mailu se omlouváme za nedodané zboží s jeho konkrétním (správným) vyjmenováním. Jelikož některé položky jsou již opět naskladněny, odchází Vám zpráva s touto informací a s dotazem, zda požadujete dodatečné zaslání. MK
-
Nedoporučuje obchod
- dodání na adresu - nemusím chodit nakupovat osobně
- výběz zboří je dobrý
Bohužel ale nebylo dodáno vše co jsem si objednala, ze třech druhů zboží jsem obdržela jen jeden druh. Nevím jestli mi bude chybějící zboží dodáno.
Reakce obchodu Biomedica
Pokud objednané zboží není skladem, je zákazník dotázán, zda bude chtít být vyrozuměn po jeho opětovném naskladnění. Pokud snad k takovéto komunikaci opomenutím konkrétního pracovníka nedojde, budeme vděčni za telefonický či e-mailový dotaz, případně za upozornění prostřednictvím kontaktního formuláře na našem e-shopu. MK
-
Nedoporučuje obchod
- Objednal jsem zboží a nepřišel žádný email ani objednané zboží. Psal jsem jim email a vrátil se mi že emailová adresa neexistuje :-(
-
Nedoporučuje obchod
- ceny
- nulová komunikace
Nelze hodnotit, nulová komunikace, přišlo pouze potvrzení objednávky a pak už nic...
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- objednala jsem si doručení poštou a zásilka přišla kuryrem INTIME a přineslo mi to obrovské problémy vzhledem k tomu, že doma jsem až ve večerních hodinách a jinam mi nejde zásilku doručit, navíc kurýr byl dost nepříjemný, že neberu telefon (v práci nemohu když přednáším), nejdřív jsem si myslela že jsem špatně odeslala objednávku, ale při kontrole faktury jsem zjistila,že měla být doprava poštou.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- balení, krabice byla zalepena dvěma páskama izolepy, což budi dojem otevřenosti baliku. Také přeškrtaná adresa na krabici, která byla poslaná původně. Nevadí mi recyklace, ale mohly to přelepit a vrchol byl zapomenutý dopis s nabídkou jiného dodavatele při jenání s Biomedicou. Myslím, že je krajně nevhodné nechávat cizí korespondenci odběrateli v jiné záležitosti. Jsou to ale detajly, zboží bylo nepoškozené.
-
V připadě, že zboži nemate na skladě, eshop by neměl povolit objednávku.Následovně mate naprosto zbytečný proces.