Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vážená paní,

    situace se z našeho pohledu vyvíjela odlišně, vždy se snažíme jednat slušně, i proto zde nebudu zacházet do podrobností.

    Rád bych Vás požádal, abyste přestala šířit pomluvu ohledně okrádání zákazníků v našem obchodě.

    Radek Dítě, Bikeway

  • Osobně jsem v tomto obchodě udělala nehorší zkušenost za posledních mnoho let. Jak mají uvedeno na webu, předem jsem se telefonicky objednala na servis kola - montáž stojanu a nosiče. Při vstupu do prodejny jsem se nejenže nedočkala základní slušnosti tj. pozdravu, ale po zjištění obsluhy, že jsem si stojan i nosič již přinesla s sebou a nezakoupím je tedy v jejich prodejně, mi bylo arogantně sděleno, že by mě bývali na servis nevzali hned druhý den, ale až o týden později. Při odchodu mi bylo oznámeno, ať si připravím zhruba 400,-Kč. Jelikož jsem si na jejich webu zjišťovala i cenu jednotlivých služeb, která za tyto úkony činila necelých 230,-Kč, šla jsem si kolo vyzvednout s tím, že servisní technik nenosí všechny přesné ceny v hlavě a částka 400,-Kč byla jen orientační. Opět se opakovala situace z předchozího dne. Obsluha mi bez pozdravu přivezla kolo a k mému překvapení vyřčená částka k úhradě zněla na již zmíněných 400,-Kč. Po předložení mnou přineseném, vytištěném ceníku tohoto obchodu a dotazu, proč mi účtují víc peněz než jaké mají oficiálně uvedené ceny za služby mi bylo sděleno, že jsem s touto cenou souhlasila a pokud se mi to nelíbí, že mi komponenty zase odmontují a můžu odejít. Jelikož jsem kolo druhý den nutně potřebovala na domluvený výlet, byla jsem nucena tuto částku předraženou o 170,-Kč uhradit. Prodejnu, kde zákazníka okradou a cítí se jako rukojmí prodejce 2x určitě navštěvovat nehodlám a určitě si nezaslouží kladné hodnocení. Kodetová J.

  • Markonas: Dobrý den, nevím zda je vhodné se řídit dle informaci o dostupnosti produktu v eshopu, já jsem si do obchodu dopoledne zavolal, během chvíle mi bylo řečeno že zboží mají, tak jsem jej objednal, a odpoledne jej odeslali a druhý den bylo u mě doma, takže bych to neviděl na nějaké náhrady, nebo o čem to tady mluvíte. Myslím že mobilní telefon má dnes každý.

  • Dobrý den, dnes jsem jel do Vašeho obchodu koupit zámek na kolo. Na internetu byla uvedena dostupnost skladem, ale na prodejně zámek ve skutečnosti nebyl. Takže jsem jel zbytečně... Nejspíš jsem naivní, ale očekával bych alespoň omluvu či nabídnutí jiného řešení zákazníkovi (jako je to běžné v každém solidního obchodu...) Chtěl bych se tedy zeptat, jak často u Vás toto stává, abych příště opět nejel zbytečně.

    Díky.