Přihlásit se a přidat příspěvek
  • lukas: Jen dodatek pro lepší orientaci - jedná se o reakci na odpověď obchodu bikeprodejna.cz ke kritice přidané 12. června 2015.

  • Dobrý den, když už jste tímto mírně mou osobu bagatelizujícím způsobem rozjeli veřejnou odpověď na moji kritiku, jsem donucen reagovat.

    1. Není tak úplně pravda, co uvádíte. Klíč opravdu nebyl dodán za 2 dny. Trvalo to trochu déle. Ale pravdou je, že ne naštěstí výrazně déle - klíč byl k dispozici ve čtvrtek od 12:42.
    2. Je úplně jedno zda si zákazník objedná zboží, které teď označujete za exotické, pokud se obchod tváří, že ho má skladem. Uznávám, že moje chyba byla, že jsem se dopředu nepodíval do obchodních podmínek co ve vašem pojetí "skladem" znamená. Věřte, že existují obchody, které i takto "exotické" zboží mají okamžitě k dispozici.
    3. "Skladem" uvádíte víceméně vše ve vašem eshopu. Je na zváženou jaký to pak má význam, když toto označení nese i zboží, které sami později označíte za "exotické" a odůvodňujete tím delší dodací lhůtu..
    4. "Skladem" uvádíte stále ten kýžený klíč, ač ho momentálně (cca. poslední 2 týdny) ve funkční podobě nejste schopni sehnat ani od dodavatele. Což už ani nepokrývá tu vaši definici významu "skladem".
    5. Nejsem odborník na naši legislativu, ale před jmenováním zákazníků, kteří vám udělí negativní kritiku, si raději prostudujte naši legislativu o ochraně osobních údajů. Tento postup nemusí být až tak docela v pořádku a to i z pohledu serveru Heuraka.cz, který je postaven tak, že umožňuje anonymní recenze od ověřených zákazníků. Nehledě na to, že vy se mnou bavíte jako s konkrétní osobou, kterou jmenujete a já od vás dostávám víceméně anonymní reakci zastřešenou jen označením "bikeprodejna.cz", což není tak úplně fér.

  • Dobrý den pane Čejka,
    pokud přijdete po zavírací době, je již opravdu zavřeno.. Také občas chce jít z práce domů. Vaší reakcí se zabývat nebudeme. Jste člověk, který se chce jen hádat a osočovat jiné. Jsme rádi, že zákazníků, jako jste vy máme minimum.. Skončili bychom jinak v blázinci

  • Předem uvádím, že vše, co jsem zde napsal, je pravda a za vším si také stojím. Na Vaši reakci dál odpovídat nebudu, tolik času nemám. Ať si udělají Vaši zákazníci obrázek sami.

    A vzhledem k tomu, že jdete tak daleko, že recenzentům s negativní zkušeností zveřejňujete bez svolení jejich příjmení, předem říkám, že o zveřejňování jakýchkoli osobních údajů zájem nemám.

  • Když jsem se konečně do prodejny dovolal (a byl to boj...), řekli mi, že zboží bude připravené k odběru v pátek, nejpozději v pondělí. Nebylo.

    4) ZAVŘENÁ PRODEJNA V OTEVÍRACÍ DOBĚ, TELEFON NIKDO NEBERE
    Když zboží konečně dorazilo, šel jsem si ho vyzvednout ale prodejna byla zamčená, telefon jako obyvykle nikdo nebral (volal jsem několikrát). Napsal jsem tedy obchodníkovi sms:

    SMS:
    Dobrý den, prisel jsem vyzvednout zbozi, cekam tu uz 20 minut. Prodejna je zamcena a mobil mi nezvedate, slibenou dodaci lhutu nedodrzujete. Prosim o reakci a o svoleni k jejimu zverejneni na heurece, diky.

    Odpovědi jsem se nedočkal. Doufejme tedy, že veřejnou diskusí prodejce neopovrhne. Už nejde pouze o jednoho zákazníka...

  • Dobrý den,
    není mi to příjemné, ale vzhledem k tomu, jak se mnou jednáte, rozhodl jsem se dát příspěvek do diskuse.

    1) "SKLADEM" VE SKUTEČNOSTI ZNAMENÁ SKLADEM U DODAVATELE
    29.8. jsem vytvořil objednávku. U zboží bylo v dostupnosti napsáno skladem. Naivně jsem tedy očekával, že bude možné zboží ihned či v nejbližších dnech vyzvednout. Z pozdějších telefonátů jsem však zjistil, za označením skladem se ve skutečnosi skrývá to, že zboží je skladem u dodavatele.

    2) KOMUNIKACE NA BODU MRAZU

    2) Při telefonátu mi bylo sděleno, že u mnou zakoupené položky není v dotupnosti napsáno skladem, ale "5 dní". Otevřel jsem si tedy webové stránky obchodu, rozklikl položku a opravdu u ní bylo uvedeno "skladem", což jsem prodavači ihned řekl. Na toto mi bylo sděleno, že cosi o pěti dnech je v obchodních podmínkách...

    3) NEDODRŽENÍ DODACÍ LHŮTY, OMLUVA ŽÁDNÁ