Přihlásit se a přidat příspěvek
  • BIKE PARK MOST PRODÁVÁ NEKVALITNÍ „SPOTŘEBNÍ MATERIÁL“ !!!

    „BON TRAGEDY“, aneb malý příběh o VELKOrysém přístupu k prodeji v bodech:

    - zakoupil jsem ve firmě BIKE-PARK-MOST novou duši zn. BONTRAGER, jako náhradu za poškozenou duši (No name – Taiwan) originálně osazovanou na MTB zn. TREK
    - na původní „No-Name“ duši jsem najel cca. 2000km
    - osobně jsem, přesně dle doporučení servisního technika z BIKE-PARK-MOST osadil novou duši BONTRAGER
    - po ujetí cca. 300km na nové duši BONTRAGER došlo při jízdě na zcela rovném asfaltovém povrchu k jejímu defektu
    - po demontáži jsem zjistil, že se nejednalo o klasický defekt („píchnutí“, který bych zaručeně nereklamoval), ale o defekt samovolného vytržení kovového dílu (ventilku) z gumové části duše
    - duši jsem donesl do BIKE-PARK-MOST v dobré víře, že dostanu v rámci reklamace výměnou jiný (nejlépe typ) a bezvadný výrobek
    - nestalo se a v rámci naučeného postupu při prodeji jsem byl opakovaně členy prodejního teamu BIKE-PARK-MOST přesvědčován, ze chyba je na moji, nikoli jejich (BIKE-PARK-MOST, BONTRAGER) straně
    - přesto, že žiji v zahraničí, znalý problematiky ohledně obvyklého českého přístupu k prodeji (čest a omluva výjimkám!) jsem prodejcům ustoupil, vyslechl jejich pseudoargumenty a se servisním technikem z BIKE-PARK-MOST se dohodl, že výměnu další nové duše provede on tak, abychom se společně vyhnuli dalším případným technickým problémům.
    - věřil jsem, že pro jednou mi tento ústupek pomůže udržet si toho dne dobrou karmu;-) Přesto jsem však předem a regulérně členy teamu BIKE-PARK-MOST informoval o tom, že pokud by se měl stejný defekt opakovat, prodejnu BIKE-PARK-MOST navštívím a budu požadovat kompletní kompenzaci t. výměnu obou zakoupených duší.
    - po ujetí cca. 300km na další duši BONTRAGER došlo při jízdě na zcela rovném asfaltovém povrchu k jejímu defektu
    - po demontáži jsem zjistil, že se jednalo o zcela shodný defekt, jako v minulém případě, (přestože tentokrát byla duše kompletně osazována ser. technikem v BIKE-PARK-MOST), tedy defekt
    samovolného vytržení kovového dílu (ventilku) z gumové části duše
    - obě vadné duše jsem donesl do BIKE-PARK-MOST, kontaktoval přímo majitele, kterého osobně od dětství znám a požádal ho o jednání v ústranní, abychom se vyhnuli evn. špatné reklamě pro BIKE-PARK-MOST. Vědom si skutečnosti, že odpovědnost by měla v tomto případě nést fy. BONTRAGER. Majiteli jsem vše podrobně popsal (první zakoupení duše, defekt, ujišťování že jsem duši neodborně instaloval, „pohádku“ o tom, že tohle se u 300 duší denně, které v BIKE-PARK-MOST prodávají nikdy nestalo, atp.) a žádal jen o kompromisní kompenzaci, tj. výměnu jen jedné ze dvou zakoupených duší
    - čeho se mi po zhruba půlhodinovém asertivním (vím, že v ČR bych bohužel došel dál spíše s agresí, ale zvolil jsem tento přistup) jednání dostalo….: ???
    - ujištění o tom, že jsem duše, včetně té kterou instaloval servisní technik z BIKE-PARK-MOST, neodborně instaloval, „pohádku“ o tom, že tohle se u 300 duší denně, které v BIKE-PARK-MOST prodávají nikdy nestalo, atp…
    - nakonec jsem se obrátil, mimochodem, co se týče přístupu na mnohem profesionálnějšího a serióznějšího prodejce (chválím jak servisní. techniky, tak p. vedoucího pobočky) fy CYKLOWORLD MOST, ve které byly vždy veškeré mé požadavky vyřizovány plně profesionálně a k mé plné spokojenosti.
    - v CYKLOWORLD MOST jsem zakoupil další, v pořadí tedy již čtvrtou duši, tentokrát „automobilové“ značky CONTINENTAL a na této duši již najel k dnešnímu přes 500km
    - proč jsem nejel do CYKLOWORLD rovnou? Nezastupují bohužel zn. TREK a nevedou tedy skladem značkou TREK osazované díly BONTRAGER
    - paradoxem ovšem v této celé záležitosti je skutečnost, že vedoucí pobočky CYKLOWORLD MOST je zaměstnanec a vedoucí pobočky BIKE-PARK-MOST je „pouze“ její majitel.
    - pro názornou ilustraci přikládám fotografie poškozených cyklo duší zakoupených v BIKE-PARK-MOST


    Celkem mě zdržuje, že jsem nucen psát tyto řádky. Pohodlnější by rozhodně bylo zúčastněně plkat v restauraci.
    Závěrem však dlužno uvést, že nejde v žádném případě o finanční prostředky, ale o princip. Nedá mi však neuvést,
    že jsem se s takovým přístupem u obchodníku ve vyspělých zemích prakticky nikdy nesetkal.

    Má běžná praxe je taková, že ve velmi výjimečných případech obchodník bezplatně vyřizuje (dokonce neoprávněně
    požadovanou) opravu u výrobku se zhruba 750ti násobnou hodnotou, než li byla tržní (nikoli nákupní) cena evidentně
    vadné duše(duší)!

    Možná to chce jen ještě trochu toho středoevropského času. Zůstaňme tedy trpěliví …;-)


    http://img37.imageshack.us/img37/2335/bikeparkmostbontragedy1.jpg

    http://img802.imageshack.us/img802/3969/bikeparkmostbontragedy2.jpg

    http://img3.imageshack.us/img3/5558/bikeparkmostbontragedy3.jpg