Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • .
    • .

    .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slíbili ze se ozvou protože zboží není skladem s nikdo nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Reklamace proběhla do měsíce, komunikace obchodu 0.

    Reakce obchodu Bikeinvest.cz

    V případě vyřizování reklamace je prodejce odkázán na informaci svého dodavatele . Pokud ji nemáme, nebudeme si vymýšlet nepravdy jenom proto, aby byla komunikace. Respektujeme obchodní zákoník, kde jsme vázání termínem vyřízení reklamace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné

    Již nikdy více!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace hrůza a děs nikdo vám nenapíše nezavolá ohledně objednaného zboží kdy bude skladem...
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Doporucuji zakoupit primo u autorizovaneho prodejce. V pripade reklamace nemaji dostatecne pravomoci k jejimu vyrizeni.

    Hodinky Garmin jsou poskozene, stale v zarucni dobe. Mela jsem hodinky pouze 4 mesice, nicmene obchod mi reklamaci neuznal s tim, ze technik spolecnosti Garmin neuznava reklamaci. Hodinky si tedy ponecham, vse predam k soudnimu znalci.

    Reakce obchodu Bikeinvest.cz

    Pokud dodavatel výrobku pro maloobchod po přezkoumání reklamace, reklamaci neuzná, nejedná se o otázku pravomoce, ale o poškození výrobku způsobem, kdy není možné reklamaci uznat.Toto rozhodnutí maloobchod pouze tlumočí zákazníkovi.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nízké ceny
    • zmatené telefonáty zaměstnaců, nepravdivé údaje o době dodání
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Udávaná dodaci lhůta 2dny ,3den po objednaní po mém zavolání zda si pro zboží mohu dojet my bylo sdeleno že bohužel není a nebude
    • ?
    • Zboží zatím nedorazilo.

    Raději nic.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednal jsem si tufo extreme emulzi pro nedělený ventilek, dostal jsem ale tufo extreme tmel pro dělený ventilek s ubezpečením, že to půjde zalepit, prodejce mi dal nějaký plastový brčko pro lepší implikaci, ale to bylo úplně k ničemu. Galusku se tak nepodařilo zalepit, musím si koupit nový lepení pro nedělený galusek. Tohle byly vyhozený peníze. Měli by inzerovat produkty, které mají.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod nabízí zboží, které nemá k dispozici.
    • Obchod poptával mechanika s nezákonnou podmínkou "věk do 40 let". Zákazníků se na věk naštěstí neptají.

    Zatím, žádná moc pozitivní zkušenost, ale ani pro nákup nic výrazně negativního. Zboží, které k dispozici nebylo, obchod již nenabízí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - žádné
    • - nevyřízení objednávky

    - nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Subjektivní, měla jsem cestu okolo.
    • Malé skladové zásoby, ale to je slabina českých obchodů obecně. Jak si mám vybrat a koupit kolo, když mi ho ani nemohou ukázat? Čím chtějí čeští obchodníci lákat klienty? Nebo že by už konec sezóny a máme vyděláno? O měsíc dříve v Rakousku jsem viděla obchody natřískané koly z celého katalogu k prasknutí.

    Pokud budou mít zboží, které sháním, nakoupím tam, ale jinak nemám proč tam chodit. Takto průměrných krámů je všude dost.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zdlouhavá komunikace a nereagování, dokud jsem nezavolal

    obchod nejspíš není špatný, ale má nedostatky... měli by si zaktualizovat nabídku, nemusely by se pak řešit případy, že poptávané zboží již není na skladě a zákazník čeká více než dva týdny na vrácení peněz...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod uváděl v mém případě u předmětného výrobku, dodání do dvou až tří dnů. Po deseti dnech mi bylo na můj telefonický dotaz sděleno, že zboží nemají a minimálně čtrnáct dní mít nebudou. Očekával bych, že mne bude obchod sám informovat, o vzniklých potížích. Objednávku jsem proto zrušil, protože jsem nechtěl čekat dalších čtrnáct dní, s nejistým výsledkem. Jako drzost považuji, když mi potom přijde vygenerovaný e-mail, abych vyjádřil svoji spokojenost s nákupem.... Proto služby této společnosti vřele NEDOPORUČUJI !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přesto, že dodací lhůta u zboží je inzerována na 2-3 dny, tak i po 11ti dnech se nějak nedaří. Po telefonickém dotazu mně bylo slíbeno, že se prodejce ozve a oznámí, jak je to s mojí zakázkou, ale na odpověď čekám už dva dny. Je to první nákup u tohoto obchodníka, tak nemohu "šmahem" odsoudit, ale u jiných cyklo-shopů nákup funguje o mnoho lépe.