Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doručeno jiné zboží

    E shop má chybně označené zboží, po vybrání položky Vám přijde jiné,byť velmi podobné zboží. Obrázek pro vybrané zboží neodpovídá realitě. Přes opakující se telefonické hovory a opakující se e-mailovou korespondenci nebyl obchod schopen objednávku zrealizovat.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží mi bylo odesláno až na základě mého telefonického dotazu, kde že je má objednávka po třech dnech od objednání (zboží bylo skladem).

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velikost 44 = cca40 malé, velikost nelze reklamovat
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neprijemne jednani.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Perfektní odlehčené holínky
    • Milé prodavačky

    I přesto, že personál byl velmi milý, musím sdělit co mě rozčílilo.
    První problém byl s registrací do obchodu, který se mi po týdnu podařilo vyřešit s p. Kulíkem. Za registraci obdržíte slevový kupón 100 Kč, ten jsem uplatnila v další objednávce. Objednávala jsem 10 párů bot, bohužel 2 páry bylo nutné vyměnit. Obchod mi sdělil, že výměnu neprovádějí, že musím boty poslat zpět, oni mi vrátí peníze na účet a poté si je mám objednat znovu, což jsem udělala. Ano, peníze mi přišly na účet, ale o 20 Kč méně. (slevový kupón byl rozpočítán na desatery boty, a za dvoje vrácené mi hned 20 Kč obchod odečetl. A to i přes to, že jsem je hned objednala znovu, protože já je nevracela, ale měnila. Zároveň jsem si v obou objednávkách zaškrtla možnost vrácení zboží do 30 dnů v částce 29 Kč. K čemu tedy tato služba slouží? Nejde mi o 20 Kč, ale jde mi o princip. Během jednoho měsíce, jsem od firmy koupila 14 párů holínek a jiné drobnosti v částce přesahující 7000 Kč, o to víc, mě jako dobrého zákazníka taková hloupost mrzí. Chtěla jsem to řešit telefonicky, ale dostala jsem pouze příslib, že informace bude předána oprávněné osobě. Tedy nemám zpětnou vazbu a proto píši moji zkušenost sem.