Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sortiment obchodu už není vůbec zajímavý, obchod se stává výprodejovou webkou stylu “vše za 49, vše za 149 atd” kde se nabízí pouze nezajímavý zbytek neprodaných kolekcí za poslední rok a nic nového nebo zajímavého. Původní název obchodu už nemá vůbec nic společného s velkými značkami - big brands

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nebyla doručena celá zásilka, bez dřívějšího upozornění na to, že objednané zboží již nemají, doručené zboží poškozené (tričko s utrženými knoflíky)

  • Nedoporučuje obchod

    Dobrý den,
    kabelka se mi již dlouho velice líbila. Pak jsem si ji konečně objednala.
    Když balíček dorazil a já ho otevřela, tak se mi zdálo, že kabelka má trochu jinou barvu a co se týče kvality, tak si myslím, že kabelka nebyla kožená, ale umělohmotná. Druhý den jsem ji jela vrátit. Byla jsem velice zklamaná a už si nikdy nic neobjednám.

  • Nedoporučuje obchod

    • dát do balíku otevřenou lahvičku se sprejem je vrchol (to že zabalí do igelitu nezabrání vylití a smradu, v podstatě zněhodnecení celé zásilky
    • nebyl ojedinělý případ excesu v balení
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboži mi přišlo jiné než bylo na obrázku a které jsem si objednala.
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Musela jsem vrátit, byly příliš těsné.

  • Nedoporučuje obchod

    Vůně je v autě nepoužitelná, pokud někomu stačí dekorace, ať si koupí. Vůně je však zcela vyčichlá, zřejmě už hodně dlouho ležela ve skladě a prodejce dobře ví, proč ji slevnil.

    Reakce obchodu BigBrands.cz

    Dobrý den Milane,

    mrzí nás, že Vám nakoupené zboží nevyhovuje.

    Bohužel neevidujeme z Vaší strany jakoukoliv informaci k tomuto problému. V případě časného hlášení, se lze domluvit na způsobu řešení.

    V případě potřeby se prosím vždy obracejte na náš zákaznický servis nebo emailovou adresu .

    Hezký den.

    Alex
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    Vážení přátelé,
    bohužel jsem si objednal tričko, kde v popisu byla uvedena kapsička.
    Byla to klamavá informace. Tričko sice vypadá, že má kapsičku, ale ve skutečnosti je to pouze ozdoba.

    Reakce obchodu BigBrands.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojen s objednaným zbožím.

    Vaše informace o chybném popisu byla předána na příslušné oddělení k prověření . V rámci této objednávky Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na případném řešení této situace.

    Omlouváme se Vám za tento omyl z naší strany a pevně věřím, že se již nebude opakovat.

    Hezký den.

    Alex
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišly mně naprosto jiné šaty. Navíc ty objednané neměli.

    Reakce obchodu BigBrands.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se, že Vám bylo doručeno jiné zboží.

    Velmi se Vám za tuto situaci omlouváme a v rámci této objednávky se s Vámi ještě spojíme.

    Hezký den.

    Alex
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Boty přišly bez předchozího upozornění v jiné barvě! Místo černé bílá !

    Reakce obchodu BigBrands.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že došlo k zaslání jiné barevné varianty než jste objednala.

    Za pochybení na našem skladu se Vám velmi omlouváme a budeme Vás v rámci této objednávky ještě kontaktovat. Pevně věřím, že nalezneme společně řešení této situace.

    Hezký den.

    Alex
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhé vrácení peněz za znoží

    Reakce obchodu BigBrands.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojeni s nákupem na našem eshopu.

    Dle prověření Vaší objednávky Vám byly peníze poukázány na Váš účet do 2 pracovních dnů. Pevně věřím, že je vše v pořádku. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí se prosím na nás obraťte.

    Přeji Vám hezký dne.

    Alex
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pánská voda není balena do igelitu, byla nedotažena a v balíku vytekla asi 1/3 obsahu a balík zevnitř rozmáčela.

    Reakce obchodu BigBrands.cz

    Dobrý den Ladislave,

    mrzí nás, pokud došlo k poškození obsahu Vaší zásilky.

    Bohužel neevidujeme od Vás ohledně této záležitosti žádnou informaci a z tohoto důvodu se s Vámi ještě spojíme. Kvalita doručeného zboží je pro nás velmi důležitá .

    Omlouváme se Vám za komplikace.

    Alex
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali mi jinou barvu než jsem si objednal a dělali mrtvého brouka

    Reakce obchodu BigBrands.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás pokud došlo k záměně Vašeho produktu.

    Bohužel ve Vaší komunikaci s naším zákaznickým servisem neevidujeme informaci o tomto problému. V tomto případě Vás budeme ještě kontaktovat, pro poskytnutí více informací.

    Omlouváme se za komplikace.

    Alex
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stále se opakující stejné zboží.

    Zboží jsem vracela. Obchod mi sice vrátil peníze ale bez nákladů na dopravu. V minulosti nebyl problém s vrácením celé částky. Komunikace s obchoden je katastrofa.

    Reakce obchodu BigBrands.cz

    Dobrý den Mirko,

    mrzí nás, že nejste spokojená s nákupem na našem eshopu.

    Dle prověření vše řešíte s naším zákaznickým servisem. peníze Vám budou samozřejmě vráceny včetně částky za zvolený způsob dopravy. V tomto ohledu je ted vše v pořádku, za rozdělení vracejících částek se omlouváme.

    Hezký den.

    Alex
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dosud nedorazily, přestože bylo zasláno avízo ohledně doručení. Zákaznický servis nebyl schopen podat jakoukoliv relevantni informaci. Dosud nemám tušení, zda zboží bude dodáno či nikoliv. Tato zkušenost se již opakuje. Podobná byla při moji předešlé dodávce. Evidentně se jedna o pokračující závažný technicky problém, který dosud nikdo nebyl schopen vyřešit. Jsem velmi nespokojena.

    Reakce obchodu BigBrands.cz

    Dobrý den Petro,

    velice se omlouváme za nedoručení Vaší zásilky.

    Dle prověření bohužel ani po předání zásilky přepravci, nebyla fyzicky dohledána. Bohužel došlo k pravděpodobně k technické chybě již v době předávání. Velice nás tato situace mrzí a předávám vše na naše příslušné oddělení k prověření celé záležitosti, aby se takovéto situaci v budoucnu předešlo,

    Ještě jednou se Vám omlouváme za tyto komplikace a doufáme, že nám i nadále zachováte Vaši přízeň.

    Hezký den.

    Alex

    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem deník Happy Thoughts Only, dorazil mi deník v jiné barvě s jiným nápisem - pro nás nevhodným. Nevím, zda zboží, které jsem chtěla, nebylo skladem, přestože podle informací stránek být mělo, nebo došlo k chybě, ale byla jsem zklamaná a rozčarovaná. Obchod , který se tváří, že je na úrovni, by měl věnovat svým zákazníkům více pozornosti - aktualizovat informace na stránkách, lépe kontrolovat odesílané zboží nebo alespoň zákazníka upozornit, že zboží není skladem a zda má zájem o podobné. V dnešní době nemají lidé čas se zabývat vyřizováním vracení špatně zaslaného zboží. Se službou jsem nebyla spokojená.

    Reakce obchodu BigBrands.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že došlo k doručení jiného zboží.

    Bohužel neevidujeme v systému v rámci této objednávky žádnou informaci z Vaší strany, proto se s Vámi v dohledné době spojíme a domluvíme se společně na způsob řešení celé situace.

    Zde se pravděpodobně jedná o pochybení na našem skladě, za což se Vám velice omlouváme.

    Hezký den.

    Alex
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Od fúze se společností MALL a.s., je to bída, služby se výrazně zhoršily, kvalita zboží také a zaplatit přes PaU je horor. Naprosto neschopní POLÁCI!!! Vůbec nejsem spokojená!
    Zuzana Kratochvílová

    Reakce obchodu BigBrands.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste takto nespokojená s nákupem na našem eshopu.
    Vzhledem k tomu, že neevidujeme v této objednávce žádný problém, budete se tato informace týkat pravděpodobně jiné.
    Nicméně spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá a z tohoto důvodu se s Vámi spojíme, abychom mohli společně vyřešit důvod Vaší nespokojenosti.

    Hezký den.

    Alex
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod potvrdil objednávku a zaslal číslo balíčku. Balíček nedorazil a pod zaslaným číslem měl dopravce něco úplně jiného. Zákaznický servis obchodu se omluvil a ujistil mě, že zboží dorazí o týden později. O dva týdny později jsem byla stále bez zboží i bez jakýchkoli informací ze strany obchodu. Na další písemný dotaz mi pracovník zákaznického servisu odpověděl, že zásilka nebyla a již ani nebude předána dopravci a pokud mám o zboží stále zájem, mám udělat novou objednávku.

    Reakce obchodu BigBrands.cz

    Dobrý den,

    velice se Vám omlouváme za komplikace s Vaší zásilkou.
    Předala jsem informaci na příslušné oddělení, aby se již tato situace neopakovala. V rámci dořešení Vaší objednávky se s Vámi ještě spojíme.

    Ještě jednou se Vám omlouváme.

    Hezký den.
    Alex
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku mi automaticky zrušili a kdybych si neposlala dotaz, ani to nevím. Zboží se " prý " někde ztratilo nebo poškodilo cestou. Když tedy budu chtít, mám si ho objednat znovu.

    Reakce obchodu BigBrands.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás komplikace, které nastaly ve Vaší objednávce.

    Bohužel došlo k poškození zásilky a nebylo možné její doručení ze strany přepravce. Jistě není v pořádku, že jste nebyli informováni o tomto problému a velmi se za toto pochybení omlouváme. Předala jsem vše na příslušné oddělení, aby se již tato situace neopakovala. V rámci této objednávky Vás budeme ještě kontaktovat s domluvou řešení.

    Ještě jednou se Vám omlouváme.

    Alex
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je mi líto, ale mikina kterou jsem objednala byla celá křivě ušitá a hodinky nefungovaly. Plus je jen vrácení peněz do 4 dnů.

    Reakce obchodu BigBrands.cz

    Dobrý den Tino,

    mrzí nás, že jste nebyla s nákupem u nás spokojená.

    Pevně věříme, že se jednalo pouze o ojedinělou záležitost, která se nebude již opakovat. Na kvalitě našeho zboží si velmi zakládáme a spokojenost zákazníků je pro nás velmi důležitá.

    Omlouváme se za komplikace a doufáme, že i nadále zachováte našemu eshopu svou přízeň.

    Hezký den.

    Alex
    [email protected]