• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Komunikace a rychlost dodání na výbornou.
    Bohužel produkt je velkým zklamáním

    Reakce obchodu bidetshop.cz

    Mrzí nás každý případ zákazníka, který ať z jakéhokoliv důvodu má pocit, že u nás neobdržel dostatečnou kvalitu zboží i služeb za požadovanou cenu. S ohledem k celkovým velmi dobrým referencím, které dlouhodobě náš obchod má - jak reference o službách, ale i reference na kvalitu zboží, si troufám s jistotou tvrdit, že v tomto konkrétním případě muselo dojít k nerealistickým očekáváním zákazníka, nebo a to je také možnost došlo k technickému problému na samotném výrobku, který ale s námi nikdo konkrétně neřešil. Není-li zákazník spokojen měl využít možnosti odstoupit od kupní smlouvy. Toto se nestalo a výrobek nám vrácen nebyl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu bidetshop.cz

    Dobrý den, zákazník si objednal produkt, který je na cestě od výrobce a bude k dispozici v půběhu měsíce prosince. Následně dostal automatické potvrzení objednávky. Mrzí nás Vaše negativní reference, že nekomunikujeme, což musím kategoricky odmítnout a vnímám to jako možný důsledek toho, že jste si při objednávce nevšimla, že objednávate zboží s budoucím datem naskladnění. Když budete mít jakékoliv dotazy, proím kontaktujte nás na uvedených kontaktech v objednávce nebo na webu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 16. 11. 2021 jsem si objednala hyundaibidet, objednávku jste mi potvrdili a tím to skončilo, žádnou zásilku jsem neobdržela ani zprávu o odeslání, dnes jsem obdržela email abych ohodnotila nákup, který neproběhl, poněvadž jsem do dnešního dne ani zprávu ani zásilku nedostala. Marková

    Reakce obchodu bidetshop.cz

    Dobrý den, zákazník si objednal produkt, který je na cestě od výrobce a bude k dispozici v půběhu měsíce prosince. Následně dostal automatické potvrzení objednávky. Mrzí nás Vaše negativní reference, že nekomunikujeme, což musím kategoricky odmítnout a vnímám to jako možný důsledek toho, že jste si při objednávce nevšimla, že objednávate zboží s budoucím datem naskladnění. Když budete mít jakékoliv dotazy, proím kontaktujte nás na uvedených kontaktech v objednávce nebo na webu.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Bidet byl bohužel nefunkční, nepomohla ani výměna za jiný kus, po druhé reklamaci mi byly vráceny peníze.

    Reakce obchodu bidetshop.cz

    Ke každému zákazníkovi od začátku přistupujeme stejně a o našem přístupu svědčí většina našich referencí. Náš obchod opakovaně na vlastní náklady elektronický bidet po stížnosti a tel. konzultaci od zákazníka přijal zpět, uhradili jsme poštovné a zboží na dílně odzkoušeli. Zboží jsme nové zaslali 3x k zákazníkovi na vlastní náklady a snažili pochopit příčinu problému, která se projevovala pouze u zákazníka. U nás jsme 2x vyexpedovali nově rozbalené a odzkoušené zboží, abychom zamezili další reklamaci. Od začátku považujeme celý obchodní případ za nestandardní. Nedává smysl opakovaně zasílat nefunkční zboží. Nedokážeme si vysvětlit konečný výstup a stojíme si za tím, že zboží bylo plně funkční.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Máte to to trochu popletené, chcete hodnotit obchod , ale žádné zboží ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu bidetshop.cz

    Dobrý den, k této referenci zřejmě došlo omylem, kdy systém zaslal dotazník ještě před tím, než zákazník obdržel zboží. Heureka tyto formuláře posílá automaticky s určitým odstupem od provedení objednávky. Toto se stalo z důvodu objednávky zboží, které bylo na cestě od dodavatele, a kdy mezi datem provedení objednávky 27.5. a datem expedice (9.6.2021) vznikla časová prodleva. Negativní reference nás mrzí. Věříme, že nyní když zákazník již delší dobu náš produkt využívá, zváží pozitivní referenci i s ohledem k tomu, že si pořídil zkrácenou verzi bidetového prkénka z důvodu kompatibility se stávající záchodovou mísou.