Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Snaží se sice omluvným telefonem věc vyřešit, ale to jsou jen slova, že.
    • Na stránkách mají uvedené věci skladem a potom volají že tu věc nemůžou najít. Protože jste zaplatili předem tak vlastně čekáte až tu věc naskladní a potom vám to pošlou.

    Nepatří mezi moje oblíbené obchody. Když tam zajdu osobně má člověk pocit že personál otravuje.
    Tentokrát jsem objednávala protože měli na stránkách celou sadu kterou potřebuji. Ale ani tady ve světě eshopu moc nefungují.

    Reakce obchodu bici.cz

    Vážená paní,
    mrzí nás Vaše zkušenost s naším obchodem, nicméně musíme se v této věci ohradit. Snažíme se vždy zákazníkům maximálně vyjít vstříc a co nejlépe vyhovět, jak při vyřizování objednávek, tak při osobní návštěvě v naší prodejně. V konkrétním případě Vaší objednávky došlo opravdu k chybě ve skladu, a to k záměně jednoho kusu blány ze tří objednaných za jiný velmi podobný model. Nicméně v situaci, kdy náš obchod drží skladem několik tisíc kusů produktů, se samozřejmě nelze podobné nesrovnalosti zásob úplně vyhnout. Vaše rozhořčená reakce nás překvapuje tím spíše, že jste námi navrhované řešení spočívající v co nejrychlejším dodání chybějícího 1 kusu v horizontu dvou týdnů (při samozřejmém zachování původní nižší ceny zboží i přes nárůst dodavatelských cen nových zásilek), při telefonické domluvě s klidným hlasem přijala. Druhou nabízenou možností samozřejmě bylo zrušení celé objednávky a navrácení celé zaplacené částky kartou zpět. Pokud Vás k nákupu v našem obchodě, který, jak tvrdíte, nepatří k Vašim oblíbeným, motivovala opravdu pouze skutečnost, že požadované zboží nebylo jinde u konkurence k dispozici, mrzí nás tato nepříjemnost o to více. S pozdravem přejeme vše dobré a hodně pozitivní nálady po celý rok 2024!

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • s obchodem vše ok
    • zboží ale přišlo poškozené - nekvalitní výrobek, který se rozlomil pravděpodobně při přepravě důvodem špatného zabalení (krabice byla v pořádku, ale uvnitř byl výrobek rozbitý, krabice nebyla uvnitř nijak vypodložená a zboží - bonga bubínky se tedy rozbily
    • zanedbané zabalení zboží

    Reakce obchodu bici.cz

    Dobrý den, je smutné, že ač jsme zboží expedovali druhý den od objednání a sama píšete "s obchodem vše OK", NEDOPORUČUJETE jiným u nás nakupovat a snižujete tak naše celkové hodnocení, na kterém si zakládáme!
    Pravděpodobně Česká pošta zboží po cestě rozbila bezohledným zacházením. Jakýkoliv přepravce mezi naší prodejnou a zákazníkem je prostředníkem, třetí stranou a jejich služby bohužel nemůžeme vůbec ovlivnit. K zanedbanému zabalení bych se vyjádřil takto, zboží bylo v originál přepravním balení, v kterém přežilo v pořádku cestu z Číny až k nám (tisíce kilometrů a několik překládek). Proč nepřežilo pár desítek kilometrů z Prahy k Vám už zůstane asi tajemstvím pošty. To, že přenášíte důsledek nedbalé práce přepravce na hodnocení důvěryhodnosti naší firmy, nám nepřijde z Vaší strany moc korektní.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.