Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud je pobočka v obchodním centru a ma stejnou otevírací dobu jako obchodní centrum, nechápu, proč má zavřeno.

    Reakce obchodu Bibelot.cz

    Vážený zákazníku,

    za tuto situaci se omlouváme. Bohužel nedokáži identifikovat přesný datum a čas, vaší návštěvy. Otevírací doba je samozřejmě totožná s otevírací dobou centra. Nicméně vzhledem k velikosti našich poboček je v našich prodejnách vždy pouze jeden člen personálu. Pokud si potřebuje odskočit, nezbývá nic jiného než na pár minut zavřít. Vždy by ale měl být vstup prodejny označen časem opětovného otevření.

    S pozdravem Tým BIBELOT

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nevhodné řešena reklamace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neviem o žiadnych výhodách. Sĺubovaný darček v zásielke nebol.
    • Sĺubovaný darček v zásielke nebol.
    • Veľmi nepríjemná pracovníčka

    Veľmi nespokojný a nedoporučujem tento obchod. Balík nebol kompletný (chýbal darček). Strašná komunikácia. Drzá a arogantná pracovníčka. Opravenú zásielku mi doručili na obchod a uložili tam v dňoch keď vedeli, že ho nebudem môcť vyzdvihnúť. Bol to úmysel alebo absolútna neschopnosť?
    Bol to strašný zážitok a peňaženku stále nemám.
    Tento obchod by som doporučil len nepriateľovi.

    Reakce obchodu Bibelot.cz

    Vážený zákazníku,
    skutečně došlo k systémové chybě a k několika objednávkám nebyl přibalen slíbený dárek. Všem zákazníkům jsme dárek co nejdříve doručili. Vy jste si vybral možnost vyzvednout si objednávky i s dárkem na prodejně. Dobu uschování jsme vám oproti standardu prodloužili, abyste měl dostatek času na vyzvednutí. Ještě dnes tam na vás objednávky čekají. Můžete si je tedy stále vyzvednout. Za chybu se tedy omlouváme, ale více už udělat nemůžeme.

    S přáním hezkého dne
    Tým Bibelot

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Reklamaci dodaného zboží se závadou řeší zdlouhavě přes návštěvu kamenné prodejny, odesláním reklamačnímu technikovi, namísto výměny nebo vrácení zboží při prodeji na dálku. Neochota najít řešení, které bude pro kupujícího jednoduché a rychlé.

    Reakce obchodu Bibelot.cz

    Vážený zákazníku,
    toto je standartní reklamační proces. Máte možnost zboží odeslat poštou, nebo přinést na prodejnu. Reklamační technik musí zboží vždy posoudit. Reklamace vyřizujeme v co nejkratším možném čase a určitě nečekáme 30 dní, jak nám umožňuje zákon. Pokud si reklamace nežádá objednání náhradního dílu, vyřizujeme ji obratem.

    S pozdravem
    tým Bibelot

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zbozi mi doslo ale jine nez jsem si objednala.

    Reakce obchodu Bibelot.cz

    Vážená zákaznice,

    za toto pochybení se omlouváme. Došlo k chybě skladníka, který sáhnul o polici vedle. Místo náplně do diáře Filofax jste dostala zápisník Filofax v hodnotě asi 2x vyšší. Pokud byste nám dala vědět, určitě bychom ihned sjednali nápravu. Bohužel jsme se to dozvěděli až nyní z recenze. Referentka vás ihned kontaktovala a zjistila, že vám to nevadí a výměnu nežádáte.

    Přeji hezký den.

  • 8.12. Jsem si objednala zboží dnes je 4.1.a pořad nic. Bylo mi řečeno, ať urguji zasilkovnu.. tam mluvíte s robotem -takže super …zboží mám zaplaceno…

    Reakce obchodu Bibelot.cz

    Vážená zákaznice,

    zde byla opravdu chyba na straně přepravce. Z naší strany jsme se snažili zjistit u dopravce veškeré dostupné informace, abyste zásilku měla co nejdříve u sebe. Naše referentka nakonec po několika telefonátech zjistila, že zásilka leží už od začátku na výdejním místě, které jste si zvolila. Bohužel tam ho zapomněli napípnout co systému. Zásilka tedy vypadala jako ztracená. Hned, jak jsme se toto dozvěděli, kontaktovali jsme vás. Bohužel toto v zásilkovně zjistili až po tak dlouhé době.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si naplne typu S, prisly mne bez upozorneni M. Vyhodila jsem je, jsou mne k nicemu.

    Reakce obchodu Bibelot.cz

    Vážená zákaznice,
    rád bych vás upozorníl, že typ S neznamená to stejné jako šíře hrotu M či F. "S" v názvu označuje typ SMALL, tedy že je určem pro malá kuličková pera typu Mozart. Dorazil vám tedy přesně ten typ náplně, který dorazit měl. Pokud však nejste s produktem spokojena, máte samozřejmě nárok na reklamaci nebo odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od nákupu. V případě zjištění, že chyba nastala na naší straně, vždy vracíme zákazníkovy i poštovné, které uhradil na dopravení zboží k nám. Určitě je škoda zaplacené zboží vyhazovat
    Přeji hezký den - Tým Bibelot.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace, nevyřízení reklamace

    Reakce obchodu Bibelot.cz

    Vážený zákazníku,
    píšete o nevyřízené reklamaci a špatné komunikaci. Popravdě nevíme, kde je problém. 4.3.2021 jste napsal e-mail, ve které jste nám sdělil, že požadujete odstoupení od kupní smlouvy, z důvodu špatně zvolené velikosti náplně pro váš diář. Naše referentka Vás e-mailem kontaktovala a sdělila vám přesný postup při odstoupení od smlouvy. Náš online formulář jste vyplnil 8.3.2021 a zřejmě následně odeslal vrácené zboží na naši adresu. Toto zboží jsme obdrželi v pátek 12.3..2021. Dnes je pondělí 15.3.2021. Nevím tedy, jak rychlý proces vyřízení by Vám vyhovoval. My se snažíme každý takový případ vyřešit co nejdříve, aby měl zákazník své peníze zpět na účtu v nejkratší možné době. Přesně tak budeme postupovat i zde. Dnes referentka tuto záležitost vyřeší, a v nejbližší době můžete očekávat peníze na vašem účtu.
    Přejeme hezký den
    Tým BIBELOT.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neschopnost, nekompetentnost, neprofesionální komunikace se zákazníkem. Vůbec nedoporučuji.

    Reakce obchodu Bibelot.cz

    Dobrý den,
    opravdu nechápeme vaše rozhořčení. V hodnocení píšete, že jsme Vám vaši objednávku zrušili. Objednávku jste uskutečnil 11.11.2020. Předali jsme ji přepravci 12.11.2020. Následně jste ji převzal 18.11.2020. Nevím tedy, kde je problém. V případě jakéhokoli problému je vám k dispozici referentka, která Vám ráda zodpoví všechny vaše dotazy telefonicky nebo přes e-mail. Veškeré kontakty naleznete na našem webu.
    Přeji hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výdejní místo bylo uzavřeno. SMS zprávou jste mě kontaktovali, že napíšete náhradní výdejní místo. Je to už týden a zatím se tak nestalo.

    Reakce obchodu Bibelot.cz

    Dobrý den,
    tato stížnost by měla být směřována na přepravní službu Zásilkovna, nikoli na náš e-shop. Po vašem objednání jsme zboží předali právě Zásilkovně, která byla zvolena jako způsob dopravy. SMS zpráva, o které píšete, nepřišla od nás. Zřejmě vám ji zaslala právě Zásilkovna. (Předpokládám, že z důvodu uzavření vámi vybraného výdejního místa kvůli Covidu) Po předání balíku přepravci bohužel nejsme schopni ovlivnit to, jak s ním přepravce nakládá. Rovněž nemáme žádný vliv na fungování jeho výdejních míst.
    Doufám, že v případě vašeho dalšího nákupu proběhne ze strany přepravce vše v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • akční cena
    • V balení rolleru jsem našel starou zažloutlou smradlavou vyštípanou pěnu - NENÍ vhodné darovat ihned jako dárek! (doporučuji rozbalit a zkontrolovat - ať se nestane ostuda jako u mně!)
    • Masité sami volat a zjišťovat kde a v jakem stavu je vaše objednávka, nedostal jsem žádné informace.
    • Dlouhá doba dodaní
    • Obchod ihned nabízí odstup od kupní smlouvy který jak píše paní případně najdete na jeho stránkách
    • nebyl to můj první nákup ale myslím si že to byl poslední.

    Reakce obchodu Bibelot.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Pochopitelně nás velmi mrzí Vaše negativní zkušenost. Zároveň bychom Vás však rádi ujistili, že Vámi zmíněná pěna je vložena v balení pouze kvůli bezpečnému transportu pera, není součástí dárkového balení. Pokud bychom tuto funkční část před expedicí pera odstranili, mohlo by během dopravy dojít k jeho poškození. Dárkové balení není nijak zafixováno, a proto VŽDY doporučujeme balení a jeho obsah při převzetí zkontrolovat, nejen v případech kdy se jedná o dárek.
    Zároveň platí, pokud nejste spokojen se zbožím, které jste si objednal, jak sám píšete, můžete jej kdykoliv vrátit. Jsme Vám k dispozici v pracovní době na kontatech uvedených na našich stránkách, na e-maily reagujeme také v rámci pracovní doby.
    Pokud jde o nedostatečné informování ohledně stavu objednávky, už při výběru zboží na webu informujeme o předběžném datu dodání, stejně tak odesíláme automatické e-maily informující o stavu objednávky. Vaši objednávku jsme obdželi v pátek 18. 9. v 15.20. Protože se jednalo o zboží, které bylo k dispozici pouze na prodejně, museli jsme jej nejdříve z prodejny stáhnout, a expedovali jsme jej nejbližší možný den, tj. v úterý 22. 9. dopoledne.
    Přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • velmi milý personál
    • Přišel mi email, že mam objednávku připravenou. Objednávka tam nebyla. jela jsem tam naprosto zbytečně.

    Ačkoliv byly prodavačky velice milé, velmi mě naštvalo, když mi přišel potvrzovací email, že je zboží připraveno a prodavačka ho nenašla. nemá tento obchod moc blízko a tento výlet nebyl moc fajn....

    Reakce obchodu Bibelot.cz

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Vaše stížnost je naprosto oprávněná a velmi se za tuto skutečnost omlouváme. Jednalo o technický problém, věříme však, že za přispění lidského faktoru se nám podaří v budoucnu podobnou situaci eliminovat. Ještě jednou se velmi omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nezájem komunikovat či se záazníkovi ozvat...

    Reakce obchodu Bibelot.cz

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu.
    Můžeme poprosit o konkrétní specifikaci problému, který jste zaznamenala?
    Děkujeme a přejeme hezký nový rok.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • ROZUMNÁ CENA
    • POPLATEK ZA OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ :(
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Omylem jsem objednala zboží 2x a firma odmítla jednu objednávku zrušit. Ještě ten samý den jsem to rušila, ale nezájem

    Reakce obchodu Bibelot.cz

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Upřímně ale nerozumíme, v čem byl problém. K nám byla pod Vaším jménem doručena pouze jedna objednávka, kterou jsme již expedovali a vy jste ji převzala. Pokud bychom Vám mohli s něčím pomoci, jsme Vám k dispozici na telefonním čísle nebo na e-mailu uvedeném na našich stránkách. Přejeme hezký den!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží bylo včas připraveno avšak obchod který měl otevírací dobu od 10hodin byl ještě deset minut po této hodině zavřený. Obsluha evidentně nespěchala.

    Reakce obchodu Bibelot.cz

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Případ jsme prošetřili a je možné, že došlo k pozdějšímu otevření prodejny. Jedná se o individuální selhání, ze kterého samozřejmě vyvodíme určité důsledky. Nicméně musíme se ohradit proti Vašemu tvrzení, že bylo zavřeno ještě v 10.10, Vaši zakázku totiž prodavačka vyfakturovala v 10.07, jak zcela jasně vyplývá z našeho systému. S pozdravem Karolína Hamouzová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží bylo zasláno se vzhledovou vadou - poškozením povrchu, kterou jsem reklamoval dle reklamačního řádu a přidal detailní foto poškození, do dnešního dne jsem nedostal odpověď ani zprávu kam mám zboží doručit. (V reklamačním řádu je uvedeno nezasílat reklamované zboží bez předchozí dohody s dodavatelem.) K poškození nemohlo dojít během přepravy, zboží bylo dobře zabaleno a obal nepoškozen. Při nákupu nebylo zboží deklarováno jako partiové.

    Reakce obchodu Bibelot.cz

    Vážený pane Miroslave, fakt, že zboží nebylo v perfektním stavu, nás velmi mrzí a za to Vám zajisté patří naše omluva. Standardně zboží při zaskladňování prochází kontrolou kvality a položky, které nejsou ve skvělém stavu, jsou vyřazovány z prodeje. Nicméně se musíme zásadně ohradit proti Vašemu tvrzení, že jsme na Vaši reklamaci nereagovali. Z našeho systému je zcela jasně patrné, že ještě tentýž den jsme Vám odeslali e-mail s pokyny, jak při reklamaci postupovat, resp. kam zboží zaslat či zanést. Abychom předešli dalším případným ztrátám e-mailů, kolegyně Vás dnes bude kontaktovat telefonicky, a uděláme maximum, abychom vše vyřídili k Vaší spokojenosti. S pozdravem Karolína Hamouzová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • široký sortiment zboží
    • V emailu o vyzvednutí objednávky nikde nebylo specifikováno, že při vyzvednutí zboží je třeba se prokázat občanským průkazem
    • prodavačka si chtěla při vyzvednutí zboží cca za 500,- opsat číslo občanského průkazu...

    Reakce obchodu Bibelot.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu a velice se za takovéto jednání omlouváme. Rádi bychom Vás ujistili, že při vyzvedávání zboží samozřejmě není nutné se prokazovat občanským průkazem. V tomto případě se jednalo o indivuduální selhání, které se nebude opakovat.

    • Kompletní sortiment v požadovaném kategorii a značce.
    • V dodávání na obchod přes eshop.

    Reakce obchodu Bibelot.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci, nicméně rádi bychom se ohradili proti Vašemu negativnímu hodnocení. Objednávka byla zrušena poté, co nebyla ve standardní lhůtě vyzvednuta. O tom, že objednávka je připravena k vyzvednutí, jste byla písemně informována. Stejně tak jste byla písemně informována, že bude objednávka zrušena, a to předposlední den lhůty, kdy bylo možné objednávku vyzvednout.