• Nedoporučuje obchod

    60 %

    • přehledné
    • špatná komunikace s obchodem

    Do poznámek k objednávce jsem žádal druhý kus zboží ve stejné barevné variantě, ale bohužel mi to nebylo dodáno v této variantě. Bez jakékoliv komunikace s obchodem.

    Reakce obchodu BH SHOP

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. V době objednávky byla skladem poslední stolička dané barvy, proto jsme Vám druhou (bonusovou) stoličku v rámci akce 1+1 za 1 Kč dodali v jiné barvě. Uznáváme naši chybu, že jsme Vás o této skutečnosti předem neinformovali. BH SHOP

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zbozi jsem objednal 28.3. A z duvodu dovolene mi bylo expedovano 3.4. a doruceno 5.4.2019

    Reakce obchodu BH SHOP

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení, i když nechápeme, proč je negativní. Poté, co jste učinil objednávku jsme Vás obratem e-mailem kontaktovali. Informovali jsme Vás, že z důvodu dovolených budeme objednané zboží expedovat 4.4., a byla Vám nabídnuta možnost objednávku stornovat, pokud by termín dodání pro Vás byl příliš dlouhý. Této možnosti jste nevyužil. Zásilka Vám tedy byla expedována, a to 3.4.2019. BH SHOP

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Špatná komunikace, na stav zásilky jsem nebyl upozorněn, teprve až na dotaz.

    Reakce obchodu BH SHOP

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost nás samozřejmě mrzí. Na základě Vaší objednávky ze dne 12.10.2016 jsme 14.10.2016 předali balík dopravci k přepravě na Vámi zvolené výdejní místo. Ačkoliv dopravce běžně doručuje zásilky do druhého dne, byla Vaše zásilka připravena k vyzvednutí na výdejním místě až 20.10. Za toto prodlení však BH SHOP nemůže, nejsme schopni ovlivnit dobu přepravy. Kontaktoval jste zřejmě přímo přepravce. Pokud byste býval komunikoval s námi, snažili bychom se problém ihned řešit.
    S pozdravem
    BH SHOP