Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zákaznická podpora nedokáže pochopit čtený text, nedokáže přímo odpovědět na otázku, do konverzace vystupuje jiný člověk, který konverzaci ukončuje. Nebyl jsem hrubý ani neslušný, pouze jsem pokládal doplňující otázky. Kdybych dal na radu paní z podpory, naše vozítko by do teď nejezdilo.

    Zákaznická podpora nedokáže pochopit čtený text, nedokáže přímo odpovědět na otázku, do konverzace vystupuje jiný člověk, který konverzaci ukončuje. Nebyl jsem hrubý ani neslušný, pouze jsem pokládal doplňující otázky. Kdybych dal na radu paní z podpory, naše vozítko by do teď nejezdilo.

    Reakce obchodu BezvaZboží.cz

    Dobrý den,

    jsme rádi, že se nám povedlo zprovoznit Vaši čtyřkolku, přestože jste ji nekupoval u nás. Když vozítko není od nás, může to být s náhradními díly složitější. :)

    Mrzí nás, že jste nebyl 100% spokojený s podporou. Občas se lidé na první dobrou nepochopí, to se stává. Důležité je, že náhradní řídící jednotka se bez problémů našla a funguje!

    Chat ukončíme automaticky když nám hlásí že "zákazník opustil web". My už na něj pak nemůžeme odpovědět, ale stačí nám poslat jednu zprávu a nahodíme se zpátky.

    Kdybyste do budoucna potřeboval cokoliv dalšího, dejte vědět.

    Ota, Bezvazboží.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dostal jsem slevu na zbozi. Snazili se situaci vyresit.
    • Zbozi na obrazcich je ilustrativni. Dostal jsem zbozi, ktere neodpovida obrazku a take neodpovida popisu na strankach prodavajiciho. Mam na elektrickem auticku jiny panel s radiem, bez moznosti vlozeni pametove karty a bez ciselne indikace napeti baterie. Odpoved obchodu byla, ze jim vozi z Ciny zbozi zabalene a oni nekotroluji, co jim dodavatel doda. Takze dostanete zbozi s prekvapenim :(
    • Neznalost personalu Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, § 1924 - § 1925 a Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Kdo plati naklady spojene s uznanou reklamaci.

    Zbozi je v nevalne kvalite:
    Hridel na otaceni predni napravy je nasazena volantem, ktery je z mekkeho plastu. Kovova hridel by mela mi v plastovem volantu svuj kovovy (do plastu zapusteny) protikus. Tady se kovova hridel opira o mekky plast volantu, takze uz po dvou dnech vidim, ze to nevydrzi a budu to bud reklamovat (zase mi sdeli, ze zbozi nebylo spravne uzivano) a nebo si kovovy protikus necham vytocit na soustruhu. Pri otaceni volantem je stale potreba prekonavat odpor elektromotorku (slouzi pro ovladani auta pres dalk. ovladani), coz jde opravdu dost tezko. Tim vznika opravdu velky kroutici moment na spoj plast/kov.
    Prave zrcatko se ve svem ulozeni protaci (musel jsem jej vypodlozit). Neni to auto do travy. Kluk 20 kg, plne nabita baterie a po trave to fakt moc nejede. Prejet retarder je problem! Jinak motory nejsou 2x45 W, ale pouze 2x35 W (dle navodu). Auto nedoporucuji!

    Reakce obchodu BezvaZboží.cz

    Dobrý den, pane Bubeníčku,

    děkujeme za recenzi, přestože s ní úplně nesouhlasíme.

    Nejprve bychom se rádi vyjádřili k Vašemu hodnocení zakoupeného autíčka. Uvědomujeme si, že u některých vozítek by se hodila jistá vylepšení. O zlepšeních neustále jednáme s výrobci, máme ale bohužel jen omezené možnosti, jak ovlivnit výrobní program v továrnách. Snažíme se proto shromažďovat zpětnou vazbu od našich zákazníků a vozítka, která dlouhodobě nesplňují požadavky zákazníků, se snažíme upravit nebo zcela vyřadit z nabídky.

    Nyní ale již k samotnému problému, který jsme společně řešili. Zboží na obrázcích je autentické, nikoliv ilustrativní. Co se popisů týče, vždy se snažíme, aby veškeré popisy byly kompletní a aktuální a obsahovaly přesné informace. Přestože se někdy chyba v popisu může objevit, vždy si dáváme velký pozor, aby se odchylka v popisku netýkala zásadních vlastností produktu. V každém případě se takovéto odchylky objevují jen velmi zřídka.

    Objednal jste dětské elektrické autíčko Hummer HJE. Veškeré fotografie i popis zobrazují produkt přesně takový, jaký je. Bohužel zde došlo k odchylce v tom, že rádijko je vybavené pouze Bluetooth, USB, vstupem AUX a LED indikátorem stavu baterie (na rádiu tedy nově chybí vstup pro paměťovou kartu a stav baterie zobrazují LED diody namísto číselného displeje).

    Situaci jsme prověřili a potvrdilo se, že novým rádiem je vybavená celá současná várka Hummerů HJE. Nabídli jsme Vám proto dvě řešení – kompenzaci a autíčko si ponechat, nebo autíčko vrátit k nám a odstoupit od kupní smlouvy v rámci 14denní lhůty, přičemž by Vám byla standardně navrácena zaplacená částka. Autíčko jste vracet odmítl se slovy, že si ho již nepřejete balit. Navrhli jsme proto další řešení – pošleme vlastní svoz a autíčko u Vás necháme vyzvednout na vlastní náklady (přestože není naší povinností zajišťovat a hradit dopravu pro spotřebitele, kteří se rozhodnou odstoupit od kupní smlouvy v rámci 14denní lhůty). Ani toto řešení se Vám nezamlouvalo.

    Následně z Vaší strany zaznělo alternativní řešení v podobě reklamace vozítka. Takové řešení samozřejmě připadalo v úvahu, ale vozítko by bylo i přesto nutné zaslat k nám na reklamační šetření, jak jsme Vás také informovali. Zboží jste si stále nepřál zabalit, my však reklamační šetření můžeme jen stěží řešit na dálku. Pakliže by reklamace byla uznaná jako odůvodněná, byly by Vám náklady spojené s reklamací samozřejmě proplaceny, ovšem v příslušných mezích daných zákonem.

    Následně se s Vámi spojil jednatel naší společnosti, který se snažil záležitost dotáhnout k Vaší spokojenosti. Zmínil jste se, že USB vstup je pro Vás ve srovnání se vstupem pro paměťovou kartu nedostačující, protože dítě by mohlo zapojenou flashku ukopnout. Nabídli jsme Vám proto finanční kompenzaci, a navíc bychom Vám zdarma zaslali 16 GB flashku o malých rozměrech, kterou by dítě ukopnout nemohlo. Flashku jste odmítl se slovy, že takové řešení nechcete přijmout, jelikož by vůči nám nebylo fér a není proto nutné.

    Dohodli jsme se, že navržená finanční kompenzace bude pro Vaši spokojenost dostačující. Částku jsme zaslali již včera 19.8., tedy ještě v tentýž v den, kdy jsme se na tomto řešení společně dohodli (současně jsme Vám ihned zaslali dobropis).

    Snažili jsme se Vám vyjít maximálně vstříc, protože chápeme, že z Vašeho pohledu u nás došlo k pochybení. Všechny tři varianty (odstoupení od kupní smlouvy a navrácení vynaložené částky / reklamace / kompenzace) jsme s Vámi byli ochotní řešit.

    Kvalita služeb zákazníkům je pro nás priorita, a tak se k řešení takovýchto záležitostí snažíme přistupovat zodpovědně, lidsky a v dobrém duchu. Budu nicméně upřímný, když řeknu, že Vaše kritika je vzhledem k našemu jednání neadekvátní a nepřijde nám férová.

    S přáním pěkného dne
    Tým BezvaZboží.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Cena..oproti kvalitnějšímu John Deere od perregia který je za 8000
    • Po rozjetí traktor zbytečné hraje jako kolotoče trapné melodie a to 3 lete dítě se toho spíš boji nebo se lekne místo aby se naučili traktor ovládat a mít radost z jízdy..kdo si může dovolit dražší traktor od perregia ať volí ten..ale jinak za ty peníze to splňuje vše co nabízí..akorát jsem koupil traktory oba a obě děti chxou jezdit jen na tom lepsim

    Reakce obchodu BezvaZboží.cz

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás vaše nespokojenost se zakoupeným vozítkem, resp. s hudbou, která doprovází chod dětského traktoru. To, že traktor hudbu produkuje, uvádíme v popisu. Skutečně ale nejsme schopni ovlivnit výběr hudby výrobcem.
    Věříme, že i tak traktor najde své uplatnění.

    Tým pracovníků BezvaZboží.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 10 dnech od objednání nemáme žádnou informaci o termínu dodání. Při opakovaných pokusech kontaktovat přepravní společnost FOFR telefon nikdo nebere. Při osobní návštěvě adresy této přepravní společnosti v Uhříněvsi jsem zjistil, že na uvedené adrese v ulici Kašperská tato firma není.

    Reakce obchodu BezvaZboží.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Zboží odesíláme vždy do 24 hodin od objednání. Bohužel, v tomto předvánočním čase jsou přepravní společnosti velmi vytížené a občas se stane, že zásilku doručují delší dobu. Pobočka přepravní společnosti FOFR v Uhříněvsi určitě funguje, protože z této pobočky jsou denně doručovány zásilky po celé Praze. Omlouváme se za delší dobu čekání na Vaší zásilku, nicméně věříme, že v tuto chvíli máte Vaše autíčko již doručené a připravené pod vánoční stromeček.
    Ota Andorfer

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Popis u zboží neodpovídá realitě, koupil jsem zboží kvůli uvedeným parametrům a po dodání jsem zjistil, že to tak není. Po dotazu v obchodě mi odpověděli, že tyto vlastnosti měl starší model a nový už je nemá. Na moje další dotazy týkající se vlastností už mi neodpověděli vůbec.

    Reakce obchodu BezvaZboží.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s nákupem u nás. U autíčka, které jste zakoupil, zůstaly veškeré funkce a parametry stejné. Upraveny byly pouze přední převodovky, které vykazovaly u starších modelů poruchovost.
    Na Vaše dotazy jsme obratem odpověděli. Zkuste se prosím podívat do Odstraněné pošty nebo do Spamového koše.

    Ota Andörfer

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neprofesionální jednání.
    • neschopnosti prodávajících vypsat doručenku,kde plátce baliku prijemce balíku mají rozdilnou adresu!!!!

    Reakce obchodu BezvaZboží.cz

    Vážená zákaznice,

    velmi nás mrzí záporné hodnocení realizovaného obchodu, i když chápeme, že osobní vyzvednutí na příslušném depu Vás zatížilo. Nicméně, dle přepravní společnosti byla zásilka doručována následující den po uplatnění objednávky, ale nebyla jste zastižena (v 9:45 hod.). Pracovník přepravní společnosti tedy pro Vás zanechal oznamovací lístek na požadované zasílací adrese, kterou jste v objednávce uvedla a tato byla uvedena na adresním štítku.

    Současně Vás chceme ujistit, že se snažíme každou objednávku vyřídit co nejrychleji a ke spokojenosti zákazníka. Pokud dojde k omylu či chybě, nemáme ve zvyku od problému utíkat, nebrat telefon, nekomunikovat.

    Omlouváme se Vám za nepříjemnou zkušenost, ale jsme přesvědčeni, že jsme činili dle Vámi uvedených dispozic.

    BezvaZboží.cz


  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod funguje dobře ale nejsme spokojeni s motorkou která kdyby měla vozit dítě do 25 kg tak ho neuveze.Vnuk má 15 kg a motorka sotva jede.Uvažujeme o vrácení.

    Reakce obchodu BezvaZboží.cz

    Děkujeme za vyjádření k nákupu zboží a hodnocení obchodu. Respektujeme výhradu k provozu motorky. Nicméně je nutné výrobek hodnotit jako dětskou hračku a tudíž se domníváme, že z důvodu bezpečnosti Vašeho dítěte je rychlost u tohoto výrobku v pořádku. Parametry a rychlost uvedená výrobcem jsou u vystavené motorky publikovány.