Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nikdy nedorazilo

    Zboží nikdy nedorazilo, nelze doporučit

    Reakce obchodu Bezvavlasy

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše zkušenost, Vaše objednávka bude prověřena a náš zákaznický servis Vás bude dále kontaktovat pro řešení vzniklé situace.

    Tímto se omlouváme za způsobené nepříjemnosti, v případě potřeby se na nás neváhejte obrátit.

    Přejeme hezký zbytek dne
    bezvavlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno, zaplaceno… zboží údajně neměli, přestože bylo naskladněno, peníze ještě nemám. Děkuji za zbytečné čekání..

    Reakce obchodu Bezvavlasy

    Dobrý den, paní Lenko,

    velice nás mrzí, že Vámi objednané produkty nebyly již skladem dostupné, bohužel v tomto ročním období je velké množství objednávek a může se tak stát, že některý z produktů bude na skladě již vyprodán.

    Vrácení platby bylo prověřeno na účetním oddělení, platba byla navrácena již včera, dnes by jste měla mít peníze na Vašem účtu. V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na zákaznickém servise.

    Omlouváme se velice za vzniklé nepříjemnosti.

    S přáním hezkého dne
    bezvavlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • od doby přestěhování chodí balíky poškozené

    Reakce obchodu Bezvavlasy

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Velice nás mrzí Vaše zkušenost, v případě poškozeného zboží či zásilky nás vždy obratem kontaktuje na zákaznickém oddělení, aby mohla situace obratem dořešena k Vaší spokojenosti.

    Naše zákaznické oddělení Vás bude v průběhu dne kontaktovat.

    Omlouváme se tímto za způsobené komplikace.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    bezvavlasy.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání
    • Poškozené balení

    Objednala jsem si dvě položky, ale jedna z nich byla poškozená. Maska na vlasy byla roztržená.

    Reakce obchodu Bezvavlasy

    Dobrý den, paní Mariio,

    velice nás mrzí Vaše zkušenost.

    Naše zákaznické oddělení Vás bude kontaktovat pro dořešení vzniklé situace.

    Věříme, že vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Omlouváme se tímto za způsobené nepříjemnosti.

    Přejeme hezký zbytek dne
    bezvavlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • V poslední době žadná
    • Hodně produktů není dlouhodobě skladem,doba doručení se prodloužila a na tom mě hodně zaleží

    Objednávám už 13 let,vždy bylo všechno v pořádku,jeden z nejlepších kadeřnických eshopu.Dodání do druhého dne, nejlepší ceny.Posledni 2-3 roky to ale stoji za h....
    Spoustu zboží co jsem odebírala tak není dlouhodobě skladem a prodloužila se doba dodání. Dnes mě měl přijít balík ale poslali email že se zásilka opozdí. Ve zboží je barva kterou zítra nutně potřebuji,tak děkuji za problémy a komplikace.V predešlé objednávce zase nebyl produkt co jsem potřebovala a tak je to poslední dobou pořad něco,taky už zde objednávám minimálně.

    Reakce obchodu Bezvavlasy

    Dobrý den, paní Martino,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Velice nás mrzí Vaše zkušenost, zpětná vazba našich zákazníků je pro nás nesmírně důležitá, Vaší objednávku jsme prověřili na skladě.
    Dle obdržených informací byla objednávka vytvořena dne 31.10. v 8:14 hodin, zásilka byla doručena 1.11. v 8:50 hodin. Může se však stát, že z důvodu velkého množství objednávek dojde ke zpožděné expedici. Pokud však došlo opakovaně ke zpoždění Vaší objednávky velice se Vám tímto omlouváme za vzniklé komplikace.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne
    bezvavlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Šampon nebyl originálně uzavřený

    Reakce obchodu Bezvavlasy

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše zkušenost, v případě poškozené zásilky či produktů je vždy potřeba zaslat fotografie dle instrukcí na našich stránkách v sekci Reklamace.

    Naše zákaznické oddělení Vás bude kontaktovat pro řešení vzniklé situace.

    Omlouváme se velice za způsobené nepříjemnosti, věříme, že situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Přejeme hezký den
    bezvavlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Neochota ke zmene produktu v objednavce. Po pisemnem odsouhlaseni storna objednavky byl produkt stejne odeslan. Prozakaznicky pristup vypada vskutku jinak, takze za me priste volba jineho eshopu, kde si budou zakaznika vice vazit.

    Reakce obchodu Bezvavlasy

    Dobrý den, paní Evo,

    velice nás mrzí vzniklá situace, bohužel systémově není editace objednávek možná.

    Objednávku je možné stornovat pokud se již nezpracovává na skladě.

    Jelikož jsou pro nás zákazníci prioritou i na tuto situaci jsme připraveni a nabízíme kód pro bezplatné vrácení zboží, který naleznete na našich stránkách v sekci reklamace nebo přímo na formuláři na odstoupení od smlouvy.

    Děkujeme za pochopení.

    Přejeme hezký den
    bezvavlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sice byli ochotní,ale zboží přišlo totálně rozbité.

    Reakce obchodu Bezvavlasy

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše zkušenost, náš zákaznický servis Vás bude na základě recenze kontaktovat pro řešení vzniklé nepříjemnosti.

    Omlouváme se velice za způsobené komplikace.

    Přejeme hezký zbytek dne
    bezvavlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Opětovně byl poslán jiný šampon i když jsem upozorňoval že náhradu odmítáme.
    • Nabízí něco co nejsou schopni dodat a odbydou vás že je šampon stejný.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednavka byla dorucena rychle.
    • Jeden z produktu byl i pres neporusene baleni vytekly, druhy po expiraci.

    Reakce obchodu Bezvavlasy

    Dobrý den, paní Petro,

    Velice nás mrzí Vaše zkušenost.

    Tímto se velice omlouváme za způsobené nepříjemnosti, věříme, že situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti. Naše zákaznická podpora Vás bude kontaktovat.

    Přejeme hezký den
    bezvavlasy.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem chtěla vrátí protože mi nevyhovoval ale musela jsem ho vyzkoušet paní byla neochotna a doteď mi nepřišel kód abych to mohla vrátit zpět prý to nejde a musí se to řešit jako reklamace 30 dni a pak uvidim nedoporučuji tento e schop

    Reakce obchodu Bezvavlasy

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše zkušenost.

    Pro dořešení situace Vás bude dále kontaktovat zákaznická podpora, věříme, že situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Omlouváme se velice za způsobené komplikace.

    Děkujeme za pochopení.

    Přejeme hezký den
    bezvavlasy.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Extrémně dlouhá doba dodání
    • Neplní to, co řeknou

    Už po několikáté!!!! mi zboží přišlo opravdu s dlouhým zpožděním, takže jsem stejně musel nakoupit jinde. Byl mi za měsíční zpoždění přislíben voucher na slevu, který ovšem taky nedorazil. Hrozné zhoršení, opravdu nedoporučuji.

    Reakce obchodu Bezvavlasy

    Dobrý den,

    omlouváme se Vám za zpožděnou expedici objednávky.

    Vaše objednávka byla prověřena, dle obdržených informací by již měla být u Vás doma.

    Velice se omlouváme za vzniklé komplikace, momentálně čelíme velkému množství objednávek, děláme maximum, aby objednávky byly opět expedovány v co nejkratší možné době.

    Slevový voucher Vám byl nyní zaslán na Vaší e-mailovou adresu, omlouváme za prodlení.

    Přejeme hezký zbytek dne.

    S pozdravem
    Bezvavlasy.cz