Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Přišla mi bílá mikina a měla bílej napis,chápu že se to může stát,reklamoval jsem tak mi na bílej nalepily černej a teď tam jsou varhánky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    - Tricko na obrazku vubec neodpovidalo strihu, ktery nam prisel
    - velikostni tabulka je mimo standardy, jedna se o klasicke levne bavlnene tricko a nikoliv top s kvalitnimi lemy jak se pise v popisku, kde obrazek ma uplne jiny strih nez dorucene tricko
    - trcely nitky u ramen, prislo pomackane protoze krabice nema uchyty
    - potisk velikostne ani proporcemi neodpovidal vzoru na webu
    - na faktuře jsme zjistili, že jsme platili 79 kc za krabicku, kterou jsme si neobjednali jako `balne` vsem obchod to inzeruje v cene tricka.

    Ac jsme telefonovali s obchodem, jejich pristup je, ze oficialni obrazek je od vyrobce a my jsme blbci, protoze jsme nekontrolovali rozmery trika (triko byl darek, takze rozmery dane osoby nemame). K jinym problemum se nevyjadrili, krome toho, ze jenom hledame chyby na objednavce, protoze jsme byli rozhorceni a zklamani predrazenym vyrobkem s mizernou kvalitou. Zbozi jsme vratili, cekame zda nam vrati castku i s postovnym, pokud ne tak jsme zaplatili pulku castky objednavky za postovne a `balne`, vyhozene penize a ztrata casu. Obchod pravdepodobne pocita, ze se nikdo nebude obtezovat resit nakup za petikilo, s mizernou kvalitou, protoze cas straveny a postovne je drazsi nez samotny produkt.

    Reakce obchodu BezvaTriko.cz

    Dobrý den. Podobnou recenzi jsme čekali. Po Vašem emailu kdy jste napsala cituji: jsme znechuceni, nejhorší zkušenost za posledních pár let, tričko jedno z nejlevnějších, předražené poštovné, žádné informace o reklamacích, vyhodili jsem půlku za poštovné za zaslání zpět...

    Dovolte tedy abych se k tomu vyjádřil.

    1.předražené poštovné. - využila jste dopravce zásilkovnu, kde máme poštovné 66 Kč. Je to jedna z nejlevnější doprav, kterou navíc ještě jako obchod zákaznikovi dotujeme. Nevím na jaké částky jste zvyklá za dopravu, ale levněji to už nejde.
    2. Píšete že jste za dopravu k nám zaplatila polovinu ceny trika. - 250 Kč( v emailu jste psala dokonce 300 Kč tak nevím co je pravda), se zásilkovnou můžete zasílat na adresu za 109 Kč viz https://www.zasilkovna.cz/odeslani, nevím tedy jakým dopravcem zasíláte. Ale jestli Vás doprava stála 250 Kč, tak doporučuji zvážit změnu dopravce.
    3. Rozměry trička. Chápu, že když máte triko jako dárek, tak se rozměry měří špatně. Vy jste mi ale do telefonu řekla že to vůbec dělat nebudete a že L má být prostě L. Textil nakupujeme již desítky let a každý výrobce textilu má zcela jiné velikostní tabulky a nic jako univerzální L neexistuje. Jistě jsem Vám neřekl že jste blbci, byla to spíše reakce na Váš argument že si rozhodně žádnou velikost neměřila a nevidíte důvod.
    4. materiál trička - vy jste sama v emailu uvedla, že jste čekala že tričko bude z funkčního materiálu. NIKDE NIC U PRODUKTU TAKOVÉHO NEPÍŠEME. Triko je z bavlny.
    5. Psala jste že je potisk matný. Ano je, nevidím důvod proč by se měl lesknout.
    6. psala jste že nemáme stránkách žádné informace o reklamacích. V balíčku byl letáček s podrobnými pokyny, na webu pak zde https://bezvatriko.cz/content/17-reklamace-a-odstoupeni-od-smlouvy
    7. Nikde nepíše nic o tom že se jedná o TOP kvalitní tričko. na druhou stranu si myslím že trička jsou opravdu kvalitní a dokládají to i ostatní recenze zákazníků.
    8. Ano krabička úchyty na triko nemá a triko může v krabičce sjet, nevím ale jak by pomačkalo. stačí jej jen v krabičce zpět rozprostřít. Nikdy za posledních X let jsem žádnou takovou stížnost nezaznamenal.

    Osobně vnímám Vaši zkušenost spíše tak že jste netrefila velikost, nečetla jste si popisku u produktu. Nebo jste nákup vůbec nedělala VY protože jako kupující je nějaké mužské jméno. Pokud nemáte čas věnovat se parametrům produktu a podívat se na detaily které uvádíme, nedivím se , že jste dostala jiný produkt než jste očekávala. Je ale smutné, že pak takovýmto urážlivým toném napadáte slušný obchod. Přeji Vám i tak vše dobré. Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slečna Kateřina mailem oznámila vrácení peněz za nedodání dárkového balení. Bohužel peníze nepřišly
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Jsem sklamaná. S materiálem a ani potisk nebyl podle předlohy. Byl hodně tmavý.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedá se vrátit triko ani vyměnit když bylo z jejich strany vytištěné jmeno na zádech obrovskými písmeny i přes kontak nedá snimi domluvit nedoporučuji nejhorší shop .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, nemůžu nic hodnotit, snad příště.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboži dorazilo ale kvalita potisku nic moc barvy jsou vybledle

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Hrníček co sem si objednávala mi přišel s ulomenym uchem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplatíte si extra rychlé zaslání, bohužel po několika dnech nic nedorazilo. Zásilka je pořád na cestě do depa, takže vlastně ani nevím, jestli jí obchod skutečně odeslal

    Reakce obchodu BezvaTriko.cz

    Dobrý den, zásilka se bohužel zasekla na depu. Dle vyjádření dopravce došlo k odlepení štítku. Hned jak jste se nám ozval jsme Vám vyrobili a poslali nové tričko. To že jsme zboží ihned odeslali je možné vidět v trasování, kde vidíte že zásilka byla přijata na depo. Mrzí mě tato nepříjemnost, ale i u dopravce pracují jen lidé a takové věci se prostě dějí. Děkuji za pochopení. Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • 5 dní trvalo nez obchod předal zásilku přepravci.

    Reakce obchodu BezvaTriko.cz

    Dobrý den, ano dobu dodání uvádíme 5 pracovních dní. Pokud objednáte před víkendem, může opravdu trvat až 5 dní než se produkt potiskne, zabalí a předá dopravci. Jedná se o ruční práci na každém jednotlivém produktu objednávky. Děkuji Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dávejte si pozor za nevyzvednutou objednavku vás hned dají na advokatni kancelář i když objednávka nebyla doručena v termínu a pro vás to znamená že danou věc už nepotřebujete. Budou po vás chtít více peněz za pohledávku než za pozdě doručené zboží. Určitě bych z tohoto eshopu už neobjednala!

    Reakce obchodu BezvaTriko.cz

    Dobrý den, lžete. Zboží jste si objednala v pondělí a ve čtvrtek jste jej měla k vyzvednutí. Dobu dodání uvádíme transparentně 3-5 pracovních dní. Zboží jste měla 4 pracovní den. Tedy ještě dříve než je udávaná maximální doba dodání. Psali jsme Vám celkem dva emaily a sms zprávu abyste se nám ozvala a celou věc jsme vyřešili, na nic z toho jste nereagovala. My jako obchod jsme udělali vše co jsme mohli, abychom se s Vámi slušně domluvili. Určitě budeme rádi když si s takovým přístupem od nás již nic neobjednáte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádný, arogance, nedopatřením nevyzvednutá zásilka. Ihned začali ze strany dodavatele BezvaTriko výhružky předání vymáhací společnosti !!
    • žádný, arogance, nedopatřením nevyzvednutá zásilka. Ihned začali ze strany dodavatele BezvaTriko výhružky předání vymáhací společnosti !!

    POZOR !! ČTĚTE SI POŘÁDNĚ SMLUVNÍ PODMÍNKY, přehlédla jsem, že si tam dodavatel přiřadil i pokuty za nevyzvednutí !!! Kdybych si toto přečetla, nikdy bych zde nenakoupila !!! Je dost podobných firem, které dokážou trika s potisky vyrobit bez podmínek.

    Reakce obchodu BezvaTriko.cz

    Vážená zákaznice, mrzí mě jak celou situaci vnímáte. Z Vaší recenze je trochu cítit, že si ji lehce "upravujete", aby vyzněla lépe ve Váš prospěch. S dovolením bych tedy reagoval. Pokud si zásilku nevyzvednete, což chápeme že se může stát, tak neúčtujeme žádné pokuty. V případě že chcete zásilku zaslat opětovně tak platíte jen znovu poštovné. V případě že zásilku už nechcete poslat vůbec, je potřeba zaplatit náklady, které nepřevzetím vznikly(dopravné a opětovně naskladnění zboží). Možná se budete divit ale měsíčně nám z různých důvodů nepřevezme zásilky stovky zákazníků. Jedná se o desítky tisíc, které nám takhle lítají ve zboží po republice. Jsou to peníze které pak chybí třeba na výplatě. Jinak věnuje se tomu více médii pro příklad třeba https://www.dtest.cz/clanek-10099/nedelejte-mrtveho-brouka-aneb-neprevzeti-zbozi-z-e-shopu-na-dobirku
    Z Vaší recenze je cítit, že berete nepřevzetí jako běžnou věc a pokud se obchod brání, tak je potřeba mu "pořádně" zatopit. Případně příště objednat jinde, kde když porušíte kupní smlouvu, nic po Vás chtít nebudou. Pročítal jsem si celou komunikaci a jistě bych jí z naší strany neoznačil jako arogantní. Spíše mě zde přišlo podivné útočit na nás, že Vám nezvedáme telefony po pracovní době, kdy už telefonní linka nefunguje.,,,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím zboží nedorazilo, protože bloudí po republice, kvůli nezkušenosti kurýra ze společnosti Zásilkovna. Čekám již týden a stále nic.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Došlo zboží s menší vel., než jsem objednala. Výměna nebyla možná, protože mezitím větší vel. prodány. Navíc neuznali jejich chybu a musela bych platit tučné poštovné přes Poštu, tak se pokouším prodat. :-( :-(

    Reakce obchodu BezvaTriko.cz

    Dobrý den, omlouvám se, ale recenze není úplně přesná. V pátek jsme spolu mluvili a já jsem Vám osobně řekl, že nám máte vyfotit štítky triček se špatnými velikostmi. Pokud bychom Vám poslali špatné kusy, tak Vám vše bez problémů vyměníme a dopravné samozřejmě neplatíte. Žádné fotky jste nám neposlala. Navíc jsem Vám 3x volal a psal jsem sms ať se ozvete, ale na nic jste nereagovala. Nerozumím tedy proč sem píšete takové nepravdy. Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    • nedodrzena doba dodani zadna zprava
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem zrušila. Objednala jsem tričko a chtěla pouze změnit čas, tedy hodinu, který je na tričku uveden. Barva, která se mi líbila nebyla dostupná, takže jsem vybrala jinou. Změna hodiny byla možná, ale až později jsem se dověděla, že mám ještě připlatit 100 Kč. To už by tričko bylo opravdu drahé. Můj názor je , že už při objednávce by mělo být upozornění, kolik zákazník zaplatí za požadovanou změnu. Objednám jinde. Takže za mě ne. Ale nepochybuji o tom, že kvalita triček je dobrá, ale dejte si pozor na změny v nápisu. No, a když jsem u toho, tak se mi nelíbí ležérní přístup prodejce, co se týká oslovení a pod. Nejsem žádný puberťák, jsem starší žena. Tykání a výrazy, takže si plácneme? To je až neuvěřitelné.

    Reakce obchodu BezvaTriko.cz

    Dobrý den, děkuji za Vaši recenzi. Omlouvám se jestli se Vám nějak dotkl výraz plácneme si. Celou odpověď jsem si ale několikrát prošel a jistě jsme Vám netykali. Jinak u motivu, který jste si zvolila nikde nenabízíme žádné úpravy či změny. Proto zde ani není žádná cena za jakékoliv změny uvedena. Naopak u produktů, kde tyto změny nabízíme jsou pro to příslušná políčka. Snažili jsme se Vám ale vyjít vstříc a nabídli jsme Vám řešení ,které by znamenalo práci grafika, tu jste ale odmítla zaplatit. Děkuji Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlé dodání
    • Obchod nekomunikuje. V případě našeho problemu se zásilkou, se nikdo neozval, neberou tel. neodpovídají...

    Zboží jsme si musel objednat znovu, ale jinde ....

    Reakce obchodu BezvaTriko.cz

    Dobrý den Honzo, ještě jednou se Vám chci omluvit za způsobené potíže. Bohužel když jste volal tak byla kolegyně na obědě. Vysvětloval jsem v emailu.
    jinak mrzí mě že měla mikina chybu ve švu. Snažíme se textil, na který tiskneme kontrolovat, ale občas nám to uteče.
    Nabídl jsem Vám kompenzaci ale už jste nereagoval.
    Omlouvám se. Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá dodací lhuta

    Reakce obchodu BezvaTriko.cz

    Dobrý den, moc nerozumím Vaší recenzi. U produktu, který jste si objednala stejně tak v potvrzovacím emailů který jste dostala uvádíme DOBA DODÁNÍ JE 3-5 PRACOVNÍCH DNÍ. Produkt Vám dorazil přesně jak uvádíme pátý pracovní den. Splnili jsme tedy na 100 % parametry produktu, který jste si koupila. Pokud zákazník spěchá, v potvrzovacím emailu jasně a konkrétně navádíme, aby se nám zákazník ozval. Od Vás jsme žádnou pobídku na dřívější dodání nezaznamenali. Pokud s námi nechcete komunikovat, je možnost si připlatit za drobný příplatek expresní výrobu a odeslání. Tuto službu jste nevyužila.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Kvalita trika nic moc, střih neodpovídá obrázku. Dětské triko je strašně široké...