Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízejí zboží, které už nemají skladem. Pouze a jen výmluvy.......

    Reakce obchodu Bezvalyze.cz

    Dobrý den, omlouváme se, stává se to zcela ojediněle.Ihned jsme vás s omluvou kontaktovali, že zboží nemáme. Naše hodnocení a spokojení zákazníci mluví za vše. Hezký den
    Za Bezvalyže.cz Andrea Nováková

  • Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem si lyže, potvrzená objednávka a pak volali, že lyže na skladě nenašli. Nabídli sice jiné, ale naproste jiné, než jsme objednavali

    Reakce obchodu Bezvalyze.cz

    Dobrý den,
    ještě jednou se moc omlovám, lyže byly prodány těsně před objednávkou na naší kamenné prodejně a nestačil jsem je odepsat z našeho e-shopu. Fyzicky jsem je již neměl k dispozici. Stává se to vyjímečně.

    Jan Novák, majitel obchodu