• Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobré ceny a výběr
    • Otresna logistika.Po týdne zboží, i když bylo na skladě nedorazilo

    Reakce obchodu Bezky-expert.cz

    Dobrý den,
    objednal jste v sobotu, platba byla připsána v úterý, ve středu bylo expedováno. Dle sdělení dopravce zůstala zásilka na centálním depu v Jihlavě, doručena by měla být v pondělí. Omlouvám se za komplikace, bohužel s atypickými balíky (boty+hole) je při současném předvánočním přepravním náporu problém, některé společnosti je nechtějí dopravovat vůbec.
    M.Adamec
    www.bezky-expert

  • Prestoze slibovali dat vedet termin odeslani zbozi do 24 hod., ani po 11 dnech se nikdo neozval. Bez reakce zustala i urgence.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mimo potvrzujícího emailu přijetí objednávky se půl měsíce nic neděje, telefon neberou na email nereagují. Totálně mrtvo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to hrůza. Nikdo nekomunikuje. Peníze vráceny a po dlouhé době. Nikdy více.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace s obchodem nulová, odpověď na email po měsíci, telefon nikdo nezvedá
    • Zboží neúplné (chyběl kryt vázání na běžky)

    Zboží přišlo v pořádku, ovšem u jednoho vázání chyběl kryt na běžky. V servisu, kde mi je montovali mi nabídly jejich doobjednání za 50 Kč. Odmítl jsem s tím, že to prvně zkusím vyřešit v rámci reklamace s internetovým obchodem. A tehdy to začalo - nejprv jsem se snažil komunikovat přes email (nafotil jsem chybějící součástku, přiložil vyjádření servisu, dokonce jsem navrhl, že když mi krytku zaplatí, tak si jí sám objednám).
    Odpověď na email nepřišla ani po čtrnácti dnech, tak zkouším volat. Po deseti pokusech to konečně někdo zvedne a že tedy něco pošle. Krytky ovšem přišly v jiné barvě než bylo vázání. Opět pokus o emailovou komunikaci a po měsíci odpověď, že jinou barvu nemají.
    Bez omluvy, bez návrhu řešení. Takto si opravdu v dnešní době progresivní internetový obchod nepředstavuji. Zcela to stírá to, že ostatní zboží došlo včas a v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednál jsem zboži 17 března, čekal jsem ho do 28 března, pak napsal dotaz na stav objednavky. Dostal odpověd´o stornováni objednávky. Nedoporuchuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Žiaľ nemám dobrú skúsenosť s uvedeným internetovým obchodom. Podľa deklarovanej dopravy na Slovensko nad 6.000,-CZK zdarma mi dopravca naúčtoval k faktúre o 15,22€ viac. Celú vec som reklamoval 21.3.2018 u vedúceho p. Adamca, no žiaľ odpovede som sa do dnešného dňa nedočkal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tovar mi bol doručený, obratom som ho však vrátil predajcovi a žiadal výmenu, pretože tulenia koža bola na jednej časti zle nalepená a bola pod ňou veľká vzduchová bublina. Predajca na moju reklamáciu týždeň nereagoval, po mojom telefonickom dotaze mi bolo oznámené, že mám čakať a na vyjadrenie majú 30 dní, lebo tovar bol zaslaný výrobcovi. Žiadna ochota reklamáciu riešiť tak, aby bol zákazník spokojný.

    Totálna neochota vyriešiť evidentne oprávnenú reklamáciu. V tomto obchode som nakupoval posledný krát.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nespolehlivost

    Objednala jsem si běžky, které dle eshopu byly skladem (pondělí ráno) s tím, že by do pátka téhož týdne měly určitě dorazit. Ve středu mi to pán potvrdil a říkal, že je ten den ještě budou expedovat. Ve čtvrtek nic nedorazilo, tak volám, co se děje a k mému úžasu mi pán s klidem sdělil, že zjistil, že má skladem vlastně úplně jiný set běžek, takže mi to nemůže poslat a zapomněl mi to zavolat. My odjížděli v sobotu na hory, takže pro mě to byl šok. Naštěstí mě zachránil jiný eshop, který mi během 24h běžky dodal.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dobra cena
    • Montaz vazani
    • Siroky vyber
    • Ne vse co je na sklade je opravdu na sklade
    • Neprehledny eshop
    • Velmi velmi spatna komunikace s eshopem

    Pokud se den nedokazete dovolat na jejich telefonni cislo a nikdo vam ani nezavola zpet, neberu to jako seriozni chovani. Nicmene zbozi prislo a nakonec to stihlo i pred vikendem, za to palec nahoru.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod mi poslal jiné zboží než bylo objednané psal jsem jim dva emaily a bez jaké koliv reakce...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Blíží se měsíc od dne, kdy jsem udělal objednávku. Až do zaplacení objednávky byla dobrá komunikace. Zhruba týden po zaplacení jsem se ještě dovolal s tím, že mám obavu, aby zboží dorazilo do vánoc. Byl jsem ubezpečen, že již bylo odesláno a každým dnem mohu očekávat. Od té doby už jsem se nedovolal, na SMS ani email nikdo nereagoval. Hektické atmosféře před vánocemi dokážu porozumět. Pokud by se mi někdo omluvil, že zboží do vánoc nedorazilo, i když jsem objednával s předstihem, dokážu to vzít. S nekomunikací a ignorací mám problém... Mrzí mě, že kvůli tomu budu muset vynaložit další prostředky a vyrazit do Pardubic.
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Absolútne žiadna komunikácia, tovar doteraz nebol doručený, neviem čo sa deje, neviem či mám zrušiť objednavku. Ak takto chcete pokračovať, váš obchod nebudem odporúčať
    Remenec

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutně příšerná komunikace s jedním pánem na telefonním čísle 777633545.
    Jsem rozhodnutý už nákup na vašem portálu nikdy neopakovat.
    S pozdravem,
    Martin Lajbl

    • absolútne neprofesionálny obchod

    Tovar som si objednával pred 10 dňami , okrem automat. mailu o prijatí objednávky odvtedy ani ťuk, žiaden mail, telefon, kurier, proste nič, ani obraz ani zvuk!!...napriek tomu, ze objednávaný tovar deklarovali ako “na sklade”!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží ještě nebylo doručeno a už mám hodnotit obchod? Asi nějaká legrace. Ani reakce obchodu není taková jak slibují. Musel jsem urgovat e-mailem. Pak se ozvali a předali zboží dopravci. Snad dorazí.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží jsem zaplatil před více než týdnem a dosud nebylo doručeno, ani nic dalšího jsem od obchodu nedostal - např. informaci
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neaktualní stránky produktů.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Sortiment je vynikajúci
    • Ceny primerané
    • Stránka prehladná
    • Nejasné určenie množstva tovaru, ks, pára . . .
    • Doba dodania
    • Cena na Slovensko 7 €, pričom nákup mal hodnotu 8 €

    Nakupovat sa oplatí len v Českej republike, kde je možnost osobne si prevziat tovar a prípadné nejasnosti riešit na mieste. V porovnaní s Amazonom v dobe dodania je priepastný rozdiel.

    Reakce obchodu Bezky-expert.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi,

    poštovné 7 EUR je z naší strany ještě dotované, bez ohledu na cenu objednávky a jsme jedni z nejlevnějších,

    objednávku jsme Vám potvrdili ve čtvrtek, v pátek vyexpedovali, garantované dodání do SR do dvou pracovních dní dodrženo,

    všechny tyto informace jste měl před objednáním zboží, pokud jste s nimi nebyl spokojen, nebyl důvod si zboží objednat na Amazonu.

    Hezký den

    Jana Adamcová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobré ceny
    • široký sortiment
    • pomalá odezva
    • chybné údaje o dostupnosti

    3x objednávka, vždy stornována, vždy odpověď "Právě jsme prodali poslední kus na prodejně". A to i po potvrzení, že zboží je skladem.
    Celé to trvalo cca 2 týdny, nakonec odjíždím na hory bez bot a vázání. Dík moc.

    Reakce obchodu Bezky-expert.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi,

    udělal jste u nás dvě objednávky a bohužel jste si vždy vybral zboží označené jako poslední kus nebo výprodej,

    toto zboží skutečně aktualizujeme ručně, narozdíl od ostatního sortimentu, pokud se doprodá na prodejně, jako v případě Vámi objednaných položek,

    mrzí nás, pokud musíme zrušit objednávku a už pracujeme na programování aktualizace těchto posledních kusů tak, aby probíhala automaticky ihned po doprodání a nenastávala situace, kdy si zákazník objedná doprodané poslední kusy na prodejně,

    Hezký den

    Jana Adamcová